Djurovski Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Wtf is dit haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Wat ziek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Zonde, had het City wel gegund nadat ze de gehele wedstrijd stonden aan te vallen en het tempo in het spel wilden houden. Geen Engelse ploeg bij de laatste 4. Ook niet echt verwacht vooraf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Ederson wat een lef... Real over twee wedstrijden onverdiend door maar vind het totaal niet erg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Nou op naar het EK, even twee maandjes rust van voetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Kovacic gaat op het lijstje van spelers ingevallen in de 2e helft van de verlenging en dan de strafschop missen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 2 minuten geleden zei Djurovski: Ederson wat een lef... Real over twee wedstrijden onverdiend door maar vind het totaal niet erg Lef of puur omdat andere niet wilden? Ik had Rodri wel verwacht. Jammer dat Real vandaag zo laf gespeeld heeft maar anderzijds ook echt knap city tegengehouden. Die konden er echt niet doorkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 16 minuten geleden zei Kelvin: Kovacic gaat op het lijstje van spelers ingevallen in de 2e helft van de verlenging en dan de strafschop missen. Classic. Zelfs op het hoogste niveau blijven trainers in deze val trappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 14 minuten geleden zei Vitesse88: Lef of puur omdat andere niet wilden? Ik had Rodri wel verwacht. Jammer dat Real vandaag zo laf gespeeld heeft maar anderzijds ook echt knap city tegengehouden. Die konden er echt niet doorkomen. Geen idee maar een keeper die al zo vroeg een penalty neemt vind ik gaaf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Wie is die interviewer bij Manchester City - Real Madrid joh... Tenenkrommend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Begin toch steeds meer te twijfelen om een #5 Bellingham te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april @Thierryvane gefeliciteerd, dik verdiende zege van Bayern Munchen!! Arsenal was 1e helft nog best goed/gevaarlijk maar 2e helft leek het helemaal nergens op. Saka was fucking slecht, Havertz liet vrijwel niks zien, en Odegaard kan het overduidelijk niet alleen doen, zkr niet tegen Bayern!! Alleen was wel achterlijk Arsenal eind 2e helft die corner niet kreeg wat een blunder van Makkelie en co, niet normaal! Nu Bayern!! Laimer en Goretzka waren gruwelijk goed Kimmich, Guerreiro speelde erg goed, De Ligt deed niet slecht, en Mazzraoui was ook echt super goed! Dat zijn toch al gauw 5 spelers die goed speelde of meer, bij Arsenal kom ik niet verder dan Odegaard en misschien klein beetje Saliba en Gabriel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Op 17-4-2024 om 17:14 zei Elsjorro1990: Ja sorry, ik zie dat hele tegen je aan lopen dus niet terug. Echt niet. Weet niet of je deze gezien hebt, maar kom deze toevallig net tegen. Daarom nog even een post haha Vind het na deze wel echt duidelijk dat hij een arm in zijn nek legt (op deze snelheid) daarna ook de schouder pakt en met zijn linkerbeen tegen de kuit van Barcola loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Ik kan niet zeggen dat ik er rouwig om ben, City verslagen is door Real na penalty's. Ik las op instagram al allemaal ''stoeren'' verhalen van City fans ze nog een keer trebble zouden winnen, nou gelukkig niet zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 1 uur geleden zei bas huijsmans: Weet niet of je deze gezien hebt, maar kom deze toevallig net tegen. Daarom nog even een post haha Vind het na deze wel echt duidelijk dat hij een arm in zijn nek legt (op deze snelheid) daarna ook de schouder pakt en met zijn linkerbeen tegen de kuit van Barcola loopt. Per defintie heb je gelijk ja. Al vind ik dat handje nog steeds niks doen hoor. Maar hij raakt hem dus is het rood. Duidelijk. Mag ik dan nog steeds vinden dat die Barcola zich hier gigantisch laat vallen? Het contact is dermate licht, dat zijn benen ineens stil blijven staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Jij mag dat zeker vinden, kut scheidsrechter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 6 minuten geleden zei Elsjorro1990: Mag ik dan nog steeds vinden dat die Barcola zich hier gigantisch laat vallen? Het contact is dermate licht, dat zijn benen ineens stil blijven staan? Met de toevoeging dat gigantisch laten vallen overdreven is mag dat. Gewillig valt die wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Wat een tifo van Bayern, respect. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Pffff zie die Clement Turpin weer lopen. Blijft altijd weer schrikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Wat een ziek geile tenues hebben beide ploegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april (bewerkt) 11 minuten geleden zei 007mark: Pffff zie die Clement Turpin weer lopen. Blijft altijd weer schrikken. Je doelt op @Bogatyr zijn ava? 30 april bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Zoals we gewend zijn van ze natuurlijk.. Hala Madrid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Onbegrijpelijk dat je Toni Kroos zoveel tijd geeft om die pass te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Wat een bal van Kroos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april 27 minuten geleden zei 007mark: Pffff zie die Clement Turpin weer lopen. Blijft altijd weer schrikken. ff een opblaas banaan op het veld gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten