007mark Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 Thanks voor de 4 puntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 Is een leermoment voor mij om in de volgende editie eens wat meer tijd te zoeken om een deftige song te vinden. Jammer weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 2 punten slechts, maar alles is welkom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 En weer een twaalfpunter! We gaan lekker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 Ten points! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 Weinig origineel en uniek blijkbaar ik hoor graag vijf nummertjes met dezelfde vibe, heb ik weer wat leuks toe te voegen aan m'n favorieten lijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 8 erbij, dat is een mooie opsteker die ons wat verder van die staart af brengt. Dank Canadese @Keko! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 17 oktober 2022 Share Geplaatst 17 oktober 2022 Auw De man uit Canada kan dan toch leuker kletsen over FM dan punten uitdelen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 18 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 18 oktober 2022 Goed, we blijven even in Noord-Amerika, namelijk bij de Verenigde Staten. Vooralsnog baart de editie van de VS een muis, maar goed, het kan verkeren natuurlijk. Misschien kan Urbeto zich door de nodige chantage nog omhoog werken bij de laatste stemmers. Wie zal het zeggen. Maar goed, laten we nog maar één keer naar het nummer luisteren, voordat we definitief doorgaan naar de stemmen. De mening van Rhys Pluto: Moet ik hier echt mijn mening over geven? Ik word een beetje moe van alles afkraken namelijk. Maar goed, het moet maar. Ik zal het kort houden, het nummer is niet de slechtste deze editie en zou daarom ook niet onderaan moet staan, maar echt warm word ik er niet van natuurlijk. De punten van Urbeto (11/20) @Srangaman (Kenia) @007mark (Nieuw-Zeeland) @Chiemel (België) @Kyrill (Oostenrijk) @Grote Ree(Schotland) @Chimpa (Zweden) @Laki (Egypte) @Fantasy (Brazilië) @Bogatyr (Roemenië) @Djurovski (Nederland) @Platina32 (Australië) @ivago (Denemarken) @Urbeto (VS) @Socrates (Italië) @Satyr (Frankrijk) @Titan (Nigeria) @Keko (Canada) @Tim' (Engeland) @bas2204 (IJsland) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Bedankt VS voor de twee punten! Beter dan niets. Ik had Italië maar vooral Schotland hoger verwacht in deze fase van het spel/$. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Kijk, daar is de twaalfpunten waar ik naar uitkeek. Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Wéér geen punten! Oh, wacht Verder sluit ik me aan bij Rhys Pluto, wie dat ook zijn mag. Onbegrijpelijk dat dit momenteel de rode lantaarn draagt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Driemaal op rij punten, wat een weelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Na een goede start kakt het nu volledig in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Mooie 7 punten, maar de top krijgt nog meer punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Een punt is ook vooruitgang. Wel een paar matige rondes achter elkaar nu... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Tsk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 18 oktober 2022 Share Geplaatst 18 oktober 2022 Tja, de mensen die traditioneel punten aan me geven, zijn al geweest. Enkel Socrates (en mss Grote Ree) nog eigenlijk, dus ik vrees dat ik nog ergens onderin zal eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 So, weer een dikke 10 punter. Onze dank is groot! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 19 uur geleden zei Urbeto: Wéér geen punten! Oh, wacht Verder sluit ik me aan bij Rhys Pluto, wie dat ook zijn mag. Onbegrijpelijk dat dit momenteel de rode lantaarn draagt. Ik heb mij ook al afgevraagd wie in godsnaam Rijst Dwergplaneet mag wezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 19 oktober 2022 Auteur Share Geplaatst 19 oktober 2022 Van het land op de laatste plaats gaan we nu naar de huidige koploper, IJsland. De inzending van Bas2204 doet het vooralsnog zeer goed dus. Het lied is volgens de juryleden tot nu toe een unieke ervaring. De vraag is natuurlijk of IJsland deze trend vast kan houden tot einde, maar voor dat het zover is, zullen we eerst maar eens naar de inzending gaan luisteren. De mening van Rhys Pluto: Tja, het staat hoog op het lijstje tot nu toe, maar ik vind het maar weinig unieks. Dat is het enige wat ik er nog over kan zeggen. Het is en blijft moeilijk om zoveel te moeten afkraken in zo'n korte periode. De punten van Bas2204 (12/20) @Srangaman (Kenia) @007mark (Nieuw-Zeeland) @Chiemel (België) @Kyrill (Oostenrijk) @Grote Ree(Schotland) @Chimpa (Zweden) @Laki (Egypte) @Fantasy (Brazilië) @Bogatyr (Roemenië) @Djurovski (Nederland) @Platina32 (Australië) @ivago (Denemarken) @Urbeto (VS) @Socrates (Italië) @Satyr (Frankrijk) @Titan (Nigeria) @Keko (Canada) @Tim' (Engeland) @bas2204 (IJsland) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Ik zak verder en verder weg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 2 minuten geleden zei Fantasy: Ik zak verder en verder weg... Jij niet alleen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Weer paar puntjes, blijven beetje op zelfde plek staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 oktober 2022 Share Geplaatst 19 oktober 2022 Wat een wansmaak hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten