De Raam Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Poh, ouderwets verslaafd hoor hier! Laatste keer dat ik er meteen zoveel uur in had zitten was met FM18... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Ik ben met Arsenal met Real World Modus begonnen. Alle transfers worden al voor me gedaan, heeft ook tot gevolg Jurrien Timber met 10-11 maanden blessure binnen komt Nu verder met BHA, op jacht naar uit overwinningen. Ik heb qua uren: FM23: 1128.4 uur 22: 962.5 uur 21: 918.9 uur 20:686 uur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Ook wel een beest hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Nog FM20, maar dit is een aardig debuut voor Colombia. 4 treffers.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 (bewerkt) De mooiste verhalen worden uit nood geboren. De 16-jarige Gabriel Silva mocht vandaag zijn debuut maken in de halve finale van de League Cup tegen rivaal FC Porto. Gyökeres werd niet fit genoeg bevonden na een lichte blessure, Bundgaard ligt er langer uit, Aravena en Assadi spelen interlands en Pedro Gonçalvez moet invallen op het middenveld wegens afwezigen aldaar. 2-0 winst en scoren bij je debuut, mooi! 23 oktober 2023 bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 29 minuten geleden zei De Raam: De mooiste verhalen worden uit nood geboren. De 16-jarige Gabriel Silva mocht vandaag zijn debuut maken in de halve finale van de League Cup tegen rivaal FC Porto. Gyökeres werd niet fit genoeg bevonden na een lichte blessure, Bundgaard ligt er langer uit, Aravena en Assadi spelen interlands en Pedro Gonçalvez moet invallen op het middenveld wegens afwezigen aldaar. 2-0 winst en scoren bij je debuut, mooi! Hoe duur was die Khudyakov? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Dit hadden we niet verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 3 uur geleden zei De Raam: Poh, ouderwets verslaafd hoor hier! Laatste keer dat ik er meteen zoveel uur in had zitten was met FM18... Blij dat ik niet de enige ben die zoveel speelt heb dit op FM24 dit is mn record tot nog toe xd FM2012 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Leuk nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Bier + FM. Here we go!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 8 uur geleden zei chrisje1993: Hoe duur was die Khudyakov? Ik heb 6 miljoen betaald, iets te veel waarschijnlijk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 10 uur geleden zei chrisje1993: Hoe duur was die Khudyakov? Jij hebt De Raam gewoon als scout in gehuurd voor de online save? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Jij hebt De Raam gewoon als scout in gehuurd voor de online save? Haha, ik zal dadelijk de rest van mijn transfers ook nog maar even delen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Zojuist zei De Raam: Haha, ik zal dadelijk de rest van mijn transfers ook nog maar even delen dan? Nee maak @chrisje1993 maar niet beter en laat hem zelf wat doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Zijn er hier wat tactische wonders die me wat tips kunnen geven? Normaal download ik een tactiek en tweak ik die een klein beetje naar eigen smaak. Maar ik wil eigenlijk wel proberen om deze editie zelf van de grond af een werkende tactiek te maken Ik heb een basisidee van welke rollen op elkaar aansluiten en that's it Wat ik nu heb gedaan is een speelstijl en formatie kiezen, en vervolgens de spelersrollen en mentaliteit aangepast aan iets waarvan ik vermoed dat het wel redelijk op elkaar aansluit. Maar moet ik bijv ook met de teaminstructies kloten, of laat je die zoals ze zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 1 minuut geleden zei TheRealOne: Zijn er hier wat tactische wonders die me wat tips kunnen geven? Normaal download ik een tactiek en tweak ik die een klein beetje naar eigen smaak. Maar ik wil eigenlijk wel proberen om deze editie zelf van de grond af een werkende tactiek te maken Ik heb een basisidee van welke rollen op elkaar aansluiten en that's it Wat ik nu heb gedaan is een speelstijl en formatie kiezen, en vervolgens de spelersrollen en mentaliteit aangepast aan iets waarvan ik vermoed dat het wel redelijk op elkaar aansluit. Maar moet ik bijv ook met de teaminstructies kloten, of laat je die zoals ze zijn? Plaats je tactiek even hier, dan zijn er vast enkele mensen die met je mee willen kijken: Als je begint met tactieken is dat overigens wel het advies; begin eens met de pre-sets en pas van daaruit aan op jouw spelersmateriaal. Dat is vaak bij mij het startpunt of ik moet van te voren al helemaal een idee hebben van hoe ik wil spelen. --- Zelf een beetje geld verdiend in januari: Heb nu nog ruim zestig miljoen te besteden maar ga wachten met grote aankopen tot aan de zomer, eerst eens kijken wat er door komt uit de jeugd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 2 minuten geleden zei De Raam: Plaats je tactiek even hier, dan zijn er vast enkele mensen die met je mee willen kijken: Als je begint met tactieken is dat overigens wel het advies; begin eens met de pre-sets en pas van daaruit aan op jouw spelersmateriaal. Dat is vaak bij mij het startpunt of ik moet van te voren al helemaal een idee hebben van hoe ik wil spelen. --- Zelf een beetje geld verdiend in januari: Heb nu nog ruim zestig miljoen te besteden maar ga wachten met grote aankopen tot aan de zomer, eerst eens kijken wat er door komt uit de jeugd! Vooral Malu is de jackpot 😆 Zijn er nog interessante bosmannetjes na het eerste seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 16 minuten geleden zei Mordurette: Vooral Malu is de jackpot 😆 Zijn er nog interessante bosmannetjes na het eerste seizoen? Malam Malu, tuutuuutuududu Malam Malu Tuutuudutuu. Ik moest direct aan die Maoam reclame denken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Dit kan dus bijna niet meer fout gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 1 uur geleden zei Mordurette: Zijn er nog interessante bosmannetjes na het eerste seizoen? Zeker! Maar de meesten gingen liever ergens anders heen, Sessegnon komt wel van 't zomer.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Op 20-10-2023 om 15:23 zei Stefan.: Iemand al een Late Developer gevonden ? Weet niet of deze gelden als Late Developers? Daniel Bragança - 24 jaar - Ontwikkeling van 7 maanden Spoiler Viktor Gyökeres - 25 jaar - Ontwikkeling van 7 maanden Spoiler Morten Hjulmand - 24 jaar - Ontwikkeling van 7 maanden Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Deze traditie is toch eentje die we hoog moeten houden: Debutanten vanuit de jeugd die direct scoren bij hun debuut: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 2 uur geleden zei bas huijsmans: Jij hebt De Raam gewoon als scout in gehuurd voor de online save? Hahaha iedereen heeft een voorbereiding op zijn eigen manier he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 12 uur geleden zei glennix: Leuk nieuws. Was in FM23 ook bijna altijd het geval. In Antwerp ook meestal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 24 oktober 2023 Share Geplaatst 24 oktober 2023 Ik moet wel zeggen dat er te veel interesse is vanuit Saudi Arabië voor allerlei spelers (jong en oud). Zo is in mijn savegame met Portugal/Frankrijk om het spel te leren kennen doelman Diogo Costa van Porto voor 59 miljoen vertrokken richting de zandbak en verdient daar 1 miljoen per week. Ik geloof nooit dat zo'n talentvolle doelman die kant op vertrekt, ook al kan hij daar veel meer verdienen. Kimmich die voor 136 miljoen die kant op verhuist, Taylor Harwood-Bellis (toch ook wel talentvol) die in de zandbak gaat voetballen. De helft van de selectie van bijvoorbeeld Ajax en Feyenoord staat in de belangstelling van allerlei clubs uit Saudi Arabië. Ik vind het gewoon wat overdreven... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten