germandutch Geplaatst 12 november 2023 Auteur Share Geplaatst 12 november 2023 (bewerkt) Spoiler Het seizoen zit erop en persoonlijk ben ik zeer tevreden, wat wij voor elkaar hebben gekregen. Komend seizoen spelen wij een divisie hoger, maar vraag mij niet: in welke? Ik weet het niet. Bovendien wil de club tot een semiprofclub omschakelen, waardoor onze spelers niet zo maar kunnen worden weggehaald. Hoe de directie/zeg maar ‘eigenaar’, het voor elkaar wil krijgen, weet ik niet, want hij is voorlopig alleen. Ik ga een week naar huis of te wel naar mijn familie in Keulen en voor de rest zie ik het wel. De middenvelders Raphael Bieli en Sebastian Börger mochten beiden vertrekken, want ze vonden dat ze te weinig speeltijd kregen. Persoonlijk vind ik het jammer, maar aan ontevreden spelers heb ik gewoon niets. De eigenaar heeft toegestemd, dat ik nog een aantal stafleden mag aantrekken en dus heb ik onmiddellijk advertenties geplaatst, dat wij op zoek zijn naar 1 HJO, 1 DVZ, 1 AM, 2 TR, 1 Fysio, 2 Scouts en 1 TRO19. Trouwens, mijn assistent is vertrokken en werd manager bij een andere club. En in welke divisie spelen wij voortaan: De Noordoost-Duitse voetbalbond, de NOFV, is een van de vijf regionale organisaties van de Duitse voetbalbond, de DFB, en bestrijkt de deelstaten Berlijn, Brandenburg, Mecklenburg-Voor-Pommeren, Saksen, Saksen-Anhalt en Thüringen. Dit is dus een pure investering in mijn toekomst. Salaris krijg ik niet, maar ik ben blij dat de club mijn trainerscursussen (tot nu toe) betaald en dat ik betaald werk in de zaak van de eigenaar heb. Joost mag weten wat de eigenaar allemaal van plan is? Ik concentreer mij puur op mijn taken en mijn elftal en ik zie het wel. En om het officieel te maken: Vervolg: samenstelling selectie + voorbereiding op nieuw seizoen ---------- @r4vje @rik1991 @Kavinos @joosthaf @Vlonkie @Olivierke @ErikEagles @StanleyW @True_Legend @Makalakalane @neva @Milton @Michaelinho* @spaansetukker @TeamWesil @Neel2210 @Badmuts @MNie @komodo25 @V-Traxx @Going up @timpy00 @kmk @Whitewolf345 @MarcFM1 @TheRedOne @DemoN @Whitewolf345 @keano77 @ElMarcos @DutchDoofus @stef1978 @Kyrill @Ostumapetojk37 @mattihamstra @larrie @Thomassje123 @Thymen @Keeza @DGremlin @chrisje1993 @vekie71 @MarF_RJC Alvast bedankt voor jullie aandacht en mogelijke reacties. 12 november 2023 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Verlies jij eigenlijk ooit eens een wedstrijd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 13 november 2023 Auteur Share Geplaatst 13 november 2023 Onze eerste oefenwedstrijd in dit nieuwe seizoen is uit en wel in en tegen Sportverein 1920 Kelbra am Kyffhäuser. Bij droog weer en voor 324 toeschouwers arriveerden wij in Kelbra in de puur aanvallende 4-3-3 opstelling. De tegenstander kwam in een 4-2-3-1 formatie het droge veld op. Ofschoon de tegenstander feitelijk weinig in de pap te brokken had en wij al binnen een klein halfuur met 0 : 4 voorstonden, stond het bij rust 1 : 5 en konden wij het tegendoelpunt niet voorkomen. In de tweede helft voerde ik maar liefst 8 wissels door, alleen keeper Fendop, Trinks en Völker mochten blijven staan. Maar ondanks alle verse krachten kwamen wij niet meer tot scoren en eindigde deze oefenpot 1 : 5. Over ons spel in de eerste 45 minuten was ik tevreden, over de 2de helft totaal niet. Ik wil niet zeggen, dat dit uitsluitend de schuld van de zwakke scheids was, die volgens mij zijn best deed om deze wedstrijd kapot te fluiten, maar dacht het wel. Spoiler ----------- @r4vje @rik1991 @Kavinos @joosthaf @Vlonkie @Olivierke @ErikEagles @StanleyW @True_Legend @Makalakalane @neva @Milton @Michaelinho* @spaansetukker @TeamWesil @Neel2210 @Badmuts @MNie @komodo25 @V-Traxx @Going up @timpy00 @kmk @Whitewolf345 @MarcFM1 @TheRedOne @DemoN @Whitewolf345 @keano77 @ElMarcos @DutchDoofus @stef1978 @Kyrill @Ostumapetojk37 @mattihamstra @larrie @Thomassje123 @Thymen @Keeza @DGremlin = Jawel hoor. Maar met opportunistisch en puur aanvallend voetbal kun je in de laagste divisies amper verliezen. @chrisje1993 @vekie71 @MarF_RJC Alvast bedankt voor jullie aandacht en mogelijke reacties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 13 november 2023 Auteur Share Geplaatst 13 november 2023 (bewerkt) Spoiler In 4 dagen spelen wij onze tweede oefenwedstrijd en wel in en tegen Bad Frankenhausen. Bij lichtbewolkt weer en voor 363 toeschouwers arriveerden wij in Bad Frankenhausen in het Stadion an der Wipper en wel in de aanvallende 4-3-3 opstelling. BF kwam in een simpele 4-4-2 formatie het droge veld op. Ofschoon het al na 18 minuten 0 : 2 stond, moet ik bekennen, dat keeper Fondop een onbetrouwbare indruk maakte en dat tevens Hintz, Karbstein en Trinks zeer zwak speelden. In de tweede helft raakten wij een beetje onze lijn kwijt, waardoor het in de 65ste minuut plots 2 : 3 stond en eerlijk is eerlijk, ik voelde plots nattigheid. Vandaar dat ik in de 76ste minuut in een keer 10 spelers wisselde en alleen Bruns liet staan. Van de invallers voldeden alleen Dolfen en jonkie Lang. Invaller Dolfen gaf in de 82ste minuut de voorzet en spits Lang schoot de bal in het doel. 2 : 4 en dat werd ook de eindstand. Spoiler --------- @r4vje @rik1991 @Kavinos @joosthaf @Vlonkie @Olivierke @ErikEagles @StanleyW @True_Legend @Makalakalane @neva @Milton @Michaelinho* @spaansetukker @TeamWesil @Neel2210 @Badmuts @MNie @komodo25 @V-Traxx @Going up @timpy00 @kmk @Whitewolf345 @MarcFM1 @TheRedOne @DemoN @Whitewolf345 @keano77 @ElMarcos @DutchDoofus @stef1978 @Kyrill @Ostumapetojk37 @mattihamstra @larrie @Thomassje123 @Thymen @Keeza @DGremlin @chrisje1993 @vekie71 @MarF_RJC Alvast bedankt voor jullie aandacht en mogelijke reacties. 13 november 2023 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 14 november 2023 Auteur Share Geplaatst 14 november 2023 (bewerkt) Spoiler Komende zondag spelen wij een oefenwedstrijd tegen onze concurrent van vorig seizoen en wel in en tegen SV 09 Arnstadt. Bij droog weer en voor slechts 146 toeschouwers arriveerden wij in Arnstadt in de 4-1-3-2 opstelling. Arnstadt kwam in een 4-2-3-1 formatie het droge veld op. Ofschoon wij toch wel minimaal een klasse beter waren dan de tegenstander stond het bij rust slechts 0 : 1 door een doelpunt van spits Bruns. Ook in de tweede helft konden wij ons veldoverwicht niet in doelpunten uitdrukken en in de 63ste minuut had spits Völker de hulp van Schmalz nodig, om ons tweede doelpunt te maken. Al met al een zeer matige wedstrijd. Het hele team speelde redelijk tot zeer goed, behalve AML Wolf. Vanaf de 73ste minuut wisselde ik maar liefst 10 spelers en alleen de zwakspelende Wolf mocht blijven staan. Alle invallers deden vooral het noodzakelijke en dat was het dan ook. Het bleef 0 : 2 en dat was het dan ook. Je kunt je afvragen, of wij in de nieuwe divisie straks tegen degradatie, om een middenveldpositie of om promotie mogen strijden? Spoiler ----------- @r4vje @rik1991 @Kavinos @joosthaf @Vlonkie @Olivierke @ErikEagles @StanleyW @True_Legend @Makalakalane @neva @Milton @Michaelinho* @spaansetukker @TeamWesil @Neel2210 @Badmuts @MNie @komodo25 @V-Traxx @Going up @timpy00 @kmk @Whitewolf345 @MarcFM1 @TheRedOne @DemoN @Whitewolf345 @keano77 @ElMarcos @DutchDoofus @stef1978 @Kyrill @Ostumapetojk37 @mattihamstra @larrie @Thomassje123 @Thymen @Keeza @DGremlin @chrisje1993 @vekie71 @MarF_RJC Alvast bedankt voor jullie aandacht en mogelijke reacties. 14 november 2023 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 14 november 2023 Auteur Share Geplaatst 14 november 2023 (bewerkt) Aanstaande dinsdag spelen wij de volgende oefenwedstrijd in en tegen Goslarer SC 08, een Duitse sportclub uit Goslar, Nedersaksen. De club is voornamelijk voor zijn voetbalafdeling bekend maar is ook actief in atletiek, hockey, boogschieten en cheerleading. Spoiler Bij droog weer en voor 204 toeschouwers arriveerden wij in Goslar in de ietwat behoudende 3-4-3 opstelling. Waarom ik voor deze tactiek heb gekozen? Omdat wij een zeer matige achterhoede hebben, die bovendien nogal traag is en gezien het feit, dat mijn spelers maar 1 rustdag hadden. Goslarer kwam in een 4-2-3-1 formatie het droge veld op. Het werd een zeer matige wedstrijd, waarbij Goslarer de bovenliggende partij was. Ze waren gewoon beter. Het verhaal van ‘sportbible’ sloeg nergens op, want de scheids floot slechts 12 overtredingen tegen ons en 8 tegen Goslarer, zonder ook maar een gele kaart te trekken. Bij de rust stond het nog steeds 0 : 0 en eerlijk is eerlijk, Hintz, Karbstein, Dolfen en Basler speelden als een natte krant. Vanaf de 57ste minuut begon ik dan ook te wisselen. Alleen Trinks mocht de hele wedstrijd blijven staan en in de 63ste minuut zorgde hij nog voor de enige treffer. Van de 10 invallers voldeden alleen Mhamdi, Ziegner, Achtermann en Knäbel. De rest was er wel, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Spoiler ----------- @r4vje @rik1991 @Kavinos @joosthaf @Vlonkie @Olivierke @ErikEagles @StanleyW @True_Legend @Makalakalane @neva @Milton @Michaelinho* @spaansetukker @TeamWesil @Neel2210 @Badmuts @MNie @komodo25 @V-Traxx @Going up @timpy00 @kmk @Whitewolf345 @MarcFM1 @TheRedOne @DemoN @Whitewolf345 @keano77 @ElMarcos @DutchDoofus @stef1978 @Kyrill @Ostumapetojk37 @mattihamstra @larrie @Thomassje123 @Thymen @Keeza @DGremlin @chrisje1993 @vekie71 @MarF_RJC Alvast bedankt voor jullie aandacht en mogelijke reacties. 14 november 2023 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 15 november 2023 Auteur Share Geplaatst 15 november 2023 (bewerkt) Mag ik het zeggen? Ja, ik mag het zeggen: de Hollandse School is een tactiek met 4 verdedigers en niet met 3 of 5. Bovendien ben ik geen vriend van 3 of 5 verdedigers en mijn teams horen met 4 (2 centrumverdedigers + 2 vleugelbacks) te spelen. Wij blijven naar goede en snelle verdedigers zoeken en ik hoop, dat wij straks bij seizoensbegin met een goede achterhoede voor de dag kunnen komen. In 4 dagen spelen wij de volgende oefenwedstrijd en weer uit en tegen SV Braunsbedra, een Duitse voetbalclub uit de stad Braunsbedra, Saksen-Anhalt en maakt deel uit van een grotere sportclub. Het grootste succes van de club was promotie naar de toenmalige vierde klasse NOFV-Oberliga Süd in 2001 voor slechts één seizoen. Spoiler Mijn grootvader is hier in het dorp Thüringenhausen geboren en in Keulen opgegroeid. Overgrootvader en oorspronkelijke eigenaar van de boerderij is in 1945, toen de Russen hier binnenvielen, met zijn hele familie naar Keulen gevlucht. Opa noemde zijn geboortedorp altijd een dood shitdorp, want volgens hem was hier alles ‘kalt und nackisch’. Om eerlijk te zijn, ik begreep het nooit, maar nu wel. Behalve onze boerderij en een paar middeleeuwse huizen is hier helemaal niets. Kalt (dus koud) omdat het hier altijd waait als de pest en Nackisch (naakt) omdat het een dooie troep is en hier werkelijk niets te beleven valt. Vandaar dat ik graag naar de verhalen van de ouwe buurman luister, indien hij een helder moment heeft. Enfin, terug naar het voetbal. Na een aantal goede trainingsdagen, nou ja: dagen, het waren een paar kortstondige trainingssessies. Bij zonnig weer en voor 351 toeschouwers arriveerden wij in Braunsbedra in de 4-1-2-2-1 opstelling. Braunsbedra kwam in een simpele 4-4-2 formatie het kurkdroge veld op. Omdat wij technisch veel beter waren dan de tegenstander, maakten hun er een fysieke veldslag ervan, trokken zich volledig terug en met 2 bussen voor de 16 maaiden ze alles om, wat te dicht bij hun doel kwam. En de scheids vond alles best. Bij rust stond het zodoende nog steeds 0 : 0. Het hele elftal deed zijn best, behalve Wolf en Dolfen, die steeds de harde tackles wilden ontlopen. Nadat ik de heren in de rust had toegesproken, hoopte ik op een resultaatsverbetering in de tweede helft en die kwam er dan ook. In de 66ste minuut was het Bruns, die eindelijk het verlossende openingsdoelpunt scoorde. 0 : 1 en een last viel van mijn schouders. Vanaf de 67ste minuut begon ik te wisselen en in totaal haalde ik maar liefst 10 spelers van het veld, alleen Camehn mocht blijven staan. In de 78ste minuut kregen wij een penalty, die invaller Beyer voor zijn rekening nam. Zijn slap schotje werd door keeper Gottschalt gestopt en het bleef dus 0 : 1. Drie minuten later zorgde Camehn met een krachtige kopbal voor 0 : 2 en in de 84ste minuut schoot hij de 0 : 3 binnen. Dat werd ook de einduitslag. Van alle invallers voldeden alleen proefspeler Tzalakostas en Mhamdi. Spoiler ---------- @r4vje @rik1991 @Kavinos @joosthaf @Vlonkie @Olivierke @ErikEagles @StanleyW @True_Legend @Makalakalane @neva @Milton @Michaelinho* @spaansetukker @TeamWesil @Neel2210 @Badmuts @MNie @komodo25 @V-Traxx @Going up @timpy00 @kmk @Whitewolf345 @MarcFM1 @TheRedOne @DemoN @Whitewolf345 @keano77 @ElMarcos @DutchDoofus @stef1978 @Kyrill @Ostumapetojk37 @mattihamstra @larrie @Thomassje123 @Thymen @Keeza @DGremlin @chrisje1993 @vekie71 @MarF_RJC Alvast bedankt voor jullie aandacht en mogelijke reacties. 15 november 2023 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 15 november 2023 Auteur Share Geplaatst 15 november 2023 (bewerkt) Spoiler Mag ik het zeggen? Ja, ik mag het zeggen: Scheisse! Een of te wel onze beste speler is vertrokken. Het leegplukken is begonnen. Onze volgende oefenwedstrijd is komende woensdag en wel in en tegen FSV Wacker 90 Nordhausen II, het tweede elftal van de Duitse voetbalclub uit de stad Nordhausen, Thüringen. Bij droog weer en voor 366 toeschouwers arriveerden wij in Nordhausen in de 4-3-3 opstelling, zonder de vertrokken Camehn, maar met VM Martin Altenbuchinger, 16jaar. Nordhausen kwam in een simpele 4-4-2 formatie op. Of u het geloofd of niet, maar binnen 16 minuten stonden wij al met 0 : 4 voor en was deze match volgens mij al gespeeld. Na 34 minuten stond het 1 : 5 en was er nog steeds geen vuiltje aan de lucht, ondanks het bij rust nog steeds 1 : 5 stond. In de tweede helft wisselde ik 7 spelers en uiteindelijk werd het 3 : 7 met een hattrick van Bruns. Spoiler -------- @r4vje @rik1991 @Kavinos @joosthaf @Vlonkie @Olivierke @ErikEagles @StanleyW @True_Legend @Makalakalane @neva @Milton @Michaelinho* @spaansetukker @TeamWesil @Neel2210 @Badmuts @MNie @komodo25 @V-Traxx @Going up @timpy00 @kmk @Whitewolf345 @MarcFM1 @TheRedOne @DemoN @Whitewolf345 @keano77 @ElMarcos @DutchDoofus @stef1978 @Kyrill @Ostumapetojk37 @mattihamstra @larrie @Thomassje123 @Thymen @Keeza @DGremlin @chrisje1993 @vekie71 @MarF_RJC Alvast bedankt voor jullie aandacht en mogelijke reacties. 15 november 2023 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 16 november 2023 Auteur Share Geplaatst 16 november 2023 (bewerkt) Spoiler In 4 dagen spelen wij de volgende oefenwedstrijd en nu wederom uit en in Nordhausen, alleen nu tegen het 1ste team van FSV Wacker 90 Nordhausen. Bij zeer zonnig weer en voor 1.034 toeschouwers arriveerden wij wederom in Nordhausen en nu in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Waarom ik nu tegen een beter team voor deze puur aanvallende kamikaze-tactiek heb gekozen? Omdat onze kracht duidelijk voorin ligt en ik nu wel eens wil weten, of wij straks meekunnen of niet? Nordhausen kwam in een simpele 4-4-2 formatie het droge veld op. Met twee 16 jarigen en 1 zeventien jarige in de basis begonnen wij met vol gas, hoge druk en aanvallend. Binnen 24 minuten lukte het jonkie Trinks een hattrick te scoren en na 35 minuten stond het al 0 : 4 voor ons. Blijkbaar hadden wij de tegenstander met onze zeer offensieve spelwijze totaal verrast en bij rust stond het 1 : 4. IJzersterk speelden Karbstein, Basler, Ibrahimi, Wolf, Bruns en Trinks. In de tweede helft voerde ik 9 wissels door, alleen Basler en Ibrahimi mochten blijven staan. Van alle wissels was alleen de prestatie van invaller Mhamdi redelijk, de rest was slechts aanwezig. Uiteindelijk werd het 2 : 4 en ik was tevreden, waarbij ik mij wel afvroeg: zijn wij nou zo goed of neemt men ons niet serieus? Spoiler ---------- @r4vje @rik1991 @Kavinos @joosthaf @Vlonkie @Olivierke @ErikEagles @StanleyW @True_Legend @Makalakalane @neva @Milton @Michaelinho* @spaansetukker @TeamWesil @Neel2210 @Badmuts @MNie @komodo25 @V-Traxx @Going up @timpy00 @kmk @Whitewolf345 @MarcFM1 @TheRedOne @DemoN @Whitewolf345 @keano77 @ElMarcos @DutchDoofus @stef1978 @Kyrill @Ostumapetojk37 @mattihamstra @larrie @Thomassje123 @Thymen @Keeza @DGremlin @chrisje1993 @vekie71 @MarF_RJC Alvast bedankt voor jullie aandacht en mogelijke reacties. 16 november 2023 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 17 november 2023 Auteur Share Geplaatst 17 november 2023 (bewerkt) Spoiler De voorbereidingstijd zit erop, maar ben ik veel wijzer geworden? Nee, totaal niet. De oefenwedstrijden waren allen redelijk, alleen hebben wij veel tegendoelpunten gekregen. De selectie staat, wat er nog van over is. Wel blijven wij naar gewillige spelers zoeken en ik ben benieuwd, of wij ons in de nieuwe competitie kunnen blijven handhaven? De onlangs plaatsgevonden oefenwedstrijden: Onze toekomstige tegenstanders: En de eerste competitiewedstrijden: Komende zondag spelen wij dus onze eerste competitiewedstrijd thuis in de nieuwe competitie en wel tegen FC Grimma uit het plaatsje Grimma. Spoiler Bij zonnig weer en voor 1.371 toeschouwers arriveerden wij in Grimma in de puur aanvallende 4-3-3 opstelling. Eerlijk is eerlijk, ik moet toegeven dat ik helemaal niets weet over de kracht en of speelwijze van onze tegenstanders, vandaar dat ik voorlopig bij onze 4-3-3 tactiek blijf met 3 centrumspitsen. Omdat Bruns geschorst is, mag nieuweling Lang in zijn plaats spelen. De directie en onze supporters hoopten op een gelijkspel, op leuk aanvallend voetbal en dat nieuweling Vida vandaag zijn debuut maakt. Grimma kwam in een 4-2-3-1 formatie het kurkdroge veld op en scheids is ene Max Burda. Na een dik halfuur stond het al 2 : 0 voor ons en ik moet bekennen, dat ik mij steeds meer ergerde aan het gedrag van de scheids, die ons binnen 24 minuten al van 3 totaal belachelijke gele kaarten had voorzien. Door zijn partijdig gefluit kwamen wij niet echt in ons spel, ofschoon wij duidelijk de betere ploeg waren. Voor iedereen was na 45 minuten duidelijk, dat er voor de tegenstander hier vandaag niets te halen valt. Ook in de tweede helft bleven wij gas geven en al in de 55ste minuut stond het 4 : 0 en was deze match gespeeld. 2x Völker en 2x nieuweling Lang en dat was ruim voldoende om deze match te winnen. Omdat het hele team ijzersterk speelde, begon ik pas te wisselen in de 79ste minuut en toen haalde ik gelijk 5 spelers naar de kant en wel Binde, Hintz, Beyer, Altenbuchinger en Lang. Voor hen kwamen Achtermann, Ziegner, Wolf, Knäbel en Fritzsch. In plaats van ons sterker te maken, zorgden de invallers dat de wedstrijd steeds matiger werd. Het bleef 4 : 0 en de arrogante scheids deelde maar liefst 6 gele kaarten aan ons uit. Spoiler ----------- @r4vje @rik1991 @Kavinos @joosthaf @Vlonkie @Olivierke @ErikEagles @StanleyW @True_Legend @Makalakalane @neva @Milton @Michaelinho* @spaansetukker @TeamWesil @Neel2210 @Badmuts @MNie @komodo25 @V-Traxx @Going up @timpy00 @kmk @Whitewolf345 @MarcFM1 @TheRedOne @DemoN @Whitewolf345 @keano77 @ElMarcos @DutchDoofus @stef1978 @Kyrill @Ostumapetojk37 @mattihamstra @larrie @Thomassje123 @Thymen @Keeza @DGremlin @chrisje1993 @vekie71 @MarF_RJC Alvast bedankt voor jullie aandacht en mogelijke reacties. 17 november 2023 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 18 november 2023 Auteur Share Geplaatst 18 november 2023 (bewerkt) Spoiler Grootverdiener? Björn Lang is 16 jaar, heeft een jeugdcontract en verdiend €140 per maand. Aangezien ik hier geen cent verdien/krijg, kun je hem verhoudingsgewijs ‘Grootverdiener’ noemen. Trouwens, momenteel hebben wij 4 grootverdieners in het team, die allen €140 p.mnd verdienen. Komende zondag spelen wij uit en wel in en tegen FC Einheit Wernigerode. Spoiler Bij zonnig weer en voor 365 toeschouwers arriveerden wij in Wernigerode in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Wernigerode kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het kurkdroge veld op. Wij hadden een dikke 10 minuten nodig, om in ons spel te komen en in de 12de minuut ging ene Can Kardem afschuwelijk in de fout en hij kreeg van de scheids terecht een directe ….. Of ze wel of niet met een compleet elftal er ongeschonden uit waren gekomen, mag Joost weten. Tegen 10 man was het voor ons geen probleem, om binnen 36 minuten met drie doelpunten afstand te nemen. Bij rust stond het dan ook 0 : 3 en was deze match feitelijk al gespeeld. Ofschoon wij ook de tweede helft domineerden, hadden wij veel last van de plots zeer partijdige scheids, die voor de underdog koos. Ene Treu zorgde in de 66ste minuut voor een tegentreffer en dat was het dan ook. In de 79ste minuut greep ik in en haalde Hintz, Beyer, Trinks en Basler van het veld. Voor hen kwamen Achtermann, Ziegner, Ibrahimi en Köster. Doordat de invallers alleen nog het noodzakelijke deden, bleef het dus 1 : 3 en dat was het dan ook. Een toch wel matige wedstrijd, die in de tweede helft door de scheids werd bepaald en ons behalve 3 punten ook 3 gele kaarten opleverde. Spoiler -------- @r4vje @rik1991 @Kavinos @joosthaf @Vlonkie @Olivierke @ErikEagles @StanleyW @True_Legend @Makalakalane @neva @Milton @Michaelinho* @spaansetukker @TeamWesil @Neel2210 @Badmuts @MNie @komodo25 @V-Traxx @Going up @timpy00 @kmk @Whitewolf345 @MarcFM1 @TheRedOne @DemoN @Whitewolf345 @keano77 @ElMarcos @DutchDoofus @stef1978 @Kyrill @Ostumapetojk37 @mattihamstra @larrie @Thomassje123 @Thymen @Keeza @DGremlin @chrisje1993 @vekie71 @MarF_RJC Alvast bedankt voor jullie aandacht en mogelijke reacties. 18 november 2023 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 18 november 2023 Auteur Share Geplaatst 18 november 2023 (bewerkt) Spoiler Komende zondag spelen wij thuis en wel tegen FC Eilenburg e.V., een semiprofclub uit Eilenburg, Sachsen. Spoiler Bij zonnig weer en voor 1.521 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-3-3 opstelling. Eilenburg kwam in een 4-2-3-1 formatie het kurkdroge veld op en scheids is ene Tobias Hagemann. Eerlijk is eerlijk, Eilenburg was alles andere dan een makkelijke tegenstander, vandaar dat wij in de 14de minuut door Schlicht een tegendoelpunt om de oren kregen, waarbij onze keeper allerminst goed uitzag. Uit een vrije trap in de 26ste minuut lukte het de opgeschoven verdediger Binde de bal in het doel te koppen en voor de gelijkmaker te zorgen. 1 : 1 en dat gaf ons weer lucht. Twee minuten later was het linkerspits Bruns, die voor de 2: 1 zorgde, door een voorzet van Karbstein in het doel te koppen. Dat werd ook de stand bij rust. Wel moest ik constateren, dat manager Hutzler van Eilenburg, zijn huiswerk had gemaakt, door mijn spelers Hintz, Beyer, Völker en Trinks keihard aan te laten pakken, waardoor ze geen poot aan de grond kregen. 7 minuten na herbegin in de tweede helft was het ene Sauer, die de bal in ons doel volleerde. 2 : 2 en ook deze gelijkmaker was een feit. Gelukkig voor ons lukte het Bruns in de 75ste minuut de 3 : 2 binnen te schieten en terwijl wij nog stonden te juichen, haalde ik jonkie Altenbuchinger eraf, die op was. Hetgeen gezien zijn leeftijd van 16 jaar ergens wel logisch was. Voor hem kwam Ibrahimi. Wij kregen ietwat meer grip op deze match en in de 81ste minuut haalde ik ook nog Binde, Hintz, Beyer en Basler van het veld. Voor hen kwamen Achtermann, Ziegner, Wolf en Köster. Ondanks de tegenwerking van de scheids bleef het 3 : 2 en de punten gaan in onze knip. Spoiler ------- @r4vje @rik1991 @Kavinos @joosthaf @Vlonkie @Olivierke @ErikEagles @StanleyW @True_Legend @Makalakalane @neva @Milton @Michaelinho* @spaansetukker @TeamWesil @Neel2210 @Badmuts @MNie @komodo25 @V-Traxx @Going up @timpy00 @kmk @Whitewolf345 @MarcFM1 @TheRedOne @DemoN @Whitewolf345 @keano77 @ElMarcos @DutchDoofus @stef1978 @Kyrill @Ostumapetojk37 @mattihamstra @larrie @Thomassje123 @Thymen @Keeza @DGremlin @chrisje1993 @vekie71 @MarF_RJC Alvast bedankt voor jullie aandacht en mogelijke reacties. 18 november 2023 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 19 november 2023 Auteur Share Geplaatst 19 november 2023 (bewerkt) Spoiler Pas in 14 dagen komen wij weer aan bod en dan spelen wij uit in en tegen Bischofswerdaer FV 08. Volgens Wikipedia is dit een club die als volgt te boek staat: "De Bischofswerdaer FV 08 - Een voetbalclub voor de stad en de regio! Sinds 1908 staat de BFV 08 voor gepassioneerd, eerlijk en succesvol voetbal in de regio Oberlausitz. Het eerste herenteam is het vlaggenschip van de club, maar ook van de regio, en is in het seizoen 20/21 weer vertegenwoordigd in de Regionalliga Nordost. Het damesteam van BFV 08 speelt ook in de Regionalliga (3e hoogste divisie van Duitsland). Verder is BFV 08 een voetbalclub die promotie maakt zijn jeugdspelers en probeert voetballers uit de regio aan te trekken." Spoiler Bij lichtbewolkt weer en voor 509 toeschouwers arriveerden wij in Bischofswerda in de ietwat behoudende 5-2-2-1 opstelling. Bischofswerdaer kwam in een 4-2-3-1 formatie het droge veld op. Volgens insiders is onze tegenstander een moeilijk te bespelen club en was ik dus een beetje voorzichtig, temeer omdat deze club fysiek veel power scheen te hebben. Juist door hun zogenaamde power kregen wij al in de 9de minuut een penalty, die Basler voor zijn rekening nam. Zijn toch wel iets te slap schotje maakte keeper Kiefer spelenderwijs onschadelijk en het bleef 0 : 0. 12 minuten later was jonkie Basler op de juiste plek, om de bal deze keer wel in het doel te schieten. 0 : 1 en alsnog een goed begin. Verder gebeurde weinig en bij rust stond het nog steeds maar 0 : 1. Persoonlijk vond ik spits Bruns, die net een zeer behoorlijk contract had getekende, de zwakste speler op het veld. En verdediger Hintz had ook zijn dag niet. Ook in de tweede helft gebeurde weinig tot niets en in de 79ste minuut haalde ik Dolfen eraf en bracht Achtermann. 6 minuten later greep ik weer in en haalde deze keer Hintz, Basler en Altenbuchinger naar de kant. Voor hen kwamen Ziegner, Ibrahimi en Beyer. De laatste wissel deed ik in de 91ste minuut door Binde eraf te halen en Wolf te brengen. 4 minuten later was het de ver opgerukte Karbstein die de bal in het doel kopte en voor de verlossende tweede treffer zorgde. 0 : 2 werd ook de eindstand. Spoiler -------- @r4vje @rik1991 @Kavinos @joosthaf @Vlonkie @Olivierke @ErikEagles @StanleyW @True_Legend @Makalakalane @neva @Milton @Michaelinho* @spaansetukker @TeamWesil @Neel2210 @Badmuts @MNie @komodo25 @V-Traxx @Going up @timpy00 @kmk @Whitewolf345 @MarcFM1 @TheRedOne @DemoN @Whitewolf345 @keano77 @ElMarcos @DutchDoofus @stef1978 @Kyrill @Ostumapetojk37 @mattihamstra @larrie @Thomassje123 @Thymen @Keeza @DGremlin @chrisje1993 @vekie71 @MarF_RJC Alvast bedankt voor jullie aandacht en mogelijke reacties. 19 november 2023 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 20 november 2023 Auteur Share Geplaatst 20 november 2023 (bewerkt) Spoiler Komende zondag spelen wij thuis en wel wederom tegen FSV Wacker Nordhausen, waartegen wij al een oefenwedstrijd hebben gespeeld. Bij zeer zonnig weer en voor 2.052 toeschouwers verschenen wij in de aanvallende 4-3-3 opstelling. Nordhausen kwam in een simpele 4-4-2 formatie het kurkdroge veld op en scheids is ene Felix Benjamin Schwermer. Eerlijk is eerlijk, ik heb al veel rotte appels onder scheidsen mee mogen maken en deze behoorde volgens mij bij de top. Hem zien wij in de toekomst liever gaan dan komen. Hemeltje, wat was dat erg? Hij begon goed, tenminste dat idee kreeg ik in de 11de minuut, toen hij voor een smerige overtreding op Trinks een directe ….. Voor aanvoerder Schmidt was deze match al afgelopen, voordat die überhaupt goed begonnen was. Nadat Schmidt het veld had verlaten begonnen wij steeds meer druk te zetten en in de 17de minuut was het Bruns, die de openingstreffer voor zijn rekening nam. 1 : 0 en dat was het dan ook, tenminste wat de eerste helft betreft. Want toen liet iemand zijn ware gezicht zien en begon al onze aanvallende acties al bij voorbaat te onderbreken. Bij rust stond het zodoende nog steeds maar 1 : 0 en hadden Bruns en Vida al een belachelijke gele kaart op zak. Ook in de tweede helft probeerden wij deze wedstrijd te domineren en creëerden doelkansen, die wij echter niet konden verzilveren. Want iemand floot deze match gewoon kapot, waardoor wij niet echt in ons spel konden komen. In de 75ste minuut werd Hintz uit de wedstrijd geschopt, zonder dat de scheids ingreep. Hintz werd vervangen door Altenbuchinger en twee minuten later dacht Trinks het tweede doelpunt te hebben gemaakt, maar de scheids keurde het volgens mij zuivere doelpunt gewoon af. Er was geen VAR, dus niemand kon hem corrigeren. Het bleef 1 : 0 en 4 minuten later kwam ene Salin, na een overtreding op verdediger Binde in balbezit en kon de bal uit duidelijk zichtbare buitenspelpositie in het doel schieten. De scheids wuifde onze protesten weg en keurde het niet zuivere doelpunt goed. Dus stond het plots tegen alle verhoudingen in 1 : 1. Nog in dezelfde minuut haalde ik Binde, die de scheids in zijn nekvel wilde grijpen, en Basler + Trinks van het veld. Ze werden vervangen door Ibrahimi, Wolf en Lang. In de 87ste minuut mocht ook nog Beyer gaan douchen en kwam Dolfen. Het bleef 1 : 1, want wij kregen geen kans meer om aan te vallend en dus maar 1 puntje. 2 punten werden ons gestolen! Wij hadden 66% balbezit, creëerden 5 doelkansen (waarvan wij slechts 1 konden en mochten verzilveren) werden 24 keer door de scheids teug gefloten, 1 doelpunt werd afgekeurd en wij kregen 2 gele kaarten. Voor mij was duidelijk, dat de scheids ons giga had genaaid en er alles aan had gedaan, zodat wij niet konden en mochten winnen. Toen ik na afloop bij hem verhaal wilde gaan halen, sloot die zich in zijn kleedkamer op. Spoiler ----------- @r4vje @rik1991 @Kavinos @joosthaf @Vlonkie @Olivierke @ErikEagles @StanleyW @True_Legend @Makalakalane @neva @Milton @Michaelinho* @spaansetukker @TeamWesil @Neel2210 @Badmuts @MNie @komodo25 @V-Traxx @Going up @timpy00 @kmk @Whitewolf345 @MarcFM1 @TheRedOne @DemoN @Whitewolf345 @keano77 @ElMarcos @DutchDoofus @stef1978 @Kyrill @Ostumapetojk37 @mattihamstra @larrie @Thomassje123 @Thymen @Keeza @DGremlin @chrisje1993 @vekie71 @MarF_RJC Alvast bedankt voor jullie aandacht en mogelijke reacties. 20 november 2023 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 20 november 2023 Auteur Share Geplaatst 20 november 2023 (bewerkt) Spoiler Komende zondag spelen wij de volgende uitwedstrijd en wel in en tegen Radebeuler BC 08, een Duitse voetbalclub uit de stad Radebeul, in de deelstaat Saksen. Spoiler Bij lichtbewolkt weer en voor 456 toeschouwers arriveerden wij in Radebeul in een zeer behoudende 4-1-4-1 opstelling. Waarom ik hiervoor had gekozen? Volgens mijn staf, directie en de supporters zouden wij hier geen schijn van kans hebben? Vandaar mijn keuze. Radebeul kwam in een 5-=2-1-2 formatie het droge veld op en scheids is ene Michael Wilske. Welnu, eerlijk is eerlijk, wij werden binnen een klein halfuur min of meer helemaal weggespeeld en al in de 4de minuut kregen wij een vrije trap tegen, die ene Kamdem van een behoorlijke afstand in ons doel kon schieten. Sorry, dat ik het zeg: maar onze keeper stond erbij en keek ernaar. 1 : 0 en een zeer slecht begin. In de 17de minuut zorgde ene Zille met een keiharde volley voor de 2 : 0 en zijn doelpunt in de 26ste minuut werd gelukkig afgekeurd, omdat hij meters buiten spel stond. Bij rust was het 2 : 0 en wij waren als het ware kansloos, ook mede door het feit, dat de scheids haast alles tegen ons floot. Op de een of andere manier kreeg ik de indruk, dat mijn persoon op de scheids als een rode lap op een stier werkte. Feit was bovendien, dat 8 van mijn spelers tegen deze tegenstander gewoon tekort kwamen en wel Karbstein, Altenbuchinger, Trinks, Basler, Vida, Wolf, Köster en Bruns. Jammer, maar ook mijn pepspeech veranderde in de tweede helft niet veel. Wel hadden wij de mazzel, dat de tegenstander gas terugnam, waardoor wij het gevoel kregen nog mee te kunnen doen. In de 78ste minuut haalde ik Trinks eraf en bracht Völker en in de 85ste minuut mochten Binde, Altenbuchinger, Köster en Bruns gaan douchen. Voor hen kwamen Mahmdi, Dolfen, Ibrahimi en Möllering. Alleen Völker maakte indruk en zorgde in de 88ste minuut voor onze eretreffer. 2 : 1 en dat was het dan ook. En wat de scheids betreft? Ik zal maar niets zeggen, maar voor mij was het duidelijk. Spoiler ----------- @r4vje @rik1991 @Kavinos @joosthaf @Vlonkie @Olivierke @ErikEagles @StanleyW @True_Legend @Makalakalane @neva @Milton @Michaelinho* @spaansetukker @TeamWesil @Neel2210 @Badmuts @MNie @komodo25 @V-Traxx @Going up @timpy00 @kmk @Whitewolf345 @MarcFM1 @TheRedOne @DemoN @Whitewolf345 @keano77 @ElMarcos @DutchDoofus @stef1978 @Kyrill @Ostumapetojk37 @mattihamstra @larrie @Thomassje123 @Thymen @Keeza @DGremlin @chrisje1993 @vekie71 @MarF_RJC Alvast bedankt voor jullie aandacht en mogelijke reacties. 20 november 2023 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 21 november 2023 Auteur Share Geplaatst 21 november 2023 (bewerkt) Spoiler Mag ik het zeggen? Ja, ik mag het zeggen: uitgaande van het feit, dat de spelers bepalen of een hoofdcoach goed is of slecht, moet de coach wel voor de juiste tactiek zorgen, waarin het beste van de spelers naar boven komt. Blijkbaar was mijn tactische keuze niet de juiste, temeer, omdat ik ineens voor ‘schijthuizenvoetbal’ koos, in plaats van opportunistisch en aanvallend. Natuurlijk blijven wij op zoek naar ‘betere spelers’, maar die willen niet of nauwelijks voor ons spelen en dus zal ik met de riemen roeien, die ik nu ter beschikking heb. Ik heb geen wonderteam en misschien horen wij ook niet in de top van deze divisie thuis, vandaar dat ik aan de tactiek(en) blijf sleutelen om het voor ons maximale resultaat eruit te halen. In 14 dagen spelen wij uit en wel in en tegen FC Einheit Rudolstadt, een Duitse voetbalclub uit Rudolstadt, Thüringen. Spoiler Bij zwaar bewolkt weer en voor 310 toeschouwers arriveerden wij in Rudolstadt in de puur aanvallende 4-3-3 opstelling. De directie, de staf en onze supporters hadden blijkbaar geen vertrouwen meer in mij, want ze vreesden weer een duidelijke nederlaag. Rudolstadt kwam in een 4-2-3-1 formatie het nog droge veld op en scheids is ene Steffen Hösel. Tot mijn verbazing, had de scheids alleen maar ‘oog’ voor mijn spelers en binnen 19 minuten hadden Basler en Binde al geel op zak. Het doelpunt van Eichelbaum in de 20ste minuut was volgens mij duidelijk buitenspel, maar de scheids keurde het gewoon goed en de 4de man wilde niet naar mij luisteren. Naar een derde gele kaart, nu in de 27ste minuut voor Lang, vlakte deze match ietwat af en bij rust stond het nog steeds, wel of niet verdiend, 1 : 0 voor het gematste Rudolstadt. Mede door het gedrag van de scheids kwamen mijn spelers Beyer, Köster, Basler en Lang totaal niet in hun spel en raakten ze geen knikker. Ook in de tweede helft loerde de scheids alleen op mijn spelers en toen in de 65ste minuut jonkie Basler een simpel schouderduwtje weggaf, greep de scheids onmiddellijk in en trok een gele kaart. Het was de tweede voor Basler en dus …… Basler liep haast jankend van het veld en mijn team moest het met zijn tienen tegen de ‘12’ van Rudolstadt opnemen. Vandaar dat ik de zeer zwak spelende Lang nog in dezelfde minuut van het veld haalde en Ibrahimi bracht. In de 76ste minuut haalde ik ook nog Altenbuchinger eraf en bracht Dolfen. Met de twee verse krachten kregen wij wat meer grip op deze wedstrijd en in de 85ste minuut was het Bruns, die met een korte breedtepass Völker bediende en laatstgenoemde schoot de bal binnen. 1 : 1 en de gelijkmaker was een feit. Nog in dezelfde minuut haalde ik Beyer naar de kant en bracht Wolf. Net koud in het veld was het juist invaller Wolf, die in de 93ste minuut met een strakke voorzet Bruns bediende en Bruns zorgde compromisloos voor de winnende treffer. 1 : 2 en dat met 10 man tegen 11 + 1. Al met al heeft deze scheids ons maar liefst 23 keer teruggefloten, ons met 6 gele en 1 rode kaart opgezadeld. De tegenstander kreeg uiteraard niets, maar ook geen punten, want die gaan mee naar huis. Spoiler -------- @r4vje @rik1991 @Kavinos @joosthaf @Vlonkie @Olivierke @ErikEagles @StanleyW @True_Legend @Makalakalane @neva @Milton @Michaelinho* @spaansetukker @TeamWesil @Neel2210 @Badmuts @MNie @komodo25 @V-Traxx @Going up @timpy00 @kmk @Whitewolf345 @MarcFM1 @TheRedOne @DemoN @Whitewolf345 @keano77 @ElMarcos @DutchDoofus @stef1978 @Kyrill @Ostumapetojk37 @mattihamstra @larrie @Thomassje123 @Thymen @Keeza @DGremlin @chrisje1993 @vekie71 @MarF_RJC Alvast bedankt voor jullie aandacht en mogelijke reacties. 21 november 2023 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 21 november 2023 Auteur Share Geplaatst 21 november 2023 (bewerkt) Spoiler In 7 dagen spelen wij weer thuis en nu tegen FC Oberlausitz Neugersdorf, een Duitse voetbalvereniging uit Neugersdorf (deelstaat Saksen). De vereniging heeft ongeveer 260 leden. De clubkleuren zijn blauw-wit. Spoiler In deze divisie zijn wij ‘favoriet’ af en vanaf nu alleen nog maar een van de deelnemende clubs. Winnen wordt steeds moeilijker en dat heeft ook zijn charme. Bij lichtbewolkt weer en voor 1.717 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. ON kwam in een 4-2-3-1 formatie het droge veld op en scheids is ene Tobias Hagemann. Ik zeg het niet gaarne, maar de manier waarop de scheids naar en mij bekeek, beloofde niets goeds. Wij begonnen zoals altijd dus met vol gas, maar desondanks kwamen wij niet in ons spel. Binnen 32 minuten hadden wij al 3 gele kaarten te pakken (Wolf, Hintz, Köster) en pas in de 39ste minuut lukte het Ibrahimi de bal in het vijandelijke doel te koppen. Bij rust stond het nog steeds maar 1 : 0 en eerlijk is eerlijk, de tegenstander was ons fysiek de baas en met behulp van de scheids kregen 7 van mijn spelers geen poot aan de grond en zaten onder de blauwe plekken. In de tweede helft verhoogde ON het tempo en hun tackles werden nog harder en gerichter, waardoor ik in de 76ste minuut jonkie Altenbuchinger in veiligheid bracht of te wel van het veld haalde. Voor hem kwam Dolfen. 5 minuten later mocht ook Ibrahimi gaan douchen en kwam Möllering. In de 83ste minuut lukte het Petrick de wel of niet verdiende gelijkmaker in ons doel te koppen. 1 : 1 en dat deed pijn. Nog in dezelfde minuut haalde ik uit voorzorg Wolf en Bruns (die beiden al geel hadden) naar de kant en bracht Lang en Tzalakostas. Het bleef 1 : 1 en achteraf kan en mag ik zeggen: een zeer gelukkig gelijkspel, want de tegenstander was ons fysiek gewoon de baas en werd bovendien door de scheids behoorlijk gematst. Ons floot ‘ie maar liefst 26 keer terug en gaf ons 6 gele kaarten. De tegenstander werd slechts 10 keer teruggefloten en kreeg 1 gele kaart. Wat ons publiek van de scheids vond, dat kreeg hij in de laatste 10 minuten van deze match te horen. Een gigantisch fluitconcert. Spoiler ------- @r4vje @rik1991 @Kavinos @joosthaf @Vlonkie @Olivierke @ErikEagles @StanleyW @True_Legend @Makalakalane @neva @Milton @Michaelinho* @spaansetukker @TeamWesil @Neel2210 @Badmuts @MNie @komodo25 @V-Traxx @Going up @timpy00 @kmk @Whitewolf345 @MarcFM1 @TheRedOne @DemoN @Whitewolf345 @keano77 @ElMarcos @DutchDoofus @stef1978 @Kyrill @Ostumapetojk37 @mattihamstra @larrie @Thomassje123 @Thymen @Keeza @DGremlin @chrisje1993 @vekie71 @MarF_RJC Alvast bedankt voor jullie aandacht en mogelijke reacties. 21 november 2023 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 22 november 2023 Auteur Share Geplaatst 22 november 2023 (bewerkt) Spoiler Mag ik het zeggen? Ja, ik mag het zeggen: Over het geheel genomen is mijn selectie voor deze competitie te licht, veel te licht. Volgens mijn berekening heb ik maar 12 spelers, die nog enigszins meekunnen, maar de rest haalt het niet. Vandaar dat elke competitiewedstrijd nu voor ons een finale is. Komende zondag spelen wij uit en wel in en tegen SV Dessau 05, een Duitse voetbalclub uit Dessau, Saksen-Anhalt. Spoiler Bij lichtbewolkt weer en voor 399 toeschouwers arriveerden wij in Dessau en wel in de 5-2-2-1 opstelling. Dessau kwam in een 4-2-3-1 formatie het droge veld op en scheids is Max Burda, die ons nog nooit het ‘voordeel van de twijfel’ had gegeven. Zowel onze directie, als ook de staf en onze supporters hadden geen vertrouwen in ons en waren van mening, dat wij hier zouden verliezen. Eerlijk is eerlijk, ik weet het niet. Wel zullen wij ons best hier doen, maar of het voldoende zal zijn? Niet voor niets had ik voor een zwaar defensieve tactiek gekozen. Als je met ‘schijthuizen-voetbal’ kunt winnen, dan mag dat wel van mij een keer. Enfin, wij hadden dik 20 minuten nodig, om tot een aanvaardbare aanval te komen en in de 22ste minuut lukte het spits Bruns de bal in het vijandelijke doel te tikken. 0 : 1 en dat was het dan ook. Na ons doelpunt schakelde onze tegenstander over op fysieke strijd en toen werden wij achterin helemaal vastgezet. Wij verdedigden met handen en voeten en bij rust stond het gelukkig nog steeds 0 : 1 in ons voordeel. Wel moet ik toegeven, dat Hintz, Ziegner, nieuweling Koudelka en Köster heel zwak speelden en niets toevoegden. Ook in de tweede helft konden wij niets anders doen dan verdedigen. Met veel mazzel hielden wij de tegenstander van ons doel af en in de 78ste minuut haalde ik Ziegner en Bruns eraf, die beiden volledig op waren. Voor hen kwamen Beyer en Völker. Het bleef 0 : 1 en toch wel een beetje onverdiend nemen wij de drie punten mee naar huis. Spoiler --------- @r4vje @rik1991 @Kavinos @joosthaf @Vlonkie @Olivierke @ErikEagles @StanleyW @True_Legend @Makalakalane @neva @Milton @Michaelinho* @spaansetukker @TeamWesil @Neel2210 @Badmuts @MNie @komodo25 @V-Traxx @Going up @timpy00 @kmk @Whitewolf345 @MarcFM1 @TheRedOne @DemoN @Whitewolf345 @keano77 @ElMarcos @DutchDoofus @stef1978 @Kyrill @Ostumapetojk37 @mattihamstra @larrie @Thomassje123 @Thymen @Keeza @DGremlin @chrisje1993 @vekie71 @MarF_RJC Alvast bedankt voor jullie aandacht en mogelijke reacties. 22 november 2023 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 23 november 2023 Auteur Share Geplaatst 23 november 2023 (bewerkt) Spoiler Onze volgende wedstrijd is thuis tegen FSV Budissa Bautzen, een Duitse voetbalclub uit Bautzen, Saksen. Spoiler Bij droog weer en voor 1.728 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-3-3 opstelling met de weer herstelde Trinks als linkerspits. Natuurlijk wist ik, dat Bautzen de favoriet is, maar dat neemt niet weg, dat ik met wat tactische foefjes toch wel mogelijkheden voor ons zag. Jammer genoeg ons bestuur, de staf en ook de supporters waren van mening, dat wij een duidelijke nederlaag op zouden lopen. Men heeft dus geen vertrouwen in mij! Bautzen kwam in een 5-2-3 formatie het droge veld op en scheids is helaas al weer Max Burda, die ik inmiddels niet meer uit kan staan. In het eerste halfuur was er slechts een klein verschil, doordat Bautzen wat meer in balbezit was. Linksback Beyer, die feitelijk zeer matig speelde, gaf in de 34ste minuut een lange pass, die door spits Bruns werd onderschept en Bruns schoot de bal feilloos in het doel. 1 : 0 en ons publiek liet zich horen. Wat mij bijzonder irriteerde, was dat de scheids nadien onze aanvallen steeds terug floot. Terwijl wij het gevoel hadden, dat Bautzen plots rijp voor de ‘slacht’ was. Bij rust stond het daarom nog steeds slechts 1 : 0 en hadden wij al 3 gele kaarten op zak en kwamen Beyer, Völker en Trinks niet goed uit de verf. In de tweede helft wilden wij nog wat meer gas geven, maar de scheids had duidelijk andere plannen. Waarom hij in de 51ste minuut geel aan Völker en in de 54ste minuut geel aan Vida gaf, mocht Joost weten. Ik had het gevoel, dat hij de tegenstander zat te matsen om ze weer in het zadel te helpen. En ja hoor, in de 56ste minuut kreeg Völker voor een simpel schouderduwtje weer geel en dus zijn tweede geel en automatisch ….. Terwijl Völker het veld moest verlaten, probeerde ik bij de 4de man verhaal te halen, maar die was plots Oost-Indisch doof. Met 10 man moest mijn team verder spelen en pas in de 75ste minuut, toen Trinks wel of niet uit de wedstrijd werd geschopt, begon ik te wisselen. Ik haalde de geblesseerde Trinks, Beyer en Hintz van het veld en bracht Ibrahimi, Koudelka en Tzalakostas. Bautzen ging steeds meer aanvallen en in de 80ste minuut haalde ik Köster, die al geel had uit voorzorg, naar de kant. Voor hem kwam Wolf. 6 minuten later mocht ook Binde gaan douchen (die ook al geel had) en kwam Altenbuchinger. Sorry, dat ik het zeg: maar deze scheids werkte gigantisch op mijn zenuwen. Hij floot 19 zogenaamde overtredingen tegen ons, gaf ons 6 gele en 1 rode kaart en de tegenstander kreeg uiteraard helemaal niets. Dat de scheids na afloop weer als een speer in de kleedkamer verdween, spreekt voor zich en ons publiek bedankte hem met een ‘staande ovatie’. Spoiler --------- @r4vje @rik1991 @Kavinos @joosthaf @Vlonkie @Olivierke @ErikEagles @StanleyW @True_Legend @Makalakalane @neva @Milton @Michaelinho* @spaansetukker @TeamWesil @Neel2210 @Badmuts @MNie @komodo25 @V-Traxx @Going up @timpy00 @kmk @Whitewolf345 @MarcFM1 @TheRedOne @DemoN @Whitewolf345 @keano77 @ElMarcos @DutchDoofus @stef1978 @Kyrill @Ostumapetojk37 @mattihamstra @larrie @Thomassje123 @Thymen @Keeza @DGremlin @chrisje1993 @vekie71 @MarF_RJC Alvast bedankt voor jullie aandacht en mogelijke reacties. 23 november 2023 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 24 november 2023 Auteur Share Geplaatst 24 november 2023 (bewerkt) Spoiler Pas in 14 dagen spelen wij weer en dan uit in en tegen FC An der Fahner Höhe e.V. , een club uit de plaats Dachwig. Spoiler Bij licht bewolkt weer en voor 335 toeschouwers arriveerden wij in Dachwig in de puur aanvallende 4-3-3 opstelling. Ik voelde het haast lichamelijk, dat ik al bij aankomst twee minpunten had, want het publiek was ten opzichte van mij allerminst vriendelijk. In hun ogen was ik een ‘Wessie’ en mijn kleur stond hun niet aan. FH kwam in een 5-2-1-2 formatie het nog droge veld op en scheids is helaas Steffen Hösel, waar ik geen goede herinneringen aan heb. Wij waren net begonnen, toen linkerspits Lang al in de 2de minuut een gele kaart had te pakken. Waarvoor was totaal niet duidelijk? En in de 14de minuut kregen wij door ene Torres uit een duidelijke buitenspelsituatie een doelpunt om de oren, hetgeen de scheids simpelweg goedkeurde, ofschoon de lijnrechter stond te vlaggen. Er was geen VAR dus het doelpunt telde. 1 : 0 en een slecht begin, temeer omdat de scheids alleen op mijn mannen zat te letten. FH leefde zich fysiek uit en mijn mannen hadden moeite om overeind te blijven. Bij rust stond het nog steeds maar 1 : 0, ofschoon wij feitelijk het betere team waren. Wel moet ik opmerken, dat Hintz, Beyer, Ibrahimi, Köster, Trinks en Lang hem ‘knepen’ en uit de duels bleven. Pas in de 67ste minuut lukte het spits Bruns een voorzet volley te nemen en de gelijkmaker in het vijandelijke doel te knallen. 1 : 1 en eerlijk is eerlijk, de sfeer op en om het veld werd steeds grimmiger. Nog geen 5 minuten later, toen Trinks door ene Linke gevloerd werd en de dader wegduwde, reageerde de scheids onmiddellijk. Eerst trok hij een gele kaart (de tweede) en met een theatraal gebaar een ….. Trinks, die zich van geen kwaad bewust was, moest het veld verlaten en wij mochten met 10 man tegen de 12 van FH verder strijden. Dat mijn bloed begon te koken, werd zichtbaar. Gelukkig voor mij voorkwam onze staf en de reserves, dat ik het veld inliep. Ik had 5 minuten nodig, om weer enigszins te kalmeren en in de 77ste minuut haalde ik uit voorzorg Köster en Lang eraf, die ook al beiden geel hadden. Voor hen kwamen Wolf en Tzalakostas. Weer 2 minuten later was Bruns aan de aandacht van de schoppende tegenstanders ontsnapt en tikte een voorzet van Basler in het doel. 1 : 2 en dat was het dan ook. Nog in dezelfde minuut haalde ik Beyer van het veld en bracht Koudelka. Omdat de tegenstander de aanval zocht, greep ik in de 91ste minuut weer in en haalde verdediger Binde naar de kant om tijd te rekken. Voor hem kwam Altenbuchinger. Onze achterhoede verdedigde goed en wij konden de overwinning veilig stellen. Wij waren het betere team maar de scheids floot ons 29 keer terug en verstrekte 9 gele en 1 rode kaat aan ons. De tegenstander werd slechts 8 keer teruggefloten en kreeg 2 gele kaarten, waarvoor ze een paar dieprode hadden moeten hebben. Uiteraard wilde ik bij deze scheids verhaal halen, maar hij sloot zich in de kleedkamer op. Trouwens, deze toch wel zeer moeilijke overwinning hebben wij vooral te danken aan het zeer goede spel van Karbstein, Binde, Basler, Bruns en invaller Tzalakostas. Spoiler -------- @r4vje @rik1991 @Kavinos @joosthaf @Vlonkie @Olivierke @ErikEagles @StanleyW @True_Legend @Makalakalane @neva @Milton @Michaelinho* @spaansetukker @TeamWesil @Neel2210 @Badmuts @MNie @komodo25 @V-Traxx @Going up @timpy00 @kmk @Whitewolf345 @MarcFM1 @TheRedOne @DemoN @Whitewolf345 @keano77 @ElMarcos @DutchDoofus @stef1978 @Kyrill @Ostumapetojk37 @mattihamstra @larrie @Thomassje123 @Thymen @Keeza @DGremlin @chrisje1993 @vekie71 @MarF_RJC Alvast bedankt voor jullie aandacht en mogelijke reacties. 24 november 2023 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 25 november 2023 Auteur Share Geplaatst 25 november 2023 (bewerkt) Spoiler Komende zondag spelen wij weer thuis en wel tegen 1. FC Magdeburg II, dus het tweede team van Magdeburg. Het eerste team speelt in de 3de Liga. Spoiler Geteisterd door regenbuien en voor 1.761toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-3-3 opstelling. Het tweede team van Magdeburg en de duidelijke favoriet kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het natte veld op en de scheids is Martin Bärmann. Trouwens, onze directie, staf en supporters waren overtuigd van een nederlaag, waardoor wij extra gemotiveerd waren. Wij waren net begonnen, toen Vida al in de 1ste minuut de gele kaart zag en ik dus wist, welke kant dit uit zou gaan? Ofschoon wij zeer zeker niet gelijkwaardig waren, deden wij ons best en in de 44ste minuut was het Völker, die met een slimme steekpass Bruns voor de keeper zette en Bruns schoot de bal feilloos binnen. 1 : 0 en dat was dan ook de ruststand. Wel moet ik bekennen, dat manager Barak zijn huiswerk had gemaakt en bij de persconferentie goed had opgelet, want zijn spelers pakten Karbstein, Hintz, Beyer, Basler Lang en Bruns keihard aan, waardoor ze amper nog een poot aan de grond kregen. Desondanks duurde het tot de 62ste minuut, totdat Engelhardt de gelijkmaker binnen schoot. 1 : 1 en dat was het dan ook. In de 78ste minuut greep ik in en haalde Hintz, Beyer, Basler en Lang van het veld. Voor hen kwamen Wolf, Koudelka, Altenbuchinger en Tzalakostas. 11 minuten later, om tijd te rekken, haalde ik ook Binde naar de kant. Voor hem kwam Ibrahimi. Het bleef wel of niet verdiend 1 : 1 en wat ik van de scheids dacht, zal ik maar niet zeggen, om een boete of berisping te voorkomen. Spoiler ------- @r4vje @rik1991 @Kavinos @joosthaf @Vlonkie @Olivierke @ErikEagles @StanleyW @True_Legend @Makalakalane @neva @Milton @Michaelinho* @spaansetukker @TeamWesil @Neel2210 @Badmuts @MNie @komodo25 @V-Traxx @Going up @timpy00 @kmk @Whitewolf345 @MarcFM1 @TheRedOne @DemoN @Whitewolf345 @keano77 @ElMarcos @DutchDoofus @stef1978 @Kyrill @Ostumapetojk37 @mattihamstra @larrie @Thomassje123 @Thymen @Keeza @DGremlin @chrisje1993 @vekie71 @MarF_RJC Alvast bedankt voor jullie aandacht en mogelijke reacties. 25 november 2023 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 26 november 2023 Auteur Share Geplaatst 26 november 2023 (bewerkt) Spoiler Mag ik het zeggen? Ja, ik mag het zeggen: ik heb al een paar keer een makelaar op visite gehad, die in een koop van onze boerderij geïnteresseerd was. Voorlopig heb ik het nog afkunnen houden en ook niets aan mijn pa doorgegeven. Want ik had bij het Kadaster in Grossenehrich om een kadastrale kaart gevraagd, met de precieze ligging van ons perceel. En ik kan u verzekeren, dat wij recht hebben op een behoorlijke lap grond. Mocht het lukken en wij kunnen de boerderij en de grond goed verkopen, dan wil ik hier vertrekken. Want hier wonen en leven is geen pretje in dit stuk ‘kalt nackisch’. Komende woensdag spelen wij thuis in de 1ste Ronde van de Thüringer Landespokal tegen ZFC Meuselwitz is een Duitse voetbalclub uit Meuselwitz. Spoiler Bij natte sneeuw en 1.319 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Onze tegenstander speelt weliswaar een divisie hoger, maar gezien de uitlatingen van hun manager heb ik voor deze kamikaze-tactiek besloten. Spoiler De uitlatingen van deze arrogante gast hebben ervoor gezorgd, dat ik dit uittreksel in onze kleedkamer heb opgehangen en nu samen met de complete spelersgroep deze gast op zijn bek willen zien gaan. En ik kan u garanderen, dat wij er alles aan zullen doen. Ja, ik kan heel erg rancuneus zijn. Trouwens, ons bestuur, de staf en ook de supporters verwachten, dat wij vandaag zullen verliezen. Meuselwitz (een naam als een grap) kwam in een 5-1-2-2 formatie het natte witte veld op. Mijn mannen waren hoog gemotiveerd en of u het geloofd of niet, al in de 3de minuut, uit de eerste corner die wij kregen, nam spits Bruns de bal volley en ramde hem in het doel. 1 : 0 en het publiek stond kop. Na deze treffer werden wij door de tegenstander teruggedrongen en in de 34ste minuut konden wij niet voorkomen, dat hun spits met de passende naam Pistol de bal in ons doel kopte en voor de gelijkmaker zorgde. Was het dat? Nee, dat was het nog niet. Want in de 41ste minuut schoot Bruns de bal in het doel en zorgde voor zijn en onze tweede treffer. Bij rust stond het 2 : 1 en de ‘vijandige coach’ kreeg van mij een dikke duim. Ook in de tweede helft bleven wij gas geven en pressing spelen. Toch duurde het tot de 60ste minuut, totdat Bruns van een foutje van keeper Plath kon profiteren en de bal in het doel kon schieten. 3 : 1 en een heuse hattrick van spits Bruns. Het lukte Meuselwitz niet meer, om zich van deze achterstand te ontdoen en in de 76ste minuut raakte de totaal gefrustreerde middenvelder Gildenberg over de kook en kreeg voor zijn actie een directe …. Welnu, met 11 spelers kon het team van Meuselwitz ons niet de baas en met 10 spelers was dat praktisch ook onmogelijk. Wij bleven deze wedstrijd controleren en kwamen als winnaar uit de bus. Soms kan ik zo rancuneus zijn als de pest en dat was ik nu ook. Bovendien gaf het mij nu een lekker gevoel en met genoegen zag ik de arrogante manager met het schaamrood op zijn kaken de kleedkamer opzoeken. Spoiler --------- @r4vje @rik1991 @Kavinos @joosthaf @Vlonkie @Olivierke @ErikEagles @StanleyW @True_Legend @Makalakalane @neva @Milton @Michaelinho* @spaansetukker @TeamWesil @Neel2210 @Badmuts @MNie @komodo25 @V-Traxx @Going up @timpy00 @kmk @Whitewolf345 @MarcFM1 @TheRedOne @DemoN @Whitewolf345 @keano77 @ElMarcos @DutchDoofus @stef1978 @Kyrill @Ostumapetojk37 @mattihamstra @larrie @Thomassje123 @Thymen @Keeza @DGremlin @chrisje1993 @vekie71 @MarF_RJC Alvast bedankt voor jullie aandacht en mogelijke reacties. 26 november 2023 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 27 november 2023 Auteur Share Geplaatst 27 november 2023 (bewerkt) Spoiler In 4 dagen spelen wij uit in en tegen VFC Plauen, een club uit het plaatsje Plauen. Spoiler Bij zwaarbewolkt weer en voor 1.222 toeschouwers arriveerden wij in Plauen in de defensieve 4-4-1-1 opstelling. Waarom? Omdat net bestuur, de staf en onze supporters van mening waren, dat wij hier alleen maar konden verliezen en om die reden heb ik voor schijthuizenvoetbal gekozen, om juist niet te verliezen. Plauen kwam in een 4-2-3-1 formatie het nog droge veld op en scheids is helaas Tobias Hagemann. En dan weet u het wel, want dat wordt ongetwijfeld tegen 12 man spelen. Ofschoon de tegenstander in elk geval op papier de veel betere spelers had, lukte het ons in de 16de minuut een 0 : 1 voorsprong te nemen en bij rust hadden wij al 3 totaal belachelijke gele kaarten op zak en in de 40ste minuut kregen wij ook nog een penalty tegen. Ene Albert nam deze penalty voor zijn rekening, maar zijn slap schot werd door onze keeper Fondop gestopt. Bij rust stond het dan ook nog steeds 0 : 1 en leek alles op een overwinning uit te draaien. Maar helaas, wij hadden de rekening zonder de scheids gemaakt, die er alles aan deed om ons te benadelen. In de 55ste minuut, kwam ene Bibaku middels een overtreding in balbezit en zorgde per hoofd voor de gelijkmaker. 1 : 1 en mijn protesten werden door de scheids gewoon weggewuifd. Nog geen 6 minuten later was het wederom Bibaku, die nu uit een duidelijk zichtbare buitenspel-situatie de bal in ons doel schoot. En wat deed deze scheids? Hij keurde het zogenaamde doelpunt gewoon goed. 2 : 1 en het publiek genoot, want wij werden gewoon openlijk benadeeld. Nadien pakte Plauen ook nog het botte bijl uit en zorgden ze met hand en tand ervoor, dat hun voorsprong niet meer in gevaar kwam. Toen ik na afloop bij de scheids verhaal wilde halen, werd ik gehinderd door een tiental wel of niet nep-stewards. De scheids kreeg achteraf een 5.0 voor zijn gedoe, maar verder ook niets en wij zijn 3 punten kwijt. Spoiler ------- @r4vje @rik1991 @Kavinos @joosthaf @Vlonkie @Olivierke @ErikEagles @StanleyW @True_Legend @Makalakalane @neva @Milton @Michaelinho* @spaansetukker @TeamWesil @Neel2210 @Badmuts @MNie @komodo25 @V-Traxx @Going up @timpy00 @kmk @Whitewolf345 @MarcFM1 @TheRedOne @DemoN @Whitewolf345 @keano77 @ElMarcos @DutchDoofus @stef1978 @Kyrill @Ostumapetojk37 @mattihamstra @larrie @Thomassje123 @Thymen @Keeza @DGremlin @chrisje1993 @vekie71 @MarF_RJC Alvast bedankt voor jullie aandacht en mogelijke reacties. 27 november 2023 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 28 november 2023 Auteur Share Geplaatst 28 november 2023 (bewerkt) Spoiler Mag ik het zeggen? Ja, ik mag het zeggen: mijn hele selectie is voor de top van deze divisie te licht. Wij zijn gewoon niet goed genoeg om in de top mee te draaien en mijn spelers lopen allen op hun tenen. Bovendien hebben ze hier haast allen blijkbaar een probleem met mijn kleurtje en dat merk ik overal aan. Hier wonen is allerminst prettig en hier leven is gewoon Scheisse. Sorry, maar dat gevoel heb ik inmiddels. Van de week hoop ik het uittreksel van het Kadaster te krijgen en dan bespreek ik alles met pa en schakelen wij een makelaar in. Voorts heb ik besloten, zodra ik het trainersdiploma krijg, het hogerop te zoeken. Een club, minimaal een divisie hoger en liefst eentje richting Keulen. Ben benieuwd of het lukt. Komende zondag spelen wij weer thuis en nu tegen VfL Halle 1896, een Duitse voetbalclub uit de stad Halle en de oudste van de stad. Naast voetbal is de club ook actief in handbal, volleybal, tafeltennis en turnen. Spoiler Bij droog weer en voor 1.575 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Ook al hebben wij het vertrouwen van het bestuur en de supporters niet meer, mits wij dit überhaupt ooit gehad hebben, maar mijn spelers en ik zien wel mogelijkheden en daar zullen wij voor gaan. Het favoriete team van Halle 96 kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het droge veld op en scheids is ene Martin Bärmann, die bovenaan op mijn persoonlijke zwarte lijst staat. Zoals beloofd, begonnen mijn mannen met vol gas, hoge druk en puur aanvallend en in de 14de minuut was het Ibrahimi, die de openingstreffer binnen schoot. 1 : 0 en ons publiek maakte een zeer verbaasde indruk. Wij bleven ‘pressen’, ook al scoorden wij niet meer, maar bij rust stond het nog steeds 1 : 0 en wij ferm overeind. Ook in de tweede helft begonnen wij weer sterk. Bruns zorgde in de 52ste minuut voor 2 : 0 en na dit doelpunt, begon de scheids vervelend te worden en steeds meer van ons af te fluiten. In de 60ste minuut, nadat Hintz net een gele kaart had gehad, werd met een overtreding hem de bal afhankelijk gemaakt en kon ene Katzenberger de bal in ons doel koppen. 2 : 1 en de aansluitingstreffer werd door de scheids, zoals niet anders verwacht, gewoon goedgekeurd. In de 72ste minuut raakte onze spits Bruns geblesseerd en werd vervangen door Völker. Nog geen 7 minuten later was het juist invaller Völker, die de bal volley nam en in het doel knalde. 3 : 1 en dat lucht op, kan ik u vertellen. In dezelfde minuut haalde ik de zeer zwak spelende Hintz + Vida en de moegestreden Ziegner en Ibrahimi van het veld. Voor hen kwamen Beyer, Mhamdi, Koudelka en Wolf. Keeper Fondop, die al bij de eerste tegentreffer net als Lamprou niet van de grond kwam, reageerde in de 91ste minuut veel te laat, waardoor Riesen de bal in ons doel kon schieten. 3 : 2 en even voelde ik nattigheid. Maar 3 minuten later was het invaller Wolf die de 4 : 2 binnen tikte en de overwinning definitief maakte. Vandaag waren wij de betere ploeg en ons publiek was met stomheid geslagen. Spoiler ------- @r4vje @rik1991 @Kavinos @joosthaf @Vlonkie @Olivierke @ErikEagles @StanleyW @True_Legend @Makalakalane @neva @Milton @Michaelinho* @spaansetukker @TeamWesil @Neel2210 @Badmuts @MNie @komodo25 @V-Traxx @Going up @timpy00 @kmk @Whitewolf345 @MarcFM1 @TheRedOne @DemoN @Whitewolf345 @keano77 @ElMarcos @DutchDoofus @stef1978 @Kyrill @Ostumapetojk37 @mattihamstra @larrie @Thomassje123 @Thymen @Keeza @DGremlin @chrisje1993 @vekie71 @MarF_RJC Alvast bedankt voor jullie aandacht en mogelijke reacties. 28 november 2023 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 29 november 2023 Auteur Share Geplaatst 29 november 2023 (bewerkt) Spoiler Natuurlijk betuig ik via de pers steun voor de scheidsrechters, want klagen en protesteren had geen enkele zin, omdat alles in de doofpot wordt gestopt en mijn club steeds de dupe is en blijft. Nu draai ik het om en betuig steun, in de hoop dat ze of sommigen vanaf nu onze wedstrijden fatsoenlijk fluiten. Natuurlijk gaat de eigenaar de club verkopen, want zolang wij in de eerste 5 plaatsen van de ranglijst blijven zitten, kan hij zijn vraagprijs verhogen. Voor mij geldt, dat ik hoe dan ook spoedig naar een andere club moet zoeken, die mij mogelijkerwijs wil hebben. In 7 dagen spelen wij uit en wel in en tegen SG Union Sandersdorf, een Duitse voetbalclub uit Sandersdorf-Brehna, Saksen-Anhalt. Spoiler Bij zwaarbewolkt weer en voor 258 toeschouwers arriveerden wij in Sandersdorf in de aanvallende 4-3-3 opstelling. US kwam in een 4-2-3-1 formatie het nog droge veld op. Spoiler Ofschoon wij technisch en tactisch de toch wel veel betere ploeg waren, stond het bij rust nog steeds 0 : 0. Wij waren gewoon beter, maar zij waren fysiek veel sterker en mijn ‘mannen’ knepen hem een beetje. Ze waren te voorzichtig. In de 48ste en laatste minuut van de eerste helft raakte ook nog linksback Ziegner geblesseerd en werd vervangen door Mhamdi. Dolfen, Beyer, Köster en Völker stelden teleur. In de 51ste minuut zorgde Trinks met een steekpass dat Bruns alleen voor de keeper kwam en Bruns volleerde de bal feilloos in het doel. 0 : 1 en dat lucht op, kan ik u vertellen. Dolfen haalde ik in de 77ste minuut naar de kant en bracht Koudelka. En in de 82ste minuut mocht Beyer gaan douchen en kwam Ibrahimi. Ik dacht, dat de punten binnen waren, tot in de 88ste minuut ene Zimmermann voor de totaal onverdiende gelijkmaker zorgde. 1 : 1 en dat was balen! Nog geen minuut later haalde ik de zwakke Köster van het veld en bracht Altenbuchinger. Om eerlijk te zijn, alle invallers voegden weinig toe en ik kon alleen maar blij zijn met de prestaties van Vida, Trinks en Bruns. Volgens het wedstrijdgebeuren hadden wij deze match op zijn minst met 0 : 2 moeten winnen, maar het werd slechts 1 : 1 en dat was treurig. Spoiler ------- @r4vje @rik1991 @Kavinos @joosthaf @Vlonkie @Olivierke @ErikEagles @StanleyW @True_Legend @Makalakalane @neva @Milton @Michaelinho* @spaansetukker @TeamWesil @Neel2210 @Badmuts @MNie @komodo25 @V-Traxx @Going up @timpy00 @kmk @Whitewolf345 @MarcFM1 @TheRedOne @DemoN @Whitewolf345 @keano77 @ElMarcos @DutchDoofus @stef1978 @Kyrill @Ostumapetojk37 @mattihamstra @larrie @Thomassje123 @Thymen @Keeza @DGremlin @chrisje1993 @vekie71 @MarF_RJC Alvast bedankt voor jullie aandacht en mogelijke reacties. 29 november 2023 bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten