Vreven Geplaatst 20 mei 2023 Share Geplaatst 20 mei 2023 Op 17-5-2023 om 09:24 zei Bogatyr: Stemlijstjes (14/25) Vanaf wanneer diegene zeker weten niet op tijd te zijn, laat dit even weten. Hier wordt het uiterlijk maandag. Maar ga m’n best doen om het eerder te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 20 mei 2023 Share Geplaatst 20 mei 2023 Grappig dat niemand genoemd heeft dat het nummer van IJsland al een keer eerder heeft meegedaan, en toen zelfs heeft gewonnen met het hoogste puntenaantal van die tijd. ( ) Ik was er iig meteen van overtuigd dat ik naar het verkeerde Spotify lijstje zat te luisteren, maar dat bleek ik verkeerd te hebben 😜 Heb ze persoonlijk voor deze editie buiten beschouwing gelaten voor de punten, ondanks dat ik het een heel goed nummer vindt. Verder sowieso 2 goede nummers, waarvan ik er 1 kende. En daarna idd een hele hoop 'mwoah' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 20 mei 2023 Share Geplaatst 20 mei 2023 Ingestuurd! Vond het een redelijke editie, veel middenmaat, maar ook veel bagger (al is dat normaal). Er zat één nummer tussen wat ik echt fantastisch vond, die krijgt dan ook mijn 12 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 mei 2023 Share Geplaatst 20 mei 2023 2 uur geleden zei Roprop: Grappig dat niemand genoemd heeft dat het nummer van IJsland al een keer eerder heeft meegedaan, en toen zelfs heeft gewonnen met het hoogste puntenaantal van die tijd. ( ) Ik was er iig meteen van overtuigd dat ik naar het verkeerde Spotify lijstje zat te luisteren, maar dat bleek ik verkeerd te hebben 😜 Heb ze persoonlijk voor deze editie buiten beschouwing gelaten voor de punten, ondanks dat ik het een heel goed nummer vindt. Verder sowieso 2 goede nummers, waarvan ik er 1 kende. En daarna idd een hele hoop 'mwoah' Ik heb die op 1 puntje gezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 20 mei 2023 Share Geplaatst 20 mei 2023 Op drie na laatste plaats (bij de reserves). Maar ik vind eigenlijk niet dat je nummers opnieuw moet inzenden als ze al eens meegedaan hebben, ook al is dat waarschijnlijk niet bewust gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2023 15 minuten geleden zei Laki: Op drie na laatste plaats (bij de reserves). Maar ik vind eigenlijk niet dat je nummers opnieuw moet inzenden als ze al eens meegedaan hebben, ook al is dat waarschijnlijk niet bewust gebeurd. 4 uur geleden zei Roprop: Grappig dat niemand genoemd heeft dat het nummer van IJsland al een keer eerder heeft meegedaan, en toen zelfs heeft gewonnen met het hoogste puntenaantal van die tijd. ( ) Ik was er iig meteen van overtuigd dat ik naar het verkeerde Spotify lijstje zat te luisteren, maar dat bleek ik verkeerd te hebben 😜 Heb ze persoonlijk voor deze editie buiten beschouwing gelaten voor de punten, ondanks dat ik het een heel goed nummer vindt. Verder sowieso 2 goede nummers, waarvan ik er 1 kende. En daarna idd een hele hoop 'mwoah' Ik heb al eens gevraagd voor een lijst van eerdere deelnames maar geen antwoord gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 mei 2023 Share Geplaatst 20 mei 2023 Op 17-5-2023 om 09:24 zei Bogatyr: Stemlijstjes (14/25) Vanaf wanneer diegene zeker weten niet op tijd te zijn, laat dit even weten. Is maandag oké? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2023 44 minuten geleden zei timpy00: Is maandag oké? 6 uur geleden zei Vreven: Hier wordt het uiterlijk maandag. Maar ga m’n best doen om het eerder te doen. Zeker geen probleem ik start pas woensdag ofzo denkik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 Mijn stemmen verwacht ik ook pas morgen te hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 21 mei 2023 Share Geplaatst 21 mei 2023 Heb vandaag voor de eerste keer alles geluisterd. En dat viel me niet mee, zeg. Over de hele linie was dit, van alle 42 edities waaraan ik heb deelgenomen, misschien wel de slechtste editie ooit. Er was geen één liedje dat ik écht goed vond en het kostte me echt moeite om door de hele lijst heen te komen. Er zat ook weinig pure bagger tussen, maar het was allemaal zo vlak, zo inspiratieloos, zo dertien in een dozijn. Het klinkt misschien arrogant, maar ik schaam me kapot als ik met mijn eigen inzending niet in de top 3 kom. Morgen of dinsdag de top 10 maar eens samenstellen. Het is nog niet zeker of mij dit gaat lukken, anders wordt het pas volgend weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Ik zal proberen dit vandaag te doen. Anders komt het waarschijnlijk woensdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 12 uur geleden zei Grote Ree: Heb vandaag voor de eerste keer alles geluisterd. En dat viel me niet mee, zeg. Over de hele linie was dit, van alle 42 edities waaraan ik heb deelgenomen, misschien wel de slechtste editie ooit. Er was geen één liedje dat ik écht goed vond en het kostte me echt moeite om door de hele lijst heen te komen. Er zat ook weinig pure bagger tussen, maar het was allemaal zo vlak, zo inspiratieloos, zo dertien in een dozijn. Het klinkt misschien arrogant, maar ik schaam me kapot als ik met mijn eigen inzending niet in de top 3 kom. Morgen of dinsdag de top 10 maar eens samenstellen. Het is nog niet zeker of mij dit gaat lukken, anders wordt het pas volgend weekend. Grappig. Ik vond het kwalitatief juist best goed en heb wat lastige keuzes moeten maken. Mijn lijstje is klaar. Ik stuur hem vanmiddag op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 22 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 22 mei 2023 Lijstjes: 20/25 Deadline staat nu op zondag 28 mei. Maar niet langer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 22 mei 2023 Share Geplaatst 22 mei 2023 Mijn lijstje is zojuist verstuurd! Ben heel benieuwd wat mijn nummer gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2023 (bewerkt) Morgen kunnen we er aan gaan beginnen. Succes alvast iedereen! @Erwin. @Chiemel @xanderoo @aron24 @Urbeto @bas huijsmans @Djordison @Keko @Platina32 @Grote Ree @Tim' @Roprop @Djurovski @Titan @chrisje1993 @bas2204 @007mark @Kyrill @ivago @Laki @Bogatyr @Vreven @Fabian. @timpy00 @KayDeManaager 23 mei 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 1 minuut geleden zei Bogatyr: Morgen kunnen we er aan gaan beginnen. Succes alvast iedereen! @Erwin. @Chiemel @xanderoo @aron24 @Urbeto @bas huijsmans @Djordison @Keko @Platina32 @Grote Ree @Tim' @Roprop @Djurovski @Titan @chrisje1993 @bas2204 @007mark @Kyrill @ivago @Laki @Bogatyr @Vreven @Fabian. @timpy00 @KayDeManaager Mijn lijst heb je over 15 minuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 Het spel is op de wagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 Ik ben benieuwd hoe deze editie gaat lopen. Een keer in de top mee gedaan en een keer troosteloos in het rechterrijtje geëindigd. Moet zeggen dat in de top mee doen toch leuker is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 Ik ben heel benieuwd, hoe voor de eerste keer, mijn liedje het gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2023 Tranquillo Hermanos. Nog één lijstje en we beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 Heb weinig nummers met een voldoende beoordeelt. Neem aan dat ik dit easy win Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2023 10 minuten geleden zei timpy00: Heb weinig nummers met een voldoende beoordeelt. Neem aan dat ik dit easy win Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 mei 2023 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2023 (bewerkt) Uhuuum, uhuuuum, uhuuuuuuum. Aan allen die gekomen zijn proficiat! Aan allen die niet gekomen zijn ook proficiat! Daarmee is het startschot gegeven voor de drieënveertigste editie van dit virtuele muziekfestival. Starten doen we in Cardiff, de hoofdstad van Wales. Uw organisator, @Bogatyr, stuurt deze editie de band Kidsmoke met het nummer 'The Bluest You' in. Deze relatief onbekende dreamy, indierockgroep hoopt deze editie hoog te scoren maar beseft ook dat de tegenstand niet slecht is. Nu we de inleiding gehad hebben kunnen we overgaan naar de puntenverdeling: De punten uit Cardiff, Wales. Spoiler @Erwin. @Chiemel @xanderoo @aron24 @Urbeto @bas huijsmans @Djordison @Keko @Platina32 @Grote Ree @Tim' @Roprop @Djurovski @Titan @chrisje1993 @bas2204 @007mark @Kyrill @ivago @Laki @Bogatyr @Vreven @Fabian. @timpy00 @KayDeManaager 24 mei 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 24 mei 2023 Share Geplaatst 24 mei 2023 Grappig dat je na 3 deelnames van een aantal nummers al kunt raden door wie ze ingezonden zijn. Al is het weer die rekel van een @Djurovskidie me verrast. Ik heb dit keer eens voor iets heel anders gekozen. Ben erg benieuwd wat het gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten