19CH98 Geplaatst 24 november 2023 Auteur Share Geplaatst 24 november 2023 3 minuten geleden zei Rykjvk1: Wordt de Bottom at Christmas challenge nog opnieuw geplaatst? Of is die speelbaar aan de hand van hoe de challenge bij vorige versies geplaatst is? We gaan hem zeker nog opnieuw plaatsen deze gamecyclus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 7 december 2023 Auteur Share Geplaatst 7 december 2023 De puntentelling voor de Building a Nation uitdaging is al een tijdje voer voor discussie. In de staf hebben wij nu de volgende verdeling bedacht. Deze zal ik ook aanpassen in de openingspost van dat topic maar hier is het zichtbaarder dus plaats ik het ook hier. Voor een land dat twintigste of lager staat bij aanvang van je uitdaging veranderd er niks. Voor elke plek dat een land hoger staat verliest de uitdaging vijf procentpunt van zijn waarde. Een start met een team dat negentiende staat levert dus 95% van het aantal punten op, achttiende 90% etc. Uitzondering hierop zijn de top vijf landen. Hier zijn geen punten mee te verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Mogen we hier ook ideeën pitchen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Zo ja, dan heb ik er namelijk ook nog wel een aantal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Nou, daar gaan we... Beat 'em all Met een willekeurige nationale ploeg elk land ter wereld minstens één keer verslaan. Er is geen tijdslimiet, je mag zoveel seizoenen de tijd nemen als je wil; Vriendschappelijk of officiële interlands, het maakt niet uit; Het moeten wel interlands van de A-ploeg zijn; Alle wedstrijden moeten met hetzelfde land gespeeld worden. We beginnen heel eenvoudig. Elk land dat je verslaat, is één punt waard. Om het geheel een beetje interessant te maken, geven we je een bonus afhankelijk van het land waarmee je speelt. Elk land ter wereld verslaan met bijvoorbeeld Frankrijk of Brazilië is geen kunst, maar als je dat kunstje flikt met IJsland, Georgië of Indonesië, dan ben je lekker bezig en verdien je een kleine boost. Misschien kijken naar de world ranking en op basis daarvan een bonus toekennen? De beste jeugdopleiding ter wereld De naam zegt het al, je wil dat jouw club de beste jeugdopleiding ter wereld krijgt. Uiteindelijk wil je hier op #1 komen te staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Twee ideeën die mij wel puntjes gaan opleveren. Die laatste is wel mijn doel met San Marino, alleen geen idee of dat überhaupt mogelijk is met de shit instroom van het land zelf... De challenge van Beat 'm all wil ik op lange termijn wel aangaan met San Marino. Voor nu ben ik alleen nog geen bondscoach. Misschien moet ik dat toch maar worden, zodat ik alvast die micronaties in Oceanië af te strepen enz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Baldness Über Alles. Haal alleen maar spelers en staff zonder haar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari De 'Its all in the Family' challenge. Creëer een team met alleen maar zonen van bekende ex voetballers in je team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Op 6-1-2024 om 14:43 zei Bogatyr: De 'Its all in the Family' challenge. Creëer een team met alleen maar zonen van bekende ex voetballers in je team. Je kunt eventueel nog broertjes toevoegen (bv. de Timbers, Hazards of Mbappees). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Ultimate football manager challenge? 10 verschillende competities landskampioen worden, waaronder top 5 leagues Europa. 10 verschillende nationale bekertoernooien 5 continentale cls 5 continentale kampioenschappen (ek, cola america etc) Wk voor clubs Wk voor landen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 12 uur geleden zei timpy00: Ultimate football manager challenge? 10 verschillende competities landskampioen worden, waaronder top 5 leagues Europa. 10 verschillende nationale bekertoernooien 5 continentale cls 5 continentale kampioenschappen (ek, cola america etc) Wk voor clubs Wk voor landen Dan kom je bijna uit op een challenge die ik ook had; De Ultimate Hexagon challenge. Win alle continentale club en landenprijzen! Spoiler Alle grijze prijzen telden dus niet mee voor de normale Hexagon. NAL bestaat niet meer. Spoiler Dan zie je vooral dat je als bondscoach veel moet winnen. De grijze zijn prijzen die je niet kan winnen met het A-elftal. Zilver en Brons op de OS zijn geen prijzen in FM. Die had ik voor mezelf erin gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Nu het originele doel in mijn Sporting save behaald is, ga ook ik de komende tijd wat challenges meepakken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 1000 doelpunten of wedstrijden is maar liefst 50 punten waard? Dat is 20 seizoenen spelen, of nog langer. Niet dat ik punten hier laat beslissen of ik een uitdaging aanga, maar het lijkt me een karige beloning voor reteveel werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Volgens mij is dat de standaard voor de challenge van de maand, volgens mij. Bij deze heb ik trouwens wel het idee dat de 1000 doelpunten en/of wedstrijden vaak meer een bijvangst is van een huidige game. Naast een andere doel, pak je deze "eventjes" mee. Het is geen build a nation of geef de jeugd een kans challenge wat vaak het echte hoofdoel is van een game. Of welke andere challenge je dan ook kies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari waarom is niet de viking challenge, alle prijzen winnen in Scandinavie .... Of de british steel challenge, zoveel mogelijk prijzen winnen op het eiland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Zo snel mogelijk Barcelona uit de schulden krijgen is ook wel een leuke challenge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari 15 uur geleden zei joostmakaay: Zo snel mogelijk Barcelona uit de schulden krijgen is ook wel een leuke challenge. Kun je toch gewoon je selectie verkopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari 45 minuten geleden zei timpy00: Kun je toch gewoon je selectie verkopen? Je hebt ~1,2 miljard schuld, denk niet dat je met het verkopen van je spelers gaat halen. Daarnaast heb je die spelers natuurlijk ook nog nodig om inkomsten te vergaren. Moet wel zeggen dat het een stuk makkelijker is dan ik op voorhand gedacht had, na 1 seizoen zuinig doen, ben ik al een kleine 400 miljoen kwijt van de schuld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart (bewerkt) Iemand interesse in een database waarbij de Liechtenstein challenge (win de CL) met een Nederlandse amateurclub kunnen doen? Dus geen promotie degradantie tussen KKD en 2D, dus je zult de beker moeten winnen om Europa in te mogen. Bedoeling is dan: Een KNVB Beker met Ere/KKD/2D/3D teams volgens het echte plan Een Amateurbeker met de 4D ploegen om de overige plekken... Ere - 2/3 Degradatieplekken KKD - 2/3 Promotieplekken, 0 degradatieplekken ________________ 2D - 0 Promotieplekken, 2/3 degradatieplekken 3D - 2/3 promotieplekken, 4/8 degradatieplekken 4D - 4/8 promotieplekken, 4 degradatieplekken Lagere Divisies - 4 promtieplekken Je mag alleen teams kiezen die in het rood gekleurd zijn. 7 maart bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 9 maart Share Geplaatst 9 maart In het topic staat dat de Nationalist 75 punten waard is, in de HoF staat 100. Welke van de twee klopt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Mogen we zelf ook uitdagingen verzinnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus 3 minuten geleden zei Nom de Guerre: Mogen we zelf ook uitdagingen verzinnen? Kom maar door met een schot voor de boeg als je ideeën hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Zojuist zei Fantasy: Kom maar door met een schot voor de boeg als je ideeën hebt Voor veel keepers is het al een klein wonder om in hun hele loopbaan één doelpunt te maken. Het is als een ezel die per ongeluk een viool bespeelt—niet iets wat je vaak ziet. Maar zoals altijd, is er een baas boven baas. Enter Rogério Ceni, de Braziliaanse doelman die São Paulo in zijn eentje de geschiedenisboeken in trapte met maar liefst 132 doelpunten. Ja, 132. Hij krulde vrije trappen binnen en scoorde penalty’s alsof hij een volwaardig spits was. Sterker nog, er zijn zat spitsen die minder productief zijn. Het is een record dat ergens tussen mythe en legende zweeft, eentje dat waarschijnlijk pas gebroken wordt als er doelmannen op het veld staan met raketlaarzen. Tegen 2015 had Ceni zich zelfs gevestigd in de top tien van meest scorende spelers in de geschiedenis van São Paulo. Niet slecht voor iemand die eigenlijk was ingehuurd om de ballen uit zijn eigen net te houden. Nu is het aan jou om het onmogelijke te proberen. Jouw uitdaging? Laat je doelman minimaal 133 keer scoren. Je hebt een missie, een doel dat grenst aan waanzin, maar toch is het niet onmogelijk. Zet hem op vrije trappen, geef hem de penalty's, en wie weet... misschien maak jij van je doelman een nieuwe Ceni, een levende legende in het moderne voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Met een vereiste dat je 'm ook wel als doelman moet posteren en niet als afmaker in de punt van de aanval. Maar dit klinkt als iets dat @neva kan uitwerken verder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Ja, hij moet uiteraard wel gewoon opgesteld worden als doelman, dat was bij Ceni ook het geval natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten