Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

352fb8ecbede0fb54d0e4cfc69a968b6.png

Stand na de groepsfase. 7e plaats lijkt nu het hoogst haalbare hoewel Portugal nog maar 2 clubs in Europa heeft en wij 3

Nog 2 a 3 goede jaren (12.000+ punten) en we kunnen zomaar meedoen om de 4e plaats zoals het er nu naar uit ziet. Nederland en Frankrijk zijn met een vrije val bezig, Duitsland kunnen we aankomend seizoen al eventueel bijhalen daar waar we 5 punten gaan inhalen gezien het aantal punten 5 seizoenen geleden.

Maar ik MOET minimaal 4 clubs in Europa hebben elk jaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.e85dde125a565b746f0433ca6434eb5a.png

De eerste maand met Brighton zit er op. Spijtig genoeg wel Evan Ferguson verloren voor 69 miljoen aan Dortmund. Dit Brighton is ook gewoon te sterk voor deze competitie. Ik heb ook de website https://perchance.org/ife0ri62kp laten kiezen  om een nieuwe tactiek te spelen, zo blijf ik mij op dat gebied toch elke keer uitdagen. Waar ik bij FC Kopenhagen en Denemarken koos voor een 433, speel ik nu een 352. @glennix : Hangt er vanaf hoe lang je in een save zit maar normaal ook gewone spelers als die nog bestaan.

bewerkt door Lensherr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben eigenlijk wel benieuwd met welke databases andere mensen hun game starten. Kiezen jullie daar altijd een aantal voor bij een lange save? Als je bijvoorbeeld een game in Nederland start. Wil je dan dat er ook promoties zijn in de KKD of wil je uberhaupt alle lagere divisies erbij hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei keida:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd met welke databases andere mensen hun game starten. Kiezen jullie daar altijd een aantal voor bij een lange save? Als je bijvoorbeeld een game in Nederland start. Wil je dan dat er ook promoties zijn in de KKD of wil je uberhaupt alle lagere divisies erbij hebben?

Ik heb heel Zuid - Amerika aanstaan met alle divisies. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei keida:

Ik kies meestal ENG/SPA/ITA/DUI/FRA/NED/POR/BEL met de twee hoogste competities. Als ik in een ander land ga managen, bijvoorbeeld Oostenrijk, dan ook de buurlanden van dat land erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei keida:

Ik selecteer altijd de hoogste 2 divisie's uit de top 25 landen van Europa + Brazilië & Argentinië maar twijfel om mijn game-wereld nog meer te balanceren door ook Mexico, VS, China, Japan en Zuid-Afrika in te laden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei keida:

Ik kijk ook wat mijn laptop aankan om het spel toch nog beetje soepel te laten lopen. Probeer buurlanden vaak erbij te pakken en altijd de VS vanwege de gratis talentjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rinus:

Je kan zeggen wat je wil, maar het heeft geen effect nadat je het veld op gaat. Op Si Games was dat ook al gezegd en geverifieerd in de official FM24 topic.

Het heeft totaal geen effect, of alleen maar op het moraal van de spelers?

Ik heb nu een nieuwe samenwerkingsverband met OGC Nice, waar ook instaat dat we spelers gratis kunnen huren van hun. Moet ik wachten tot ze zelf spelers sturen of kan ik ergens spelers "vragen"?

bewerkt door Matthias.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rinus:

Helemaal geen. Je kan zeggen wat je wilm maar doet ze niks. Roepen tijden de wedstrijd dan weer wel. Maar de kleedkamer niet.

Citaat

afbeelding.thumb.png.feea6047e64d2c8df609aa8795a0542e.png

afbeelding.thumb.png.d03e93e9c660d096b17a7d8c357feda3.png

Zie je. Het doet ze niks. Aantal van hen zouden juist gemotiveerd moeten zijn.

bewerkt door Rinus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei JC14:

Eerste seizoen met Brighton, gaat niet slecht tot nu toe.

Alleen verloren van Arsenal, Man City en Man Utd.

In de Europa League na 5 wedstrijden al geplaatst voor de volgende ronde.
image.png.e54c7b3da0fb997701d75e1785acce9e.png

Lekker bezig maatje, mooi hoor!

Dit is deel van mijn Arsenal selectie/opstelling:

image.thumb.png.fceb497422128d394740c6baef6d5c96.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites