Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Songcontest #43

Bogatyr

Aanbevolen berichten

Op 17-5-2023 om 09:24 zei Bogatyr:

Stemlijstjes (14/25)

Vanaf wanneer diegene zeker weten niet op tijd te zijn, laat dit even weten. 

Hier wordt het uiterlijk maandag. Maar ga m’n best doen om het eerder te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappig dat niemand genoemd heeft dat het nummer van IJsland al een keer eerder heeft meegedaan, en toen zelfs heeft gewonnen met het hoogste puntenaantal van die tijd. 

(

Ik was er iig meteen van overtuigd dat ik naar het verkeerde Spotify lijstje zat te luisteren, maar dat bleek ik verkeerd te hebben 😜

Heb ze persoonlijk voor deze editie buiten beschouwing gelaten voor de punten, ondanks dat ik het een heel goed nummer vindt. Verder sowieso 2 goede nummers, waarvan ik er 1 kende. En daarna idd een hele hoop 'mwoah' 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Roprop:

Grappig dat niemand genoemd heeft dat het nummer van IJsland al een keer eerder heeft meegedaan, en toen zelfs heeft gewonnen met het hoogste puntenaantal van die tijd. 

(

Ik was er iig meteen van overtuigd dat ik naar het verkeerde Spotify lijstje zat te luisteren, maar dat bleek ik verkeerd te hebben 😜

Heb ze persoonlijk voor deze editie buiten beschouwing gelaten voor de punten, ondanks dat ik het een heel goed nummer vindt. Verder sowieso 2 goede nummers, waarvan ik er 1 kende. En daarna idd een hele hoop 'mwoah' 

Ik heb die op 1 puntje gezet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Laki:

Op drie na laatste plaats (bij de reserves).

Maar ik vind eigenlijk niet dat je nummers opnieuw moet inzenden als ze al eens meegedaan hebben, ook al is dat waarschijnlijk niet bewust gebeurd.

4 uur geleden zei Roprop:

(

Ik heb al eens gevraagd voor een lijst van eerdere deelnames maar geen antwoord gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb vandaag voor de eerste keer alles geluisterd. En dat viel me niet mee, zeg. Over de hele linie was dit, van alle 42 edities waaraan ik heb deelgenomen, misschien wel de slechtste editie ooit. Er was geen één liedje dat ik écht goed vond en het kostte me echt moeite om door de hele lijst heen te komen. Er zat ook weinig pure bagger tussen, maar het was allemaal zo vlak, zo inspiratieloos, zo dertien in een dozijn. Het klinkt misschien arrogant, maar ik schaam me kapot als ik met mijn eigen inzending niet in de top 3 kom.

Morgen of dinsdag de top 10 maar eens samenstellen. Het is nog niet zeker of mij dit gaat lukken, anders wordt het pas volgend weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Grote Ree:

Heb vandaag voor de eerste keer alles geluisterd. En dat viel me niet mee, zeg. Over de hele linie was dit, van alle 42 edities waaraan ik heb deelgenomen, misschien wel de slechtste editie ooit. Er was geen één liedje dat ik écht goed vond en het kostte me echt moeite om door de hele lijst heen te komen. Er zat ook weinig pure bagger tussen, maar het was allemaal zo vlak, zo inspiratieloos, zo dertien in een dozijn. Het klinkt misschien arrogant, maar ik schaam me kapot als ik met mijn eigen inzending niet in de top 3 kom.

Morgen of dinsdag de top 10 maar eens samenstellen. Het is nog niet zeker of mij dit gaat lukken, anders wordt het pas volgend weekend.

Grappig. Ik vond het kwalitatief juist best goed en heb wat lastige keuzes moeten maken. 

Mijn lijstje is klaar. Ik stuur hem vanmiddag op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen kunnen we er aan gaan beginnen. Succes alvast iedereen!

@Erwin. @Chiemel @xanderoo @aron24 @Urbeto @bas huijsmans @Djordison @Keko @Platina32 @Grote Ree @Tim'  @Roprop @Djurovski @Titan @chrisje1993 @bas2204 @007mark @Kyrill @ivago @Laki @Bogatyr @Vreven @Fabian. @timpy00 @KayDeManaager

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bogatyr:

Mijn lijst heb je over 15 minuten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

icJSJS7.png.95d01cbd602dc2b403c305abfbe451c2.png

Uhuuum, uhuuuum, uhuuuuuuum. Aan allen die gekomen zijn proficiat! Aan allen die niet gekomen zijn ook proficiat!

Daarmee is het startschot gegeven voor de drieënveertigste editie van dit virtuele muziekfestival. Starten doen we in Cardiff, de hoofdstad van Wales. Uw organisator, @Bogatyr, stuurt deze editie de band Kidsmoke met het nummer 'The Bluest You' in. Deze relatief onbekende dreamy, indierockgroep hoopt deze editie hoog te scoren maar beseft ook dat de tegenstand niet slecht is. Nu we de inleiding gehad hebben kunnen we overgaan naar de puntenverdeling:

mrflag_Wales2020_152_91.jpg.d68833d26f86ebccbbace07a248d3aeb.jpg

image.thumb.png.38117bb39d93f678c9705f0d82deb832.png

De punten uit Cardiff, Wales.

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites