Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvision Song Contest #39

aron24

Aanbevolen berichten

image.png

De laatste punten van deze spectaculaire editie komen uit Zweden. Zweden die op zestiende plaats staat, waar geen tevredenheid over zal zijn, gaat de beslissing vormen van deze editie. Voor dit land kan er echter alleen nog een negatieve ontwikkeling komen. Het gaat nog tussen twee landen: thuisland Engeland en IJsland. Inzender Chimpa heeft daarmee de beslissende stem in zijn handen? Wie o wie wordt de winnaar van deze 39e editie? Engeland of IJsland?

De mening van Rhys Pluto: Ga maar snel door naar de uitslag. Ik heb niets meer te zeggen.

De punten van Chimpa (20/20)

Totale uitslag

@Srangaman (Kenia) @007mark (Nieuw-Zeeland) @Chiemel (België) @Kyrill (Oostenrijk) @Grote Ree(Schotland) @Chimpa (Zweden) @Laki (Egypte) @Fantasy (Brazilië) @Bogatyr (Roemenië) @Djurovski (Nederland) @Platina32 (Australië) @ivago (Denemarken) @Urbeto (VS) @Socrates (Italië) @Satyr (Frankrijk) @Titan (Nigeria) @Keko (Canada) @Tim' (Engeland) @bas2204 (IJsland)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat tot nu toe iedere editie waarin ik meedoe steeds een beetje minder, dus de volgende editie moet ik wel echt weer even met wat beters op de proppen komen. Het linkerrijtje moet toch altijd wel het minimale zijn, denk ik zo.

Kan me verder wel goed vinden in de top 4, volgens mij had ik hem toevallig ook zo weggezet in m'n lijstje. Gefeliciteerd @Tim'(y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites