Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

FM Café

Fantasy

Recommended Posts

3 uur geleden zei Jelminho:

Begint toch weer te kriebelen door jullie. Even Ajax goed managen. Zag ergens dat de staf weer leeg is. Zijn er alweer documenten / trics/ real name fixes om dat allemaal goed te krijgen? 

3 uur geleden zei neva:

Nog niet, maar dat komt snel vermoed ik.

1 uur geleden zei Fantasy:

Wel pas na de full release natuurlijk. 

Ze zijn er al wel hoor!

Gameplay is écht wel heel sterk verbeterd hoor, maakt het stukken leuker! In FM23 wist je bij een back op de achterlijn dat het een corner zou worden bijvoorbeeld. Het is veel bewegelijker, meer verschillende variaties, heerlijk!

vorig seizoen net voor de winter overgenomen(HERTHA BSC ) maar nu lijk ik dus elke seizoen best flinke verliezen te draaien heb wel een eigenaar die dit voorheen dichte maar deze heeft nu mn transferbudget terug geschroefd dus vrees dat ik goede spelers moet verkopen zometeen..

image.thumb.png.ad523c05d18aaa4085b60bea88e347f0.png

Zojuist zei La Pulga:

In de Faeröer Eilanden  

Welke reeds in FM bestaande competitie in Europa heeft het minste aantal competitiewedstrijden per seizoen? Denk dat ik daar m'n FM24-game ga starten straks namelijk :DW: 

Heb geen zin om met editor data bestandjes te gaan zitten werken.

5 minuten geleden zei Lensherr:

Gibraltar

Nadat alle teams één keer tegen elkaar gespeeld hebben, na 10 wedstrijden, wordt de competitie opgesplitst. De bovenste zes teams spelen twee keer tegen elkaar in de kampioenspoule, in de strijd om Europees voetbal en om het landskampioenschap. De onderste vijf teams spelen twee keer tegen elkaar om de eer.

Dat zijn dan dus 10 + 2x5 wedstrijden als ik het goed begrijp? Nice! :D 

edit; als ik het op de website van de Gibraltarese FA zoek dan zie ik wat anders wel, dan is het 'gewoon' 22 wedstrijden. https://www.gibraltarfa.com/competitions/gibraltar-football-league-23-24-2460062/matches

Ook prima wel wat mij betreft. Denk dat ik m'n land te pakken heb dan voor FM24!