Michaelinho* Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 24 minuten geleden zei Vitesse88: Middenveld Ac toch eigenlijk te matig om een overhand te kunnen creëren. Daarbij Messias die weinig laat zien. Knap dat ze er staan maar halve finale onwaardig imo En de recente vorm waarin ze verkeren helpt ook alles behalve mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 22 minuten geleden zei La Pulga: Kijk, nu maak ik je eindelijk eens blij! ❤️😍 Jij maakt me veel blijer dan je denkt en vaker. Ik hoop dat omgekeerd ook zo is. Bedankt hiervoor. Inmiddels ben ik net afgehaakt... Onbegrijpelijk dat CDK nog steeds neut gebracht is.... @Bogatyr @Steels @RubenS2 @FlyD door Pioli pfff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 6 minuten geleden zei Kyrill: ❤️😍 Jij maakt me veel blijer dan je denkt en vaker. Ik hoop dat omgekeerd ook zo is. Bedankt hiervoor. Inmiddels ben ik net afgehaakt... Onbegrijpelijk dat CDK nog steeds neut gebracht is.... @Bogatyr @Steels @RubenS2 @FlyD door Pioli pfff Niet echt onbegrijpelijk aangezien hij niet in vorm is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 9 minuten geleden zei Bogatyr: Niet echt onbegrijpelijk aangezien hij niet in vorm is. Wie vindt je bij Ac Milan wel in vorm dan? Ze hebben maar 4 duels gewonnen nu uit laatste 16 duels met deze erbij.. Mooi Big Rom zie ik nu op livescore.com met assist op Martinez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Wat een enorm matige halve finale was dit zeg. Inter had Milan volledig in de tang. Leao raakte geen knikker en verder Giroud geïsoleerd. Dan is AC Milan echt pure middelmaat en is deze derby behoorlijk overschat. Het spektakel zagen we 2x voorafgaande de pot met de geweldige tifo’s. Finale gaat natuurlijk ook zwaar kut worden met zo’n verdedigend Inter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 1 uur geleden zei Kyrill: ❤️😍 Jij maakt me veel blijer dan je denkt en vaker. Ik hoop dat omgekeerd ook zo is. Bedankt hiervoor. Inmiddels ben ik net afgehaakt... Onbegrijpelijk dat CDK nog steeds neut gebracht is.... @Bogatyr @Steels @RubenS2 @FlyD door Pioli pfff De Ketelaere heeft ook nog helemaal niets getoond dit seizoen bij AC Milan.. Verder ben ik wel blij dat Inter door is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Af en toe krijg ik dit soort filmpjes in mijn feed bij YouTube. In het hedendaagse voetbal zou er 6x rood zijn getrokken. Maar wat een gevecht was dit zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Gaan we met ze allen even genieten straks? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Bernardo Silva is zo belachelijk goed hé, heerlijk om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Net zoals Courtois. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Courtois Fraude Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Bernardo en KDB link up Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 4 minuten geleden zei Rogier.: Bernardo Silva is zo belachelijk goed hé, heerlijk om te zien. En lekker in geschoten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Zojuist de beste keeper in actie gezien, nu even de beste middenvelder die een goede assist geeft. Waarom lukt het bij België allemaal niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Holy *piep* dit City is echt buitenaards. Echt bizar goed. Zou het Pep ook wel echt gunnen overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Verschillende redenen. België is City of Real niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 13 minuten geleden zei Rogier.: Bernardo Silva is zo belachelijk goed hé, heerlijk om te zien. Jammer dat het zo’n eng mannetje is. Geweldige voetballer inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Tsjah is dit niet gewoon klaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 City masterclass zeg Had wel 3/4-0 moeten staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Met Madrid weet je het echt nooit, maar je zou zo zeggen van wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Oeeh Feyenoord in pot 1 komt dichtbijjjjj. Dat zou lekker zijn. Feyenoord in pot 1 van de CL. Daar kreeg je vroeger gewoon TBS voor hè? Als je dat zei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 #GündoganMasterclass Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 12 minuten geleden zei Thierryvane: #GündoganMasterclass What about Rodri City heerlijk gespeeld vanavond. Verdiende finalist zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 mei 2023 Share Geplaatst 18 mei 2023 Jammer van Real. Nu hopen dat Inter de CL wint. City mag niet de treble winnen van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten