glennix Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Zojuist zei Glenn08: @glennixScreen van die Karamoko? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 5 uur geleden zei glennix: Dit is mijn team nu eind juli 2026. Ik heb een aantal sterkhouders moeten verkopen wegens financiële redenen waardoor de financiën nu wat stabieler zijn. Ik beschik over een degelijke kern maar meer ook niet. Transfers van de afgelopen 2 seizoenen: Beste defensieve speler: Beste aanvallende speler: Screentje van Wouter George? Zie ik dat niveau IRL niet halen (oa door blessures). En screentje van Nachon? Mfundu ook overrated wat mij betreft. Originele transfers trouwens. Leuk om te zien. Ferre Erna bv nog altijd zonder club IRL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 50 minuten geleden zei FlyD: Screentje van Wouter George? Zie ik dat niveau IRL niet halen (oa door blessures). En screentje van Nachon? Mfundu ook overrated wat mij betreft. Originele transfers trouwens. Leuk om te zien. Ferre Erna bv nog altijd zonder club IRL. Niet de beste spelers maar voor een degradatie kandidaat in 1ste klasse moeten ze voorlopig voldoen tot dat we financieel de mogelijkheden hebben om deftige contracten af te sluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Geen slechte eerste seizoenshelft als promovendus zijnde. Verloren van ajax, feyenoord, sparta en excelsior. Rotterdam lijkt ons met name niet te liggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Laatste wedstrijd van het seizoen verloren, enkel jeugd opgesteld. Balen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Vorig seizoen waren we bij momenten aan het flirten met de degradatie. Nu doen we voorlopig mee voor promotie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Op dit moment lig ik op schema om kampioen te worden voordat de kampioensplay-off begint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Seizoen 2. Totaal niet realistisch met de selectie die ik tot mn beschikking heb, maar ik klaag niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 1 uur geleden zei Niejo101: Seizoen 2. Totaal niet realistisch met de selectie die ik tot mn beschikking heb, maar ik klaag niet. Twente Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brozai Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 (bewerkt) NU Ajax-Cambuur Dordrecht-PEC Seizoen 4 3 november 2023 bewerkt door Brozai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 november 2023 Share Geplaatst 4 november 2023 Kampioen na de reguliere competitie. De hele kampioenschapsplay-off is overbodig voor ons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Eerste periodetitel is binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Op 3-11-2023 om 16:49 zei Glenn08: Vorig seizoen waren we bij momenten aan het flirten met de degradatie. Nu doen we voorlopig mee voor promotie! Gaat lekker! Vanaf morgen start ik een save met USL Dunkerque. Zijn net terug gepromoveerd naar Ligue2, dus tips zijn altijd welkom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 november 2023 Share Geplaatst 7 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Spannend. Ik moet nog tegen Dender EH en SK Lierse. Opvallend: De twee teams dat vorig jaar promoveerden in de derde divisie staan nu ook aan kop (Knokke en La Louvière) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 @Bogatyr RAAL La louviere lijkt me zo aanlokkelijk om een save mee te starten. Gelukkig krijgen we ieder jaar op hetzelfde moment een keepersblessure zodat Europees weer strijden word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Dat gaat prima.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 3 uur geleden zei Bogatyr: Spannend. Ik moet nog tegen Dender EH en SK Lierse. Opvallend: De twee teams dat vorig jaar promoveerden in de derde divisie staan nu ook aan kop (Knokke en La Louvière) Sinds mijn verhuizing naar België in Maart wil ik ook eens in België beginnen. Een team uit de Ardennen zou mij wel trekken. Aanrader? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 1 minuut geleden zei ElPrincipito: Sinds mijn verhuizing naar België in Maart wil ik ook eens in België beginnen. Een team uit de Ardennen zou mij wel trekken. Aanrader? Excelsior Virton uit de derde divisie. Ngolo Kante is eigenaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 8 november 2023 Share Geplaatst 8 november 2023 Einde seizoen 3. Pas op de plaats (of eigenlijk één stapje terug), maar da's prima. Komende transferzomer kan ik wrs wel wat potten breken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaxBarca Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 (bewerkt) Goed begin van FM24. Eerste seizoen moest ik Feyenoord nog voor laten gaan maar in het 2e seizoen record aantal punten verbroken met 120 doelpunten: Ouderwets met 4-3-3 (DLP tegen mindere tegenstanders op S en dan vaak met Taylor): Absolute sterspeler: Talles Magno. Stats ook gedeeld in de spelers rubriek. Topscorer dit seizoen met 31 doelpunten (!), Runner up: Gunter - Gratis opgehaald halverwege seizoen 1. Heeft Sosa uit de basis gespeeld terwijl die super was in seizoen 1. Transfers seizoen 1 Seizoen 2 alleen Eric Garcia gekocht omdat Sutalo naar de zandbak ging voor 50 miljoen. 9 november 2023 bewerkt door AjaxBarca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 november 2023 Auteur Share Geplaatst 9 november 2023 Scoren doen we genoeg. Nu achterin de boel nog wat beter dicht gaan houden... Maar eerst; een winterstopje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Gekke database wel voor Gibraltar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 november 2023 Auteur Share Geplaatst 9 november 2023 Zojuist zei Arezo: Gekke database wel voor Gibraltar Die reglementen daar qua spelersregistratie stonden me toch niet helemaal aan nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Zwijg me stil van die winterstopjes daar @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten