Mordurette Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 14 minuten geleden zei Oerlie: Hoe doet Devin Haen het? Die komt bij mij transfervrij over volgend seizoen. Ik heb geen spijt van zijn aankoop in in ieder geval. Staat nu in de belangstelling van Man United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 5 minuten geleden zei Mordurette: Ik heb geen spijt van zijn aankoop in in ieder geval. Staat nu in de belangstelling van Man United. dat belooft wel wat, thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april En zo stel je het kampioenschap veilig..! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april en ook in de finale doet Hornkamp het! Hiermee direct de eerste prijs, en daarmee ook Europees voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Heerlijk puntje gestolen in Parijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Bij gebrek aan #KarelBall hierbij een overwinning op het sterrenensemble van Zidane. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Wat een pot dit. Door blessures van Stroeykens en Tapia genoodzaakt om Dolberg als spelmaker op te stellen en tijdens de wedstrijd drie 17-jarigen te laten invallen. Dolberg als regisseur op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april We hebben Kortrijk alle hoeken van het veld laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Zuur om er uiteindelijk zo uit te liggen. Nu moet ik kijken hoe ik het volgend seizoen ga aanpakken. Blijven doorzetten en de jeugd stelselmatig brengen of op de normale manier afscheid nemen van jongens en doorselecteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Het is de grote Ville Nylund-show tegen AIK! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april Eerste potje met de miljonairs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april Goede tweede maand in seizoen 3. En vooral een hele ziek pot in Parijs, waar ik binnen 25 minuten 2 standaardsituaties scoorde. Toen kon ik consolideren en zelfs nog een 3e maken in de slotfase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 27 april Share Geplaatst 27 april Een pijnlijke avond voor Amsterdam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Echte toppers winnen met 0-6, en niet met tegendoelpunten zoals de heer hier boven mij @Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april "Concurrent" .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april @Glenn08 Mag ik een screentje van Bony? Benieuwd of die een beetje op z'n vader lijkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Heel erg efficiënt hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Eerste wedstrijd met de nieuwe club, net de laatste voor de winterstop en eentje tegen een concurrent in de onderste regionen. Gelukkig werd daar gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Oktober ook een goede maand, beetje aan doelsaldo gewerkt. CL helaas verloren, zat niet meer in. Ivanusec kwijt aan een blessure, 6-7 weken. Leo Sauer staat wel op met 4 doelpunten in deze reeks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april We zijn wel aardig consequent qua uitslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april 5 uur geleden zei De Raam: @Glenn08 Mag ik een screentje van Bony? Benieuwd of die een beetje op z'n vader lijkt Kwam naar het vierde niveau van Duitsland, zegt genoeg denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april Toch blijven ze zich de beste ploeg vinden @Glenn08 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei Wat een bijzondere wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei #Dickball in LaLiga. @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten