cimbomcu Geplaatst 26 augustus 2023 Share Geplaatst 26 augustus 2023 Idd, de mannen van Spanje moeten nu solidair zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 augustus 2023 Share Geplaatst 26 augustus 2023 (bewerkt) Hij is nu wel geschorst. https://sporza.be/nl/2023/08/26/fifa-grijpt-nu-zelf-in-spaanse-bondsvoorzitter-luis-rubiales-initieel-voor-90-dagen-geschorst~1693052450000/ 26 augustus 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 augustus 2023 Share Geplaatst 26 augustus 2023 Zag ik de beelden nu goed en gaf een delegatie van de Spaanse bond hem nu een staande ovatie toen hij aangaf niet te willen opstappen? Of wie zaten er precies in dat publiek? Vies zooitje daar bij de Spaanse bond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 augustus 2023 Share Geplaatst 26 augustus 2023 Was deze quote van Rummenige eigenlijk echt? Citaat "I think you shouldn’t overdo it," Rummenigge said at the Sport Bild Awards according to German outlet Sport1. “When you become world champion, you are emotional. And what he did there is - sorry, with all due respect - absolutely okay.” Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 augustus 2023 Share Geplaatst 26 augustus 2023 2 uur geleden zei Bogatyr: Was deze quote van Rummenige eigenlijk echt? Zou het niet weten, maar ook al is het niet echt, iemand heeft het verzonnen, blijf dat bizar vinden Snap niet hoe je kan zeggen dat dit een emotionele uitspatting is. Die man was er nooit op gekomen om Busquets vol op zijn mond te pakken, als de heren wereldkampioen waren geworden. Dat vind ik nog het meest bizarre aan alle goedmaakpraatjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 augustus 2023 Share Geplaatst 28 augustus 2023 Moeder van Rubiales gaat in hongerstaking tot de naam van haar zoon is gezuiverd. Het wordt een beetje 'Wie is het slachtoffer?' op deze manier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 28 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 28 augustus 2023 Mijn moeder had me een klap voor mijn kop gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 28 augustus 2023 Share Geplaatst 28 augustus 2023 Op 26-8-2023 om 19:16 zei Bogatyr: Was deze quote van Rummenige eigenlijk echt? Is Sport1 niet zo'n boulevardkrantje in Duitsland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 augustus 2023 Share Geplaatst 28 augustus 2023 9 minuten geleden zei Wolf_pd: Is Sport1 niet zo'n boulevardkrantje in Duitsland? https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5403068/karl-heinz-rummenigge-kus-spaanse-voetbalster-luis-rubiales Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 28 augustus 2023 Share Geplaatst 28 augustus 2023 Moeder van de bondsvoorzitter is in hongerstaking tot haar zoon beter wordt behandeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 augustus 2023 Share Geplaatst 28 augustus 2023 2 uur geleden zei MetalMichael: Moeder van de bondsvoorzitter is in hongerstaking tot haar zoon beter wordt behandeld. Dat meen je niet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 augustus 2023 Share Geplaatst 28 augustus 2023 Het schijnt dat die moeder van die voorzitter in hongerstaking gaat tot haar zoon beter behandeld wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 28 augustus 2023 Share Geplaatst 28 augustus 2023 1 minuut geleden zei Arezo: Het schijnt dat die moeder van die voorzitter in hongerstaking gaat tot haar zoon beter behandeld wordt. De moeder van @himan had hem een klap voor zijn kop gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 28 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 28 augustus 2023 Ik denk dat een psychiatrische inrichting wel een idee is voor de zoon van die moeder van de bondsvoorzitter van Spanje. Vind ik wel een goede behandeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 augustus 2023 Share Geplaatst 28 augustus 2023 https://nos.nl/artikel/2488404-bestuursleden-spaanse-voetbalbond-willen-dat-rubiales-aftreedt Een paar dagen geleden deden ze nog klappen, maar nu moet hij kappen, vinden ze? Of klapte het bestuur niet voor hem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 28 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 28 augustus 2023 11 minuten geleden zei MisterX: https://nos.nl/artikel/2488404-bestuursleden-spaanse-voetbalbond-willen-dat-rubiales-aftreedt Een paar dagen geleden deden ze nog klappen, maar nu moet hij kappen, vinden ze? Of klapte het bestuur niet voor hem? Het gaat hier om de regiovoorzitters. Denk het eingelijk niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 Ik snap zo'n hongerstaking nooit. Je hebt er echt alleen jezelf mee, dus iedereen kan haar toch gewoon lekker negeren? Raar vrouwtje doet rare dingen, lekker laten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 2 uur geleden zei Tim': Ik snap zo'n hongerstaking nooit. Je hebt er echt alleen jezelf mee, dus iedereen kan haar toch gewoon lekker negeren? Raar vrouwtje doet rare dingen, lekker laten gaan. Narcistisch trekje. Denken dat de wereld om jou (en in dit geval je zoon) draait en er van uit gaat dat men hierdoor van koers veranderd. Het tegengestelde is natuurlijk het geval: niemand geeft een cent om mevrouw Rubiales en haar zoon en zien hem het liefst zo snel mogelijk zijn biezen pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Ze is opgenomen in het ziekenhuis, dus het is een hongersiësta geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 (bewerkt) De video is gemaakt in de spelersbus, na afloop van de WK-finale, die Spanje met 1-0 won van Engeland. Hermoso laat daarbij de beelden van de kus zien aan haar medespelers en moet daarbij lachen. Een van haar teamgenoten vergelijkt Hermoso en Rubiales met Iker Casillas en zijn toenmalige vrouw Sara Carbonera na de WK-finale van 2010. Casillas werd destijds geïnterviewd door zijn eigen vrouw – werkzaam als journaliste – en gaf haar daarna een kus. Hermoso laat lachend en trots foto van kus van Rubiales zien aan teamgenoten Op sociale media zijn woensdag beelden opgedoken van Jenni Hermoso, niet lang nadat ze op de mond werd gekust door bondsvoorzitter van Spanje Luis Rubiales. De video kan een nieuwe wending geven aan de soap die al langere tijd gaande is. Te zien is namelijk dat Hermoso samen met haar ploeggenotes lacht om de beelden van de kus. De video is gemaakt in de spelersbus, na afloop van de WK-finale, die Spanje met 1-0 won van Engeland. Hermoso laat daarbij de beelden van de kus zien aan haar medespelers en moet daarbij lachen. Een van haar teamgenoten vergelijkt Hermoso en Rubiales met Iker Casillas en zijn toenmalige vrouw Sara Carbonera na de WK-finale van 2010. Casillas werd destijds geïnterviewd door zijn eigen vrouw – werkzaam als journaliste – en gaf haar daarna een kus. Ook is op de beelden te zien dat de speelsters van de Spaanse selectie 'beso, beso, beso' roepen: het Spaanse woord voor 'kus'. Enkele momenten later stapt Rubiales zelf ook de bus in, onder luid gejuich. "Stop ermee, jullie laten me nog blozen", reageert hij. Hoewel op de nieuw opgedoken beelden dus lijkt alsof Hermoso geen problemen had met de kus, gaf ze later aan dat het zonder toestemming gebeurde en ze er niet blij mee was. "Ik voel me kwetsbaar en het slachtoffer van een agressie, een impulsieve daad, ongepast en zonder enige instemming van mijn kant. Simpel gezegd, ik werd niet gerespecteerd", zei ze vrijdag. 30 augustus 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 30 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2023 Dit begint wel een raar verhaal te worden. Vraag me ook af in hoeverre dit tweede filmpje echt is. Als het echt is, weet ik ook niet meer zo goed wat te denken. Dan lijkt het toch dat het weer anders is. Hoewel het natuurlijk kan dat het in tweede instantie toch mis is als je er langer over nadenkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Soort van stealthbrag maar is gewoon waarheid. Kus op mond stelt echt niet heel veel voor per se. Voor Corona had ik tientallen vrouwen die bij mij deden ook getrouwde vrouwen met kinderen. Maar dat die moeder in honger staking is Wtf lol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 september 2023 Share Geplaatst 1 september 2023 Jij bent dan ook zieke player. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 Dit is waarschijnlijk de beste plek: Is de bondscoach van Spanje nu ontslagen omdat hij vond dat die me-too voorzitter per video zijn excuses moest aanbieden? Of is de tekst van de NOS gewoon onduidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 8 minuten geleden zei MisterX: Dit is waarschijnlijk de beste plek: Is de bondscoach van Spanje nu ontslagen omdat hij vond dat die me-too voorzitter per video zijn excuses moest aanbieden? Of is de tekst van de NOS gewoon onduidelijk. Beiden niet, je kunt gewoon niet lezen. Vilda had Hermoso (de speelster) onder druk gezet om haar excuus aan te bieden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten