De Raam Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Jeeez! Jackpot!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Heeft me 500k gekost Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
reibleetsak Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 1 uur geleden zei TheRealOne: Heeft me 500k gekost Wat een koopje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Nog eentje, afkoopsom van 3,9 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Op 24-10-2023 om 10:11 zei De Raam: Hallo! Eens kijken of we hier een leuke SS van kunnen maken @Nom de Guerre Toch al wat stapjes kunnen zetten in het eerste jaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Mijn eerste Japanse newgen aangetrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 1 uur geleden zei Lensherr: Mijn eerste Japanse newgen aangetrokken. Wonderkindje hoor 🤩 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 (bewerkt) Och, wat lekker. Ik heb 8 wonderkids rondlopen. Een paar uitgelicht. Deze guy kostte me slechts 5 miljoen. Voor deze Turk moest ik flink in de buidel tasten: 35 miljoen. Maar mede door de Turkse competitieregels deed ik dat met plezier. 13 november 2023 bewerkt door dvsermelo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 8 uur geleden zei dvsermelo: Och, wat lekker. Ik heb 8 wonderkids rondlopen. Een paar uitgelicht. Deze guy kostte me slechts 5 miljoen. Voor deze Turk moest ik flink in de buidel tasten: 35 miljoen. Maar mede door de Turkse competitieregels deed ik dat met plezier. Werd op de laatste dag van de transferperiode door een tussenpersoon aangedragen. Oké! Ik snap dat je enorm blij bent met Güler maar om nou twee keer dezelfde screenshot te gebruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar. Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 (bewerkt) Alleen al door zijn wilde lokken moet dit wel een topper gaan worden. Kan ook aardig koppen voor zijn lengte. 9 november 2023 bewerkt door Reidar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 15-jarige van 1,95m Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 6 uur geleden zei joostmakaay: 15-jarige van 1,95m Daar kan je wel iets mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Beste ooit is wellicht overdreven, maar ik denk dat deze man voor 100 miljoen verkocht moet worden over een paar jaar. voor 2 ton overgenomen van een club uit het tweede niveau van Oekraïne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 4 uur geleden zei Arezo: Beste ooit is wellicht overdreven, maar ik denk dat deze man voor 100 miljoen verkocht moet worden over een paar jaar. voor 2 ton overgenomen van een club uit het tweede niveau van Oekraïne. Geweldenaar wat mij betreft. Prachtig karakter, al beresterk, mentaal al prima attributen. Kortom, die 100 miljoen ga je er wel voor krijgen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 4 uur geleden zei Arezo: Beste ooit is wellicht overdreven, maar ik denk dat deze man voor 100 miljoen verkocht moet worden over een paar jaar. voor 2 ton overgenomen van een club uit het tweede niveau van Oekraïne. Los van dat het inderdaad een geweldige speler is, is het natuurlijk altijd extra vet als je dit soort diamanten uit een of andere mega obscure competitie vandaan weet te vissen. FM op z'n mooist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 "De nieuwe Dejan Stankovic" opgepikt voor maar 2.7 miljoen bij Cucaricki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 (bewerkt) Op 7-11-2023 om 23:34 zei dvsermelo: Och, wat lekker. Ik heb 8 wonderkids rondlopen. Een paar uitgelicht. Deze guy kostte me slechts 5 miljoen. Voor deze Turk moest ik flink in de buidel tasten: 35 miljoen. Maar mede door de Turkse competitieregels deed ik dat met plezier. Ørting was ook niet te houden, maar wat een bedrag hebben we voor hem gekregen! En we hebben een goede Thaise vervanger in huis. 13 november 2023 bewerkt door dvsermelo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Hier zit het wel goed met ons middenveld in de toekomst! En Taiwo hadden jullie al gezien: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 22 uur geleden zei dvsermelo: Sterkte aan de commentator. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Waarom hebben newgens nog steeds zulke lelijke hoofden? Al jarenlang lijkt daar geen enkele verbetering in te zitten. Ondertussen zou je toch wel een wat hogere standaard mogen verwachten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 4 minuten geleden zei MisterX: Waarom hebben newgens nog steeds zulke lelijke hoofden? Al jarenlang lijkt daar geen enkele verbetering in te zitten. Ondertussen zou je toch wel een wat hogere standaard mogen verwachten? Ik gok dat ze daar bij de volgende FM wat meer aandacht aan gaan besteden omdat het helemaal op de schop gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Zojuist zei Mordurette: Ik gok dat ze daar bij de volgende FM wat meer aandacht aan gaan besteden omdat het helemaal op de schop gaat. Dat wordt tijd, want is er überhaupt is aan de faces veranderd sinds 2010 ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 1 uur geleden zei MisterX: Dat wordt tijd, want is er überhaupt is aan de faces veranderd sinds 2010 ofzo? Niet veel, maar daar is al heel veel over gezegd sinds die tijd waarom dit zo is dus zoek dat anders even op dan weet je waarom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 We zijn weer een jaartje verder, sommigen hebben enorme stappen gezet, sommigen zijn nieuw: Nieuw bij Sporting dit seizoen, €5.750.000,- betaald aan River Plate Spoiler Eigen jeugd, aankomend seizoen voor het eerst bij de selectie Spoiler Eigen jeugd, tweede jaar bij selectie, vorig jaar roulatiespeler Spoiler Eigen jeugd, tweede jaar bij selectie, vorig jaar roulatiespeler Spoiler Eigen jeugd, tweede jaar bij selectie, vorig jaar back-up Spoiler Nieuw bij Sporting, €14.750.000,- betaald aan Braga, beetje veel maar Portugees Spoiler Eigen jeugd, voor toekomst Spoiler Eigen jeugd, eerste jaar bij de selectie, mogelijk verhuur Spoiler Nieuw bij Sporting, €3.000.000,- betaald aan Gremio Spoiler Aanvulling voor het jeugdteam: Spoiler €10.250.000,- €12.250.000,- €750.000,- €775.000,- €700.000,- €675.000,- €1.100.000,- €575.000,- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Dit was ook een leuke vondst, een Fin in Denemarken! €3.300.000,- betaald aan Silkeborg IF. Gaat eerst een half jaar op huurbasis spelen bij Lyon of Nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten