Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League 24/25

Satyr

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Zonde, had het City wel gegund nadat ze de gehele wedstrijd stonden aan te vallen en het tempo in het spel wilden houden.

Geen Engelse ploeg bij de laatste 4. Ook niet echt verwacht vooraf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Djurovski:

Ederson wat een lef... Real over twee wedstrijden onverdiend door maar vind het totaal niet erg

Lef of puur omdat andere niet wilden? Ik had Rodri wel verwacht. Jammer dat Real vandaag zo laf gespeeld heeft maar anderzijds ook echt knap city tegengehouden. Die konden er echt niet doorkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Vitesse88:

Lef of puur omdat andere niet wilden? Ik had Rodri wel verwacht. Jammer dat Real vandaag zo laf gespeeld heeft maar anderzijds ook echt knap city tegengehouden. Die konden er echt niet doorkomen.

Geen idee maar een keeper die al zo vroeg een penalty neemt vind ik gaaf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Thierryvane gefeliciteerd, dik verdiende zege van Bayern Munchen!! Arsenal was 1e helft nog best goed/gevaarlijk maar 2e helft leek het helemaal nergens op. Saka was fucking slecht, Havertz liet vrijwel niks zien, en Odegaard kan het overduidelijk niet alleen doen, zkr niet tegen Bayern!! Alleen was wel achterlijk Arsenal eind 2e helft die corner niet kreeg wat een blunder van Makkelie en co, niet normaal! Nu Bayern!! Laimer en Goretzka waren gruwelijk goed _O_

Kimmich, Guerreiro speelde erg goed, De Ligt deed niet slecht, en Mazzraoui was ook echt super goed! Dat zijn toch  al gauw 5 spelers die goed speelde of meer, bij Arsenal kom ik niet verder dan Odegaard en misschien klein beetje Saliba en Gabriel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-4-2024 om 17:14 zei Elsjorro1990:

Ja sorry, ik zie dat hele tegen je aan lopen dus niet terug. Echt niet. 

Weet niet of je deze gezien hebt, maar kom deze toevallig net tegen. Daarom nog even een post haha

Vind het na deze wel echt duidelijk dat hij een arm in zijn nek legt (op deze snelheid) daarna ook de schouder pakt en met zijn linkerbeen tegen de kuit van Barcola loopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan niet zeggen dat ik er rouwig om ben, City verslagen is door Real na penalty's. Ik las op instagram al allemaal ''stoeren'' verhalen van City fans ze nog een keer trebble zouden winnen, nou gelukkig niet zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bas huijsmans:

Weet niet of je deze gezien hebt, maar kom deze toevallig net tegen. Daarom nog even een post haha

Vind het na deze wel echt duidelijk dat hij een arm in zijn nek legt (op deze snelheid) daarna ook de schouder pakt en met zijn linkerbeen tegen de kuit van Barcola loopt.

Per defintie heb je gelijk ja. Al vind ik dat handje nog steeds niks doen hoor. Maar hij raakt hem dus is het rood. Duidelijk.

Mag ik dan nog steeds vinden dat die Barcola zich hier gigantisch laat vallen? Het contact is dermate licht, dat zijn benen ineens stil blijven staan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Mag ik dan nog steeds vinden dat die Barcola zich hier gigantisch laat vallen? Het contact is dermate licht, dat zijn benen ineens stil blijven staan?

Met de toevoeging dat gigantisch laten vallen overdreven is mag dat. Gewillig valt die wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites