Marvin Gepost April 15 Share Gepost April 15 Dit wordt finale #3.. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost April 15 Share Gepost April 15 Kasper 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niejo101 Gepost April 16 Share Gepost April 16 De supporters willen Aanvallend en Entertainend voetbal zien... u vraagt, wij draaien. Prima start zo voor het eerst in de League Two. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 16 Share Gepost April 16 Luca Netz 2 goals en 3 key passes, wat een held Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost April 16 Share Gepost April 16 7 minuten geleden zei Kyrill: Luca Netz 2 goals en 3 key passes, wat een held Hoppa! Lekker bezig vriend!!! Gaat goed met Arsenal of niet ouwe reus? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 16 Share Gepost April 16 Zojuist zei Dansmeister: Hoppa! Lekker bezig vriend!!! Gaat goed met Arsenal of niet ouwe reus? Ja, thx maatje Die Dijon Kameri is ook echt een absolute schot in de roos! Hij is het sterkst op CAM/10 maar doet bij mij op CM ook echt super goed! Ja bovenaan in de PL(ben nu bezig met novelle update) alleen in de CL helaas 6 punten uit 4 duels. Uit bij Ajax stonden we bij rust al 3-0 achter maar kwamen we na rust terug tot 3-2, helaas geen 3-3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost April 16 Share Gepost April 16 Even een paar jonge reservespelers ritme op laten doen. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost April 16 Share Gepost April 16 1 uur geleden zei Kyrill: Ja, thx maatje Die Dijon Kameri is ook echt een absolute schot in de roos! Hij is het sterkst op CAM/10 maar doet bij mij op CM ook echt super goed! Ja bovenaan in de PL(ben nu bezig met novelle update) alleen in de CL helaas 6 punten uit 4 duels. Uit bij Ajax stonden we bij rust al 3-0 achter maar kwamen we na rust terug tot 3-2, helaas geen 3-3. Waar heb je eigenlijk de mosterd gehaald voor die aankoop? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 16 Share Gepost April 16 26 minuten geleden zei Glenn08: Waar heb je eigenlijk de mosterd gehaald voor die aankoop? Van Salzburg voor maar 33,5 miljoen Maar mosterd is niet mijn favoriete saus, maar ik zeg niet wat wel is, voor ik weer voor varkentje wordt uitgemaakt Hij heet echt zo : https://www.google.com/search?q=dijon+kameri&oq=dij&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqDAgBECMYJxiABBiKBTIGCAAQRRg5MgwIARAjGCcYgAQYigUyDQgCEC4YkQIYgAQYigUyBwgDEC4YgAQyEwgEEC4YrwEYxwEYugIYgAQYjgUyEwgFEC4YrwEYxwEYugIYgAQYjgUyBwgGEC4YgAQyBwgHEC4YgAQyBwgIEC4YgAQyBwgJEAAYgAQyEwgKEC4YrwEYxwEYugIYgAQYjgUyEAgLEC4YrwEYxwEYugIYgAQyBwgMEAAYgAQyCggNEC4Y1AIYgAQyEAgOEC4YrwEYxwEYugIYgATSAQgxNzI2ajBqNKgCDrACAQ&client=ms-android-samsung-gs-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost April 16 Share Gepost April 16 Europese debuut in seizoen 3 bij FS Massana. Speel met alleen maar eigen jeugd. Toch tevreden. 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost April 16 Share Gepost April 16 Portugal werd niks, Spanje werd niks. Dan maar terug naar Duitsland. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niejo101 Gepost April 16 Share Gepost April 16 Soms.... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost April 16 Share Gepost April 16 Met die 2 gelijke spelen direct al meer puntenverlies dan in de eerste 2 seizoenen van deze game Tegen Ajax wel echt veel beter, maar helaas. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost April 17 Share Gepost April 17 10 uur geleden zei Glenn08: Portugal werd niks, Spanje werd niks. Dan maar terug naar Duitsland. Big Brother challenge? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost April 17 Share Gepost April 17 2 uur geleden zei bas huijsmans: Big Brother challenge? Dat is wel de bedoeling. Ik heb enkel over het hoofd gezien dat je ook een groter stadion moet krijgen. Kan wel eens pittig worden. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost April 17 Share Gepost April 17 @Glenn08 even niet kijken 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn08 Gepost April 17 Share Gepost April 17 2 uur geleden zei Lensherr: @Glenn08 even niet kijken Verkoop die Leoni... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost April 17 Share Gepost April 17 En nu één helft met mijn sterkste basis . Tweede helft mochten ze weer ademen. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 17 Share Gepost April 17 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 18 Share Gepost April 18 Eerste competitie zege, in 6 duels!! FUck yess , eindelijk!!! 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost April 18 Share Gepost April 18 Het seizoen goed begonnen. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
glennix Gepost April 18 Share Gepost April 18 Een heerlijke overwinning tegen Barça. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 19 Share Gepost April 19 16 uur geleden zei glennix: Een heerlijke overwinning tegen Barça. Netjes vriendje Hoe is het nu met je? Ik net dit; Rood? Geen probleem, niet met #karelball scoren gewoon nog 2x en winnen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost April 19 Share Gepost April 19 41 minuten geleden zei Kyrill: Netjes vriendje Hoe is het nu met je? Ik net dit; Rood? Geen probleem, niet met #karelball scoren gewoon nog 2x en winnen Wat ben je goed bezig vriend!!! #teamKarelball 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 19 Share Gepost April 19 38 minuten geleden zei Dansmeister: Wat ben je goed bezig vriend!!! #teamKarelball Thnx vriend!! Dankjewel Verwacht later vandaag een nieuwe Arsenal-novelle update! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts