Kyrill Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 Punten en plek 8 heel fijn. Bedankt @Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 Bedankt voor niets weeral Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 12 punten erbij. Dank u, hiermee vrij zeker de 3e plek en zet de filosoof zichzelf buitenspel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 Wow slechte smaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 Dank voor de 4 puntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 Dan laat me ook maar op dit puntenaantal eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 57 minuten geleden zei Chiemel: 12 punten erbij. Dank u, hiermee vrij zeker de 3e plek en zet de filosoof zichzelf buitenspel. Maar dat geeft niets, ik beschouw jouw inzending immers ook een beetje als de (toekomstige) mijne. En het is ook een beter nummer dan het Italiaanse geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 1 uur geleden zei Bogatyr: Bedankt voor niets weeral Hé maar als je de ranglijst omdraait staan wij gewoon 1 en 2 #rechtbreienwatkromis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 27 oktober 2022 Share Geplaatst 27 oktober 2022 Dank @Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 28 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2022 De laatste punten van deze spectaculaire editie komen uit Zweden. Zweden die op zestiende plaats staat, waar geen tevredenheid over zal zijn, gaat de beslissing vormen van deze editie. Voor dit land kan er echter alleen nog een negatieve ontwikkeling komen. Het gaat nog tussen twee landen: thuisland Engeland en IJsland. Inzender Chimpa heeft daarmee de beslissende stem in zijn handen? Wie o wie wordt de winnaar van deze 39e editie? Engeland of IJsland? De mening van Rhys Pluto: Ga maar snel door naar de uitslag. Ik heb niets meer te zeggen. De punten van Chimpa (20/20) Totale uitslag @Srangaman (Kenia) @007mark (Nieuw-Zeeland) @Chiemel (België) @Kyrill (Oostenrijk) @Grote Ree(Schotland) @Chimpa (Zweden) @Laki (Egypte) @Fantasy (Brazilië) @Bogatyr (Roemenië) @Djurovski (Nederland) @Platina32 (Australië) @ivago (Denemarken) @Urbeto (VS) @Socrates (Italië) @Satyr (Frankrijk) @Titan (Nigeria) @Keko (Canada) @Tim' (Engeland) @bas2204 (IJsland) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Haha, prachtig zo'n anti-climax aan het einde Gefeliciteerd, @Tim'. Dat was vast billenknijpen tot aan het einde. Tof nummer, verdiende winnaar. Dank voor de puike organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 En de 3e plek verstevigd. Lang geleden dat ik zo'n hoge plek heb behaald, dus ben tevreden. Was een prima editie en bedankt voor de snelle organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Bedankt voor de organisatie! @aron24 Jammer van de rode lantaarn, maar het kan dus alleen maar beter gaan volgende keer. De winnaar mag mij contacteren via PB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Gefeliciteerd met de overwinning @Tim' en bedankt voor de soepele organisatie @aron24 !! Zelf een klein beetje teleurgesteld met een achtste plek, maar het had veel slechter gekund. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Poh, een-na-laatste. Ik had niet al te hoge verwachtingen, maar dit is wel vrij treurig haha Thanks @aron24! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Veel meer punten dan verwacht en ik eindig boven Aron24. #tevreden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Ik heb nergens meer over te klagen. Thnx @Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Het gaat tot nu toe iedere editie waarin ik meedoe steeds een beetje minder, dus de volgende editie moet ik wel echt weer even met wat beters op de proppen komen. Het linkerrijtje moet toch altijd wel het minimale zijn, denk ik zo. Kan me verder wel goed vinden in de top 4, volgens mij had ik hem toevallig ook zo weggezet in m'n lijstje. Gefeliciteerd @Tim' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 28 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2022 35 minuten geleden zei Satyr: Veel meer punten dan verwacht en ik eindig boven Aron24. #tevreden De smaakpolitie zou daarvoor moet ingrijpen natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Mooi podium onderaan met de beste nummers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Een mooie tweede plek! Daarvoor dank allen. Verder @Tim' proficiat met de overwinning en @aron24 dank voor het organiseren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Nog wel in linkerrijtje gebleven, maar al met al tegenvallend resultaat. Gefeliciteerd Tim en thanks voor organisatie Aron! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober 2022 Share Geplaatst 28 oktober 2022 Ooh het is al voorbij hahaha Gefeliciteerd met de winst @Tim''en cadeau namens @Bogatyr En thnx voor top hosten en organisatie @aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 oktober 2022 Share Geplaatst 29 oktober 2022 Met een twaalfpunter eruit gaan en daarmee de zesde plek verdedigen. Redelijk resultaat in een sterk deelnemersveld. Van harte @Tim'! Leuke winnaar en ook wel terecht. En bedankt inderdaad voor de vlotte organisatie @aron24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten