Arezo Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 Al bijna een jaar genieten. Er mag niks (van de Ajax supporters zelf), ik moet altijd een beetje aan dit liedje denken wanneer ik er ben: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 Oei, die boot had ik gemist. Dan was dit antwoord van mij even een compliment aan iedereen in dat topic. @Fantasy @Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 Haha, ik vind mezelf nu echt een verrader. Als ik win, krijg jij voor de helft van de prijs de gratis link. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 2 minuten geleden zei Arezo: Haha, ik vind mezelf nu echt een verrader. Als ik win, krijg jij voor de helft van de prijs de gratis link. Ik koop hem wel. Als jij hem wint, zal het wel terecht zijn. Toch bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 Wat mij betreft is dit de plek op het forum waar alles bij elkaar komt van Football Manager en MU. De meest uiteenliggende carrières worden besproken, er worden vragen gesteld en beantwoord en hier krijg je vaak een aardige indruk van hoe iedereen in het FM-leven staat. Vooral de voortgang van de saves blijven uitermate interessant om te volgen en zo kan je ook weer van de mede manager leren wat werkt en wat niet werkt voor je eigen saves. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 Veel keuze wat mij betreft en aantal waarvoor ik ook makkelijk zou kunnen kiezen zijn hier al voorbij gekomen. Dus dan maar één van de topics van het 'oude MU', dit is jarenlang richting het einde van het jaar één van de meest legendarische topics geweest. Heel wat niveau muziek ook door ontdekt en mijn ontdekkingstocht op dat vlak alleen maar uitgebreid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 Deze uiteraard. Telkens als ik na een afwezigheid weer terugkom op het oude nest spiek ik even in dit topic. Elke keer weer een verassing wie er uit de bocht is gevlogen en is verwezen richting een heropvoedingskamp in Siberië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 17 oktober 2023 Share Geplaatst 17 oktober 2023 Ja, dit topic ook! Ik heb dit topic zelfs bij mijn favorieten geplaatst net als forum.manutd.nl. Waarom? Omdat ik eigenlijk gewoon geniet van ieder prestatie die wordt gehaald met welk klein landje dan ook. Werkelijk prachtige prestaties worden er behaald, waar dan ook hulde en grote klasse voor. Zelf heb ik FM al jaren niet meer aangeraakt en blijf ik fervent CM'er, maar FM24 moet ik wel aan meedoen omdat ik op de 24e geboren ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2023 Opdracht 2 - Wat is de laatste wedstrijd die je in FM hebt verloren? Deel een screenshot en geef wat context over je ploeg en de tegenstander. (Deadline: woensdag 18 oktober, 23:59 uur) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Toen ik 2 jaar geleden even niet zo lekker in mijn vel zat begon ik na wat tips van mijn toenmalige (mental) coach om te beginnen met hardlopen. Beste keuze ooit. It's the opposite of drugs. Is the best way to explain it. Drugs make you feel good in the moment and terrible afterwards. Running makes you feel terrible in the moment and incredible afterwards. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2023 3 minuten geleden zei Thierryvane: Toen ik 2 jaar geleden even niet zo lekker in mijn vel zat begon ik na wat tips van mijn toenmalige (mental) coach om te beginnen met hardlopen. Beste keuze ooit. It's the opposite of drugs. Is the best way to explain it. Drugs make you feel good in the moment and terrible afterwards. Running makes you feel terrible in the moment and incredible afterwards. Mooi, heel mooi. En wat ik voorbij zie komen ook - ik doe het je niet na! De deadline voor de opdrachten waarmee je FM24 kunt winnen ligt alleen op 23:59 elke dag. We zijn inmiddels bij Opdracht 2, dus dit antwoord op de eerste tellen we helaas niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 5 minuten geleden zei Fantasy: Mooi, heel mooi. En wat ik voorbij zie komen ook - ik doe het je niet na! De deadline voor de opdrachten waarmee je FM24 kunt winnen ligt alleen op 23:59 elke dag. We zijn inmiddels bij Opdracht 2, dus dit antwoord op de eerste tellen we helaas niet mee. Waar kan ik een klacht indienen? Ik wil graag een Forum Admin spreken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Een zure Europese Super Cup. De enige europese prijs die we als club nog niet hebben. Nou ja, ook de Confetti en EL nog niet, maar dat vind ik minder belangrijk. Een wedsrijd tussen de verrassende winnaar van de CL (Ikzelf) onder de bezielende leiding van Kosovaar Klajdi Meta en West Ham United, die Grappig genoeg in 2051 de Confetti League wonnen en precies 367 dagen later de cup van de Europa League omhoog mochten houden. Dat zijn dan ook de enige wapenfeiten van dit West Ham United, die zelfs in 2033 in de Championship speelden, getuige hun promotie dat jaar. Veel valt er over dit team niet te vertellen, want het is een vrij matig team. Of het zou, in de huidige tijd, het verbazingwekkende aantal van 524 competitiewedstrijden die Lee Taylor, 33 jaar inmiddels, voor West Ham United heeft gespeeld. Dan ons eigen elftal: Bashkimi (K). Een ckub uit Koretin (vandaar de K) in Kosovo. Begonnen als een youth only challenge, maar een jaar of 5 geleden heb ik dat los gelaten. Wel zijn we nog steeds bezig aan een Building a Nation. Afijn, zoals jullie aan deze wedstrijd konden zien zijn we inmiddels een top 15 ploeg in Europa. Helaas mistten we in deze wedstrijd onze argentijnse superspits, die al een keer 100 goals in een seizoen maakte en dat was terug te zien. Meestal hebben we aan een halve kans genoeg, dat was deze wedstrijd anders. We mochten gaan verlengen en helaas dolven we daar het onderspit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Met FC Sochaux begonnen op het derde niveau van Frankrijk. In het eerste seizoen zijn we in de Championnat National ongeslagen gebleven en daar hoort vanzelfsprekend een kampioenschap bij. We bereikten in dat seizoen ook de finale van de Coupe de France maar helaas waren de Parijzenaren daar te sterk voor ons. In het tweede seizoen met hetzelfde clubje spelers begonnen aan de Ligue 2. Waarin we, tegen de verwachtingen in, ook vrij lang ongeslagen bleven. Het duurde tot 26 december want toen mochten we op bezoek bij Bordeaux, de toenmalige nummer twee van de competitie. Drie dagen voor deze wedstrijd hadden we nog een zware pot tegen Lens (Ligue 1) in de negende ronde van de nationale beker. Naar mijn mening heeft dit ons team opgebroken want zoals je aan de statistieken kunt zien, was deze verliespartij niet perse terecht. Opvallende is dat in deze wedstrijd drie (!) spelers meededen die in onze eerste Youth Intake zaten: Aymar Kalala-Kabangu(17), Mamadou Mendy(16) en Adama Mallé(17). Daarnaast ook nog een hoop spelers uit eigen opleiding: Boucansaud, Galves, Grillot, Kayembe Tete, Delphis, Faraj en de wissels (Camélé, Kuka en Pellissard) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 (bewerkt) Opdracht 2 - Wat is de laatste wedstrijd die je in FM hebt verloren? Deel een screenshot en geef wat context over je ploeg en de tegenstander. Ik heb een challenge en novelle ''Granddaughters of God'', waarbij ik feitelijk met Ajax speel maar dat Ajax er eigenlijk niet toe doet (focus ligt op dochterclubs). In het lopende seizoen nog geen wedstrijd verloren, vorig seizoen in totaal 3x. Hiervan 2x tegen Man City. De laatste was in de wereldbeker, het was de eerste keer dat we deelnamen eraan. Het is een beker die mij verder totaal niet boeit. Geen screenshot van de wedstrijd zelf meer beschikbaar. Veel context heeft City niet nodig, maar in het lopende seizoen (29/30) speelt Haaland nog steeds. Ook onze voormalige speler Esposito. Die namen wij eerder transfervrij over van Spezia en verkochten we 3 seizoenen later voor 109M aan City. 18 oktober 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Dat is wel een enorm pijnlijke. Dat was in de finale van de Champions League in het 3e seizoen. Het jaar ervoor had ik de finale met 1-0 verloren van Bayern; nu was Liverpool te sterk. Sowieso was ik al blij met een finaleplaats, zeker voor het 2e jaar op rij; goed voor de coëfficiënten. Een verlies, daar had ik mij deels al bij neergelegd, maar als dan van Dijk rood krijgt en je vervolgens echt veel kansen krijgt hoop je ergens op de 1-1 in de 2e helft. Ballen op de paal, het betere van het spel en veel balbezit; het doelpunt wilde er niet in. Ik speel met FC Porto waarbij ik probeer zo dicht mogelijk tegen de realiteit aan te blijven. Scouten in Zuid-Amerika, spelers op jonge leeftijd halen voor weinig geld en vervolgens voor mega-bedragen verkopen. Uiteindelijk is de wens om wel altijd met meer Portugezen te spelen om zo de eigen identiteit te behouden en geen vreemdelingen legioen op te stellen. Dat gaat erg aardig. Duurste speler die ik in 3 seizoenen heb gehaald kostte 4,5 miljoen en heb ik inmiddels verkocht voor een veelvoud. Anderzijds verkoop ik net Baro aan United voor bijna 100 miljoen. Ik had er dus ook voor kunnen kiezen dure en onrealistische spelers terug te kopen, dat doe ik niet; ik kijk telkens weer in de eigen jeugd en dat gaat echt verassend goed. Mega toffe save! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 De eerste wedstrijd van het seizoen in de Champions League. Eentje die we eigenlijk best wel vaak verliezen ieder seizoen. Ondanks dat we momenteel jaarlijks deze competitie winnen trappen we altijd af met een kraker op de eerste speeldag en meestal op verplaatsing. De nederlaag was ondanks het gemopper van mijn kant compleet terecht en dat uitgerekend Ivan Santana de beste beoordeling krijgt (Hij is een Club-Next speler) is dan ook veelzeggend over het niveau van al de andere spelers in deze wedstrijd. Gelukkig hebben we nadien de draad weer opgepakt met 3-0, 4-1 en 4-1 tegen Man City, Lyon en Real Sociedad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Hier is het 'gewoon' een competitiewedstrijd en daar verliezen we er normaal gesproken niet veel meer van. Behalve drie van de laatste vier jaar de openingswedstrijd. Het is ook wel een typische FM-wedstrijd waarin je beter bent en de bal er niet in wil. Daarbij moet aangetekend worden dat Decic nu al voor het tweede jaar op rij de eerste 10 competitiewedstrijden wint, dus daar doen ze wel iets goed na de zomer. Ach, ik kan er eigenlijk niet mee zitten. Uiteindelijk moet ik nog drie keer tegen ze spelen en achterhalen we ze toch wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 4 uur geleden zei Fantasy: Opdracht 2 - Wat is de laatste wedstrijd die je in FM hebt verloren? Deel een screenshot en geef wat context over je ploeg en de tegenstander. (Deadline: woensdag 18 oktober, 23:59 uur) Dat was een ultrasaai wedstrijdje tegen Borussia Dortmund. Fucking Nicklas Sule scoorde uit een corner. Het entertainmentgehalte van deze wedstrijd was heel hoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 (bewerkt) Laat maar doe niet meer mee. 18 oktober 2023 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Speel best een lekker seizoen tot dusver. Tot Bayern komt, ze laten me alle hoeken van het veld zien. Best kut, aangezien ze zelden punten laten liggen. Het wordt denk ik weer een strijd om de tweede plaats. Schumacher gaat trouwens wel als een speer, die heeft er al 15 inliggen ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 (bewerkt) 5 uur geleden zei Fantasy: Opdracht 2 - Wat is de laatste wedstrijd die je in FM hebt verloren? Deel een screenshot en geef wat context over je ploeg en de tegenstander. (Deadline: woensdag 18 oktober, 23:59 uur) Heb al 3.5 jaar niet verloren, ofzo. Dus dit is hem dan. Ik zie dat het na de wedstrijd is tegen Elche. Was toen de kwartfinale. Waarschijnlijk gebruikte ik hier mijn B-elftal, dus de bank + talentjes/reserve spelers. Niet zo heel bijzonders te melden voor de rest. Sagouti is inmiddels al een jaar geleden vertrokken naar Real Madrid. 33 jaar, en nog best goed afgezien van zijn fysiek. Bracci ook vertrokken, was niet goed genoeg. 18 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Laatste 16 van de Champions League, seizoen 2 met Feyenoord. Uitgeschakeld door FC Bayern helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kevinoz87 Geplaatst 18 oktober 2023 Share Geplaatst 18 oktober 2023 Kansen, ik moet echt meer berichten gaan posten hier op het forum. Kon vorig jaar ook al niet aan de voorwaarde voldoen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2023 15 minuten geleden zei Kevinoz87: Kansen, ik moet echt meer berichten gaan posten hier op het forum. Kon vorig jaar ook al niet aan de voorwaarde voldoen :( Deel zo nu en dan eens wat in het nieuwe FM24-subforum bijvoorbeeld Dan zien we je deelname volgend jaar graag tegemoet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten