Thierryvane Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 Zojuist zei Michaelinho*: Met name dit was in combinatie met haar spel heel pijnlijk. Wel complimenten voor Jonker trouwens. Die heeft er in alle opzichten een elftal van gemaak en tactisch ook iedere keer goede keuzes gemaakt. De uitvoering van de dames kan hij verder ook niet al teveel aan doen. Zo ontzettend jammer dat Miedema niet fit was. Die had er alleen vannacht al drie gemaakt. Maar goed... Het is wat 't is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 1 minuut geleden zei Thierryvane: Zo ontzettend jammer dat Miedema niet fit was. Die had er alleen vannacht al drie gemaakt. Maar goed... Het is wat 't is. 100% ja. Die bal van Van der Gragt had Beerensteyn naar de cornervlag geschoten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 De reactie die je wist dat zou komen is eindelijk hier. Ben je er klaar voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 Schandalige penalty gegeven ook weer nu aan Zweden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Staat die Beerensteyn even voor lul na dat interview van gisteren over de Amerikanen. Vannacht speelde ze weer de vrouwelijke Brobbey. Genieten toch? Ook die uitspraak dat het haar niet uitmaakte tegen wie zij stond in de verdediging, want zij is toch altijd sneller. Dat zal best. Maar op het moment dat zij de bal onder controle heeft, is het al blessuretijd. Nooit begrepen dat Beerensteyn bij de selectie zat. Kan er écht helemaal niks van. Props voor Jonker. Hoop dat hij nog blijft en een volgend toernooi ingaat met een fitte Miedema. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 Ik ben net als jij niet echt een fan van Beerensteyn en toen ik zag dat ze uitgeschakeld waren dacht ik ook meteen aan haar opmerking. Niet heel slim. Zeker niet als je er nu op terug kijkt. Ik moet het duel nog terug kijken, maar in hoeverre kan het gemis van Van de Donk nog een rol spelen in de uitschakeling? Wat mij betreft mag Jonker ook nog wel even door. Heeft Nederland een aardige boost weten te geven sinds zijn komst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 @MisterX nee hoor dat was niet de hele tijd zo. Ze hebben ook twee wedstrijden om 9:00 gespeeld. De uitschakeling is zonde, want je hebt de kansen gehad. Die opmerking van haar was niet handig, maar er dachten wel meer mensen er zo over. En Oranje is wel een ronde verder gekomen dan die Amerikanen. Met Jonker als bondscoach moet je tevreden zijn, want zijn werk is goed en straks is Miedema er weer bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 22 minuten geleden zei Dansmeister: Genieten toch? Ook die uitspraak dat het haar niet uitmaakte tegen wie zij stond in de verdediging, want zij is toch altijd sneller. Dat zal best. Maar op het moment dat zij de bal onder controle heeft, is het al blessuretijd. Nooit begrepen dat Beerensteyn bij de selectie zat. Kan er écht helemaal niks van. Props voor Jonker. Hoop dat hij nog blijft en een volgend toernooi ingaat met een fitte Miedema. Hardop lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 34 minuten geleden zei delichris: @MisterX nee hoor dat was niet de hele tijd zo. Ze hebben ook twee wedstrijden om 9:00 gespeeld. De uitschakeling is zonde, want je hebt de kansen gehad. Die opmerking van haar was niet handig, maar er dachten wel meer mensen er zo over. En Oranje is wel een ronde verder gekomen dan die Amerikanen. Met Jonker als bondscoach moet je tevreden zijn, want zijn werk is goed en straks is Miedema er weer bij. Verkeerde lichaamsdeel laten spreken dit toernooi in mijn ogen. Liever je voeten laten spreken op het veld, dan een grote mond op de persconferentie. Maar goed. Terecht in de kwartfinales eruit in ieder geval. Op naar de volgende potjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 augustus 2023 Share Geplaatst 11 augustus 2023 12 minuten geleden zei Dansmeister: Verkeerde lichaamsdeel laten spreken dit toernooi in mijn ogen. Liever je voeten laten spreken op het veld, dan een grote mond op de persconferentie. Maar goed. Terecht in de kwartfinales eruit in ieder geval. Op naar de volgende potjes. Ik wist niet dat je daar van was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 11 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 11 augustus 2023 Het is vooral zonde, omdat de meeste wedstrijden nu om 3 uur zijn geweest. Voor de rest vind ik het vele reizen ook in Nederlands nadeel geweest. Dat kan net op details aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 (bewerkt) Duimen voor Australië in de penaltyserie. Maar ben er bang voor.. 12 augustus 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 5 minuten geleden zei Michaelinho*: Duimen voor Australië in de penaltyserie. Maar ben er bang voor.. Dat die keeper een kop groter is zou op dit niveau wel een voordeel moeten hebben zou ik zeggen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 10 minuten geleden zei Chiemel: Dat die keeper een kop groter is zou op dit niveau wel een voordeel moeten hebben zou ik zeggen Moet je d’r alleen niet de beslissende penal laten nemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 12 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2023 We gaan nog even door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 26 minuten geleden zei Michaelinho*: Duimen voor Australië in de penaltyserie. Maar ben er bang voor.. Ik heb gekeken, ging al stuk om de eerste pingel. Zag de keeper bij sprintend naar de hoek gaan Maar wat een reeks zeg, die keepster die hem als 5e neemt haha. En overigens, wat ik zeer top vond was dat var moment. Scheidsrechter communiceerde in het stadion, echt top! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 4 minuten geleden zei Vitesse88: Ik heb gekeken, ging al stuk om de eerste pingel. Zag de keeper bij sprintend naar de hoek gaan Maar wat een reeks zeg, die keepster die hem als 5e neemt haha. En overigens, wat ik zeer top vond was dat var moment. Scheidsrechter communiceerde in het stadion, echt top! Ja dat communiceren is het hele toernooi al. Lekker man! Super tof dat het gastland met een sterk collectief naar de halve finale is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Super is dat zeg, mogen ze imo ook in Europa gaan doen. Zou een hele hoop frustratie kunnen voorkomen i.p.v. dat warrige gedoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 10 minuten geleden zei Vitesse88: Super is dat zeg, mogen ze imo ook in Europa gaan doen. Zou een hele hoop frustratie kunnen voorkomen i.p.v. dat warrige gedoe. Inderdaad in ieder geval aangeven waarom er gewacht wordt en waar de VAR naar kijkt. Het communiceren hoeft nog niet meteen helemaal openbaar vind ik. Denk dat je dan weer andere discussies gaat krijgen, maar mocht het wel helemaal openbaar zijn kan ik er wel mee leven. Meer duidelijkheid is, vooral voor mensen in het stadion, wel echt nodig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Alle grote favorieten gaan er uit. Nu alleen Engeland nog en dan komt er een verrassende wereldkampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 12 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2023 COLOMBIA! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Wel opvallend dat het team bij Engeland eigenlijk allemaal blond is. Je zou toch wat meer diversiteit verwachten, gezien de populatie en de competitie daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 12 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 12 augustus 2023 ENGELAND! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Doe mij maar Australië - Spanje als finale. Ben niet onder de indruk van zowel Engeland als Zweden. Wel genoten van het bij vlagen powervoetbal van de Australische dames vanochtend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 1 uur geleden zei MetalMichael: Wel opvallend dat het team bij Engeland eigenlijk allemaal blond is. Je zou toch wat meer diversiteit verwachten, gezien de populatie en de competitie daar. Lauren James is niet blond hoor. Katie Zelem is niet blond. Mary Earps is niet blond. Jess Carter is niet blond. En Arjan Veurink is ook niet blond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten