Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

Toch de betasave nog aangeslingerd. Gesolliciteerd bij Ajax, Twente, Mainz en Leverkusen. Beide Duitse ploegen wilden me hebben, Ajax wees me af en van Twente kwam geen tijdige reactie. Dan maar voor Leverkusen gegaan. Aardig thuisdebuut :)

image.thumb.png.2c10e74bc04349fdc706c4733e0ca5dc.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

3 uur geleden zei Lensherr:

image.png.0befd7ffd74d0436051e06623e9114b1.png

Bayern is zo wel mijn favoriete tegenstander in de Champions League. Daar hebben we meestal goede resultaten tegen.

Hoe is Gulliksen zich aan het ontwikkelen? Had hem een aantal edities terug als broekie bij Stromsgodset onder m'n virtuele hoede. Wel leuk om te zien dat hij zich ook in real life steeds meer laat gelden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Urbeto:

Hoe is Gulliksen zich aan het ontwikkelen? Had hem een aantal edities terug als broekie bij Stromsgodset onder m'n virtuele hoede. Wel leuk om te zien dat hij zich ook in real life steeds meer laat gelden. 

image.thumb.png.448cd53327102c4b5ffcbab02eb77c22.png

Momenteel statistisch mijn belangrijkste speler. Gebruik hem als mezzala. Samen met Nagalo en Bundgaard toch wel standaard aankopen op FM ieder jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites