De Raam Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 3 uur geleden zei Fantasy: Die had ik inderdaad gisteravond nog gewijzigd al omdat mij hetzelfde opviel, dus die vraag is niet langer van toepassing Ben vooral nog op zoek naar passende rollen en instructies met de formatie en het beeld dat ik voor mij heb. Dacht misschien hebben de tactische wonderen hier nog inspiratie voor een platte 4 op lijn op het middenveld en leuke dingetjes of ideeën voor wat betreft de voorste twee. Een 442 kun je best veel mee met die nieuwe rotaties Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Op 25-10-2023 om 10:03 zei De Raam: Hier ook een aantal wijzigingen ivm een overschot aan aanvallende middenvelders... Ik had ook zoiets in gedachten maar dan met een libero op ondersteunen tussen de twee centrale verdedigers in plaats van cm op aanvallend en een enganche centraal tussen de schaduwspitsen. Centrale verdedigers op wijde en vleugelverdedigers aanvallend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Op 25-10-2023 om 10:03 zei De Raam: Hier ook een aantal wijzigingen ivm een overschot aan aanvallende middenvelders... Instructies? team en persoonlijke Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 4 minuten geleden zei SpartaPiet: Instructies? team en persoonlijke Zelfde als de vorige, geen PI's nog! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Korte corner liefde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 5 minuten geleden zei Nom de Guerre: Korte corner liefde. Mijn eerste paal corners vliegen er ook aardig in hoor Heb je een bepaalde setup verder? Dan zal ik eens testen of kort nog beter werkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 In reallife ben ik sowieso voor korte corners, ik probeer er nu in deze FM ook mee te stoeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Sowieso top dat je nu meerdere corner routines kunt instellen en kunt laten afwisselen. Brengt toch wat meer variatie met zich mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 14 uur geleden zei Brozai: Mijn eerste paal corners vliegen er ook aardig in hoor Heb je een bepaalde setup verder? Dan zal ik eens testen of kort nog beter werkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 4 minuten geleden zei Nom de Guerre: Lol. Heb echt direct hetzelfde op de korte corner. Moet zeggen dat de eerste paal ook weer gruwelijk werkt hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 (bewerkt) Tactiek: RoskildeFC.fmf balbezit - in omschakeling - zonder balbezit Spoiler Ben begonnen aan een save met de semi-professionele Deense derdeklasser FC Roskilde. Het is mijn eerste echte lower league save game en ik heb al gemerkt dat je het op tactisch gebied over een totaal andere boeg moet gooien dan in de hogere regionen. In de seizoensvooruitblik werd een zesde plek voor ons voorspeld, voorlopig staan we vierde en doen het puur op papier aldus niet slecht. Hebben jullie wat (algemene) tips voor mij. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik minder goals incasseer. Welke aanpassingen voeren jullie door als jullie een 2-0 voorsprong hebben en er nog bv. 30min te spelen zijn? Het meerendeel van mijn tegengoals slik ik in het tweede deel van de tweede helft. Stand: Spoiler Resultaten: Spoiler Screenshots beste spelers: Emil Nielsen (spits) Spoiler Oliver Juul (linksback) Spoiler Roni Arabaci (spits) Spoiler 27 oktober 2023 bewerkt door JoonsterkeBE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 2 uur geleden zei Dansmeister: Lol. Heb echt direct hetzelfde op de korte corner. Moet zeggen dat de eerste paal ook weer gruwelijk werkt hoor. Moet je voor de gein eens klooien met de prioriteiten van die spelersgroepen. Creators bijvoorbeeld naar #2 slepen boven Aerial Threats. Het verandert de hele weergave. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Seizoen met Utrecht gespeeld en zelf een tactiek geprobeerd. Ben benieuwd of jullie al gelijk dingen zien waarvan je zegt hey waarom doe je dat. Of wellicht tips hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 (bewerkt) Mijn eerste paal corner tactiek. Scoor gemiddeld denk ik 1x per 2 wedstrijden, werkt super. 27 oktober 2023 bewerkt door Brozai Afbeelding vergeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Beetje aan het rommelen met korte corners , maar ervaring is tot heden. Bal gaat kort , bal gaat terug naar de nemer en vervolgens gaat de vlag omhoog voor buitenspel 😅 iemand die dit ook ervaart en een oplossing gevonden heeft ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Op 27-10-2023 om 12:49 zei Nom de Guerre: Moet je voor de gein eens klooien met de prioriteiten van die spelersgroepen. Creators bijvoorbeeld naar #2 slepen boven Aerial Threats. Het verandert de hele weergave. Ben vooral aan het klooien met libero's, want je kunt heerlijk dynamisch spelen deze versie. Speel daardoor wel met een echte afmaker voorin. Sorry bro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 2 uur geleden zei Dansmeister: Ben vooral aan het klooien met libero's, want je kunt heerlijk dynamisch spelen deze versie. Speel daardoor wel met een echte afmaker voorin. Sorry bro. Ik snap je hoor. SS levert niet altijd de diepgang op die je verwacht. Een Halfback en Libero levert ook mooie dingen op. Mocht je willen experimenteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Hulp gezocht van de echte kenners. ik krijg deze tactiek niet werkend. voetballend ziet het er goed uit. maar krijg te makkelijk goals tegen door domme foute en keuzes van me verdedigers. en heb erg veel moeite met scoren. @Nom de Guerre @Fantasy en verdere kenners. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Kan je een tactiek van FM23 ook gebruiken voor 24? Of moet ik echt zelf knutselen? Wil gewoon even wat spelen om affiniteit te krijgen met FM24 (ik speelde FM20). Daarnaast hebben jullie het over corners. Als ik iemand heb in dienst voor de standaardsituaties regelt hij dat toch niet n kan ik dat niet eens doen? Klopt dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 1 uur geleden zei ElPrincipito: Kan je een tactiek van FM23 ook gebruiken voor 24? Of moet ik echt zelf knutselen? Wil gewoon even wat spelen om affiniteit te krijgen met FM24 (ik speelde FM20). Dat kan gewoon. Of het net zo goed werkt is een tweede. 1 uur geleden zei ElPrincipito: Daarnaast hebben jullie het over corners. Als ik iemand heb in dienst voor de standaardsituaties regelt hij dat toch niet n kan ik dat niet eens doen? Klopt dat? Je kan dat gewoon overrulen. Hij zal een opzet maken, maar daar kan jij gewoon je eigen sausje overheen gieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 11 uur geleden zei SpartaPiet: Hulp gezocht van de echte kenners. ik krijg deze tactiek niet werkend. voetballend ziet het er goed uit. maar krijg te makkelijk goals tegen door domme foute en keuzes van me verdedigers. en heb erg veel moeite met scoren. @Nom de Guerre @Fantasy en verdere kenners. Je middenveld staat uit het lood in de omschakeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 (bewerkt) Balans x Kiss = deze tactiek. Oerdegelijk, niks spannends maar het loopt als een tiet (oké het is de beta) (tips zijn altijd welkom, natuurlijk) 30 oktober 2023 bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 1 uur geleden zei Arezo: Balans x Kiss = deze tactiek. Oerdegelijk, niks spannends maar het loopt als een tiet (oké het is de beta) (tips zijn altijd welkom, natuurlijk) Paul bij den Beerschot. Boonen, Shoretire, Verlinden. Leuk middenveld! Hoe krijg je die vlaggetjes in je tactiekscherm? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Je middenveld staat uit het lood in de omschakeling. Tips hoe het beter kan zijn heel erg welkom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 10 minuten geleden zei SpartaPiet: Tips hoe het beter kan zijn heel erg welkom Je linker Volante zou ik een holding rol geven. Dus een verdedigende middenvelder, half-back of zelfs anchor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten