Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #44

Djurovski

Aanbevolen berichten

BMXIXUm.png

Sommige maken zich op voor een magisch avondje in een ( bad ) Kuip. Zoonlief heeft zelfs liever de tv aan dan de PlayStation. Maar natuurlijk is niets magischer dan de finale van het MU Worldvision. Nog 3 deelnemers die meedoen voor de winst. Dat gisteren al niet de beslissing kwam had natuurlijk niets met Groningen te maken maar dat de VAR het zeer druk had. Want Mark staat bovenaan en zijn MU vriend Fabian moest de laatste punten uitdelen. En willen natuurlijk niet de  indruk wekken dat hier schimmige deals ala Steijn worden toegekend. Fabian mag dus als laatste scout de laatste punten uitdelen. De stille kracht van de Podcast heeft dus de beslissing in zijn handen.  En we blijven dus op het Afrikaanse continent waar Nano Fofie met Selling Dreams Ghana mag vertegenwoordigen. Selling dat klinkt wel schimmig.... Is het songfestival verkocht? Nee alle gekheid op een stokje. We gaan hier gewoon uit van het goede en eerlijke van onze deelnemers. Het laatste nummer va deze editie is zeker niet de slechtste maar echt bijzonder is deze imo ook niet. Met een plekje halverwege het linke rijtje doet Ghana het meer dan behoorlijk. 

Phil   Dertien in een dozijn nummer 6

Ronnie :  Best aardig meer ook niet 6

Stephen: Ga er wel lekker op 7

De punten uit Ghana

Spoiler

Ik feliciteer hier Mark met zijn overwinning. Niet mijn favoriet maar goed de meerderheid beslist.

@007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko  @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00  @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van harte @007mark! Heb stiekem toch wel een beetje te doen met Boga; zolang bovenaan staan en dan toch nog ingehaald worden in de laatste rondes.

Ben zelf gematigd tevreden met mijn eindnotering. Heb ook vrijwel alle landen boven mij punten gegeven, dus ik kan wel leven met deze rangschikking.

Dank aan Djuro weer voor de organisatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteindelijk door deze laatste rondjes toch nog wel vrij ruim naast het podium. Teleurstellend, want het leek lange tijd de goede kant op te gaan. Helaas ook weer een Engelstalige winnaar, ondanks dat Boga en ik er lange tijd een andere mogelijkheid op nahielden. 

Gefeliciteerd @007marken bedankt @Djurovskivoor de organisatie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites