Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvision Song Contest #39

aron24

Aanbevolen berichten

Toen ik het hoorde wist ik ook meteen al dat het nummer van Engeland goed ging scoren. Nu, het is niet per sé slecht - zelfs ik vond het wel groovy en lichtelijk aanstekelijk - maar het is wel echt weer zo'n heel Angelsaksische, witte, typische laid back rocksound zonder al te gek of creatief te gaan doen. Gaat wel winnen gok ik zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png

Goed, dan is het tijd voor de huidige nummer vier, Nigeria. De inzender is een echte Titan op dit forum en dus zijn de verwachtingen hoog. Jacob Banks is overduidelijk één van de bekendere deelnemers aan deze editie, wat deze deze verwachtingen versterkt. Kan Nigeria nog meespelen voor de eindwinst? De tijd zal het leren, eerst maar eens kijken naar de stemmen van het land zelf!

De mening van Rhys Pluto: Tot nu toe heb ik nog weinig kans gehad om positief te zijn, maar bij Jacob Banks moet je toch concluderen dat zijn stem fenomenaal is. Echter is dit nummer bij lange niet zo goed als zijn nummer Unholy War. Stiekem had ik dus veel meer verwacht van meneer Banks, maar goed, het moge duidelijk zijn: dit nummer behoort tot de minder slechte van deze editie. 

De punten van Titan (13/20)

@Srangaman (Kenia) @007mark (Nieuw-Zeeland) @Chiemel (België) @Kyrill (Oostenrijk) @Grote Ree(Schotland) @Chimpa (Zweden) @Laki (Egypte) @Fantasy (Brazilië) @Bogatyr (Roemenië) @Djurovski (Nederland) @Platina32 (Australië) @ivago (Denemarken) @Urbeto (VS) @Socrates (Italië) @Satyr (Frankrijk) @Titan (Nigeria) @Keko (Canada) @Tim' (Engeland) @bas2204 (IJsland)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png

Momenteel staat Schotland op de zesde plaats. Inzender Grote Ree kwam namens Schotland beslist niet met een kleine naam naar Engeland toe, maar tot nu toe lijkt Teenage Chemistry de volwassene juryleden niet genoeg te kunnen overtuigen om kans te maken op de eindzege. Er kan echter nog veel gebeuren. Overigens is de organisator wel fan van dit nummer, ondanks dat dit niet haar beste nummer is, maar goed ik denk niet dat Rhys Pluto het daar mee eens is.

De mening van Rhys Pluto: Een lied uit Schotland, dan weet je als Engelsman al dat je bagger te horen krijgt. Lekker zo'n typisch popnummer waar je er ongeveer een miljoen van hebt. Nou, Pluto niet gezien, maar goed, Schotland en de organisator hebben blijkbaar weinig smaak, zoals eigenlijk geldt voor alle deelnames. Bij een volgend songfestival hoef je mij ook niet meer uit te nodigen. Wat een drama is dit, zeg. 

De punten van Grote Ree (14/20)

@Srangaman (Kenia) @007mark (Nieuw-Zeeland) @Chiemel (België) @Kyrill (Oostenrijk) @Grote Ree(Schotland) @Chimpa (Zweden) @Laki (Egypte) @Fantasy (Brazilië) @Bogatyr (Roemenië) @Djurovski (Nederland) @Platina32 (Australië) @ivago (Denemarken) @Urbeto (VS) @Socrates (Italië) @Satyr (Frankrijk) @Titan (Nigeria) @Keko (Canada) @Tim' (Engeland) @bas2204 (IJsland)

Link naar opmerking
Deel via andere websites