Titan Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Toch de betasave nog aangeslingerd. Gesolliciteerd bij Ajax, Twente, Mainz en Leverkusen. Beide Duitse ploegen wilden me hebben, Ajax wees me af en van Twente kwam geen tijdige reactie. Dan maar voor Leverkusen gegaan. Aardig thuisdebuut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Met Christensen wederom een jonkie uit de eigen jeugd dat scoort bij zijn debuut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Nu ook al de Limburgse derby van 1ste klasse gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 https://i.gyazo.com/1763ab08a3d76f7e9432b73f8b296810.png Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Alliteratie: Bye, bye, Bayern! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 eerste resultaat tegen een 'topploeg', al had er gezien het wedstrijdbeeld misschien ook wel een drie-punter ingezeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Herbstmeister! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Copa debuut. Ik hou van mijn inschuivende libero's. Zullen vast de patch niet overleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Daahaag, stelletje vieze pisvlekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 (bewerkt) Hopsa. De eerste échte lichtstad derby is meteen voor ons! 2 november 2023 bewerkt door Niejo101 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Bayern is zo wel mijn favoriete tegenstander in de Champions League. Daar hebben we meestal goede resultaten tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Op voorhand zou ik nooit tevreden zijn met een gelijkspel tegen Beerschot maar toen die 0-3 viel had ik nooit meer gedacht dat we nog konden terugkomen tot 3-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 3 uur geleden zei Lensherr: Bayern is zo wel mijn favoriete tegenstander in de Champions League. Daar hebben we meestal goede resultaten tegen. Hoe is Gulliksen zich aan het ontwikkelen? Had hem een aantal edities terug als broekie bij Stromsgodset onder m'n virtuele hoede. Wel leuk om te zien dat hij zich ook in real life steeds meer laat gelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 30 minuten geleden zei Urbeto: Hoe is Gulliksen zich aan het ontwikkelen? Had hem een aantal edities terug als broekie bij Stromsgodset onder m'n virtuele hoede. Wel leuk om te zien dat hij zich ook in real life steeds meer laat gelden. Momenteel statistisch mijn belangrijkste speler. Gebruik hem als mezzala. Samen met Nagalo en Bundgaard toch wel standaard aankopen op FM ieder jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Sama goal Sama goal Sama Sama goooal Nana nana nana na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Hoop dat we extra geld volgend seizoen vragen voor de tickets. Entertainment hoor in Chile. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Ik weet niet of je een 1-5 overwinning (met 0-3 ruststand) kunt zien als een gelijk opgaand duel Oh, dit was tegen de huidige nummer 2. De huidige nummer 3 heb ik een paar wedstrijden geleden al met 0-7 in eigen huis verslagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 We hebben gelukkig nog een terugwedstrijd maar ik moet bijna met mijn U17 gaan spelen door blessures Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Baturina Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Onze wraak is zoet! Uit 6-1 verloren tegen Antwerp eerder op het seizoen, nu pakken we ze terug met een droge 8-0! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 4 minuten geleden zei glennix: Onze wraak is zoet! Uit 6-1 verloren tegen Antwerp eerder op het seizoen, nu pakken we ze terug met een droge 8-0! Is dat de Valencia die van Antwerp komt 😃 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten