Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvision Song Contest #39

aron24

Aanbevolen berichten

image.png

Goed, we blijven even in Noord-Amerika, namelijk bij de Verenigde Staten. Vooralsnog baart de editie van de VS een muis, maar goed, het kan verkeren natuurlijk. Misschien kan Urbeto zich door de nodige chantage nog omhoog werken bij de laatste stemmers. Wie zal het zeggen. Maar goed, laten we nog maar één keer naar het nummer luisteren, voordat we definitief doorgaan naar de stemmen.

De mening van Rhys Pluto: Moet ik hier echt mijn mening over geven? Ik word een beetje moe van alles afkraken namelijk. Maar goed, het moet maar. Ik zal het kort houden, het nummer is niet de slechtste deze editie en zou daarom ook niet onderaan moet staan, maar echt warm word ik er niet van natuurlijk.

De punten van Urbeto (11/20)

@Srangaman (Kenia) @007mark (Nieuw-Zeeland) @Chiemel (België) @Kyrill (Oostenrijk) @Grote Ree(Schotland) @Chimpa (Zweden) @Laki (Egypte) @Fantasy (Brazilië) @Bogatyr (Roemenië) @Djurovski (Nederland) @Platina32 (Australië) @ivago (Denemarken) @Urbeto (VS) @Socrates (Italië) @Satyr (Frankrijk) @Titan (Nigeria) @Keko (Canada) @Tim' (Engeland) @bas2204 (IJsland)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png

Van het land op de laatste plaats gaan we nu naar de huidige koploper, IJsland. De inzending van Bas2204 doet het vooralsnog zeer goed dus. Het lied is volgens de juryleden tot nu toe een unieke ervaring. De vraag is natuurlijk of IJsland deze trend vast kan houden tot einde, maar voor dat het zover is, zullen we eerst maar eens naar de inzending gaan luisteren. 

De mening van Rhys Pluto: Tja, het staat hoog op het lijstje tot nu toe, maar ik vind het maar weinig unieks. Dat is het enige wat ik er nog over kan zeggen. Het is en blijft moeilijk om zoveel te moeten afkraken in zo'n korte periode.

De punten van Bas2204 (12/20)

@Srangaman (Kenia) @007mark (Nieuw-Zeeland) @Chiemel (België) @Kyrill (Oostenrijk) @Grote Ree(Schotland) @Chimpa (Zweden) @Laki (Egypte) @Fantasy (Brazilië) @Bogatyr (Roemenië) @Djurovski (Nederland) @Platina32 (Australië) @ivago (Denemarken) @Urbeto (VS) @Socrates (Italië) @Satyr (Frankrijk) @Titan (Nigeria) @Keko (Canada) @Tim' (Engeland) @bas2204 (IJsland)

Link naar opmerking
Deel via andere websites