Mordurette Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni 🎵 Heb je even voor mij 🎶 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Op 23-6-2024 om 22:34 zei neva: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni 1 uur geleden zei TheRealOne: Koningskoppel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Maar eens informeren wat hij vraagt voor z'n diensten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Ik ken Serviërs met een logischere naam: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 24 juli Share Geplaatst 24 juli There, I fixed it Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus (bewerkt) Ik was de selectie van FC Koper online aan het bekijken en ik kwam wel hele rare namen tegen. Kwam er gelukkig snel achter dat ik automatische vertaling aan had staan. 13 augustus bewerkt door JesseNL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Als je in het achterkamertje van de stripboekenwinkel terechtkomt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 2 september Share Geplaatst 2 september [brabants] [/brabants] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Toch mooi altijd, die onschuldige liefdesverklaringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Hassan Noor is een Zweed en dat Fin ik leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten