Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Ik ben met Arsenal met Real World Modus begonnen. Alle transfers worden al voor me gedaan, heeft ook tot gevolg Jurrien Timber met 10-11 maanden blessure binnen komt :)

Nu verder met BHA, op jacht naar uit overwinningen.

Ik heb qua uren:

FM23: 1128.4 uur

22: 962.5 uur

21: 918.9 uur

20:686 uur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mooiste verhalen worden uit nood geboren. De 16-jarige Gabriel Silva mocht vandaag zijn debuut maken in de halve finale van de League Cup tegen rivaal FC Porto. Gyökeres werd niet fit genoeg bevonden na een lichte blessure, Bundgaard ligt er langer uit, Aravena en Assadi spelen interlands en Pedro Gonçalvez moet invallen op het middenveld wegens afwezigen aldaar. 2-0 winst en scoren bij je debuut, mooi! :mrgy:

image.png.0c814b191a2e2f6af7df56473013c57d.png

image.png.86d77ef03fe2b7d26815b9a548790d5c.png

image.png.a96d643992e0514aae47da8b37bc3f4b.png

bewerkt door De Raam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei De Raam:

De mooiste verhalen worden uit nood geboren. De 16-jarige Gabriel Silva mocht vandaag zijn debuut maken in de halve finale van de League Cup tegen rivaal FC Porto. Gyökeres werd niet fit genoeg bevonden na een lichte blessure, Bundgaard ligt er langer uit, Aravena en Assadi spelen interlands en Pedro Gonçalvez moet invallen op het middenveld wegens afwezigen aldaar. 2-0 winst en scoren bij je debuut, mooi! 

image.png.0c814b191a2e2f6af7df56473013c57d.png

image.png.86d77ef03fe2b7d26815b9a548790d5c.png

image.png.a96d643992e0514aae47da8b37bc3f4b.png

Hoe duur was die Khudyakov?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er hier wat tactische wonders die me wat tips kunnen geven? Normaal download ik een tactiek en tweak ik die een klein beetje naar eigen smaak. Maar ik wil eigenlijk wel proberen om deze editie zelf van de grond af een werkende tactiek te maken ;c

Ik heb een basisidee van welke rollen op elkaar aansluiten en that's it :D Wat ik nu heb gedaan is een speelstijl en formatie kiezen, en vervolgens de spelersrollen en mentaliteit aangepast aan iets waarvan ik vermoed dat het wel redelijk op elkaar aansluit. Maar moet ik bijv ook met de teaminstructies kloten, of laat je die zoals ze zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei TheRealOne:

Zijn er hier wat tactische wonders die me wat tips kunnen geven? Normaal download ik een tactiek en tweak ik die een klein beetje naar eigen smaak. Maar ik wil eigenlijk wel proberen om deze editie zelf van de grond af een werkende tactiek te maken

Ik heb een basisidee van welke rollen op elkaar aansluiten en that's it  Wat ik nu heb gedaan is een speelstijl en formatie kiezen, en vervolgens de spelersrollen en mentaliteit aangepast aan iets waarvan ik vermoed dat het wel redelijk op elkaar aansluit. Maar moet ik bijv ook met de teaminstructies kloten, of laat je die zoals ze zijn?

Plaats je tactiek even hier, dan zijn er vast enkele mensen die met je mee willen kijken: 

Als je begint met tactieken is dat overigens wel het advies; begin eens met de pre-sets en pas van daaruit aan op jouw spelersmateriaal. Dat is vaak bij mij het startpunt of ik moet van te voren al helemaal een idee hebben van hoe ik wil spelen. 

---

Zelf een beetje geld verdiend in januari:

image.png.ac27821144a18d4d52795dcc2b33ab33.png

Heb nu nog ruim zestig miljoen te besteden maar ga wachten met grote aankopen tot aan de zomer, eerst eens kijken wat er door komt uit de jeugd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei De Raam:

Plaats je tactiek even hier, dan zijn er vast enkele mensen die met je mee willen kijken: 

Als je begint met tactieken is dat overigens wel het advies; begin eens met de pre-sets en pas van daaruit aan op jouw spelersmateriaal. Dat is vaak bij mij het startpunt of ik moet van te voren al helemaal een idee hebben van hoe ik wil spelen. 

---

Zelf een beetje geld verdiend in januari:

image.png.ac27821144a18d4d52795dcc2b33ab33.png

Heb nu nog ruim zestig miljoen te besteden maar ga wachten met grote aankopen tot aan de zomer, eerst eens kijken wat er door komt uit de jeugd!

Vooral Malu is de jackpot 😆

Zijn er nog interessante bosmannetjes na het eerste seizoen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-10-2023 om 15:23 zei Stefan.:

Iemand al een Late Developer gevonden ?

Weet niet of deze gelden als Late Developers? 

Daniel Bragança - 24 jaar - Ontwikkeling van 7 maanden

Spoiler

image.thumb.png.941614a4c0a9d66e747b88c7d1e9d339.png

Viktor Gyökeres - 25 jaar - Ontwikkeling van 7 maanden

Spoiler

image.thumb.png.aabdf846aef43faae3ac56c93477006d.png

Morten Hjulmand - 24 jaar - Ontwikkeling van 7 maanden

Spoiler

image.thumb.png.3ca63d4960dc127ea5ef0e1ea939a913.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet wel zeggen dat er te veel interesse is vanuit Saudi Arabië voor allerlei spelers (jong en oud). Zo is in mijn savegame met Portugal/Frankrijk om het spel te leren kennen doelman Diogo Costa van Porto voor 59 miljoen vertrokken richting de zandbak en verdient daar 1 miljoen per week. Ik geloof nooit dat zo'n talentvolle doelman die kant op vertrekt, ook al kan hij daar veel meer verdienen. Kimmich die voor 136 miljoen die kant op verhuist, Taylor Harwood-Bellis (toch ook wel talentvol) die in de zandbak gaat voetballen. De helft van de selectie van bijvoorbeeld Ajax en Feyenoord staat in de belangstelling van allerlei clubs uit Saudi Arabië. Ik vind het gewoon wat overdreven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites