Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Vrouwenvoetbal

himan

Aanbevolen berichten

Was deze quote van Rummenige eigenlijk echt?

Citaat

"I think you shouldn’t overdo it," Rummenigge said at the Sport Bild Awards according to German outlet Sport1. “When you become world champion, you are emotional. And what he did there is - sorry, with all due respect - absolutely okay.”

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Bogatyr:

Was deze quote van Rummenige eigenlijk echt?

Zou het niet weten, maar ook al is het niet echt, iemand heeft het verzonnen, blijf dat bizar vinden :cab: Snap niet hoe je kan zeggen dat dit een emotionele uitspatting is. Die man was er nooit op gekomen om Busquets vol op zijn mond te pakken, als de heren wereldkampioen waren geworden. Dat vind ik nog het meest bizarre aan alle goedmaakpraatjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei MisterX:

https://nos.nl/artikel/2488404-bestuursleden-spaanse-voetbalbond-willen-dat-rubiales-aftreedt

Een paar dagen geleden deden ze nog klappen, maar nu moet hij kappen, vinden ze? 

Of klapte het bestuur niet voor hem? 

Het gaat hier om de regiovoorzitters. Denk het eingelijk niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Tim':

Ik snap zo'n hongerstaking nooit. Je hebt er echt alleen jezelf mee, dus iedereen kan haar toch gewoon lekker negeren? Raar vrouwtje doet rare dingen, lekker laten gaan.

Narcistisch trekje. Denken dat de wereld om jou (en in dit geval je zoon) draait en er van uit gaat dat men hierdoor van koers veranderd. Het tegengestelde is natuurlijk het geval: niemand geeft een cent om mevrouw Rubiales en haar zoon en zien hem het liefst zo snel mogelijk zijn biezen pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:cab:

De video is gemaakt in de spelersbus, na afloop van de WK-finale, die Spanje met 1-0 won van Engeland. Hermoso laat daarbij de beelden van de kus zien aan haar medespelers en moet daarbij lachen. Een van haar teamgenoten vergelijkt Hermoso en Rubiales met Iker Casillas en zijn toenmalige vrouw Sara Carbonera na de WK-finale van 2010. Casillas werd destijds geïnterviewd door zijn eigen vrouw – werkzaam als journaliste – en gaf haar daarna een kus.

Hermoso laat lachend en trots foto van kus van Rubiales zien aan teamgenoten

Op sociale media zijn woensdag beelden opgedoken van Jenni Hermoso, niet lang nadat ze op de mond werd gekust door bondsvoorzitter van Spanje Luis Rubiales. De video kan een nieuwe wending geven aan de soap die al langere tijd gaande is. Te zien is namelijk dat Hermoso samen met haar ploeggenotes lacht om de beelden van de kus.

De video is gemaakt in de spelersbus, na afloop van de WK-finale, die Spanje met 1-0 won van Engeland. Hermoso laat daarbij de beelden van de kus zien aan haar medespelers en moet daarbij lachen. Een van haar teamgenoten vergelijkt Hermoso en Rubiales met Iker Casillas en zijn toenmalige vrouw Sara Carbonera na de WK-finale van 2010. Casillas werd destijds geïnterviewd door zijn eigen vrouw – werkzaam als journaliste – en gaf haar daarna een kus.

Ook is op de beelden te zien dat de speelsters van de Spaanse selectie 'beso, beso, beso' roepen: het Spaanse woord voor 'kus'. Enkele momenten later stapt Rubiales zelf ook de bus in, onder luid gejuich. "Stop ermee, jullie laten me nog blozen", reageert hij. Hoewel op de nieuw opgedoken beelden dus lijkt alsof Hermoso geen problemen had met de kus, gaf ze later aan dat het zonder toestemming gebeurde en ze er niet blij mee was. "Ik voel me kwetsbaar en het slachtoffer van een agressie, een impulsieve daad, ongepast en zonder enige instemming van mijn kant. Simpel gezegd, ik werd niet gerespecteerd", zei ze vrijdag.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit begint wel een raar verhaal te worden. Vraag me ook af in hoeverre dit tweede filmpje echt is. Als het echt is, weet ik ook niet meer zo goed wat te denken. Dan lijkt het toch dat het weer anders is. Hoewel het natuurlijk kan dat het in tweede instantie toch mis is als je er langer over nadenkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei MisterX:

Dit is waarschijnlijk de beste plek:

Is de bondscoach van Spanje nu ontslagen omdat hij vond dat die me-too voorzitter per video zijn excuses moest aanbieden? ;e

Of is de tekst van de NOS gewoon onduidelijk. 

Beiden niet, je kunt gewoon niet lezen. 

Vilda had Hermoso (de speelster) onder druk gezet om haar excuus aan te bieden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites