bas huijsmans Geplaatst 13 juni 2023 Share Geplaatst 13 juni 2023 Hij is gewoon elke amateurvoetballer die kampioen wordt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 Op 11-6-2023 om 12:52 zei Aaron21: Lukaku kan de druk van topwedstrijden niet aan. Het is zo overduidelijk, maar geen enkele journalist in belgie durft het zeggen. Zelfs peter Vandenbrempt, toch in mijn optiek de beste no nonsense van de hoop, ontwijkt het gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Nou daar is de 1-0, wereldgoal Mertens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Dramatisch Genk pfff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Heel zuur, maar wel eigen schuld. Tegen 10 Zwitsers 90 minuten lang en 2x een voorsprong weggeven... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Klaksvik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 2 minuten geleden zei Lenstra: Klaksvik! Tegen wie moeten die volgende ronde? Je zou het echt hopen dat die CL halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Zojuist zei Bogatyr: Tegen wie moeten die volgende ronde? Je zou het echt hopen dat die CL halen Molde. Ik gun 't Klaksvik ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 14 minuten geleden zei Bogatyr: Dramatisch Genk pfff 11 minuten geleden zei Lensherr: Heel zuur, maar wel eigen schuld. Tegen 10 Zwitsers 90 minuten lang en 2x een voorsprong weggeven... Tresor nu ook op weg naar de uitgang? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Waarom is er nog geen topic voor het huidige CL seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 5 minuten geleden zei 007mark: Waarom is er nog geen topic voor het huidige CL seizoen? Weet je wel niet hoeveel er bij Ajax gebeurt vandaag?! Nee zonder gekkigheid, @Fantasy heeft dit topic hernoemd. Kunnen we gewoon hier blijven tieren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 13 minuten geleden zei joostmakaay: Tresor nu ook op weg naar de uitgang? Ik gok dat er nog wel vertrekkers gaan zijn bij Genk ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Nou 1-0 gewonnen en door. Snel vergeten maar. Hadden genoeg kansen op meer al had Zalgris ook nog 2 hele grote kansen. Sowieso hadden ze een erg leuke spits. Gala speelde ook zonder Icardi, Zaha, Zaniolo en Torreira. Volgende ronde tegen Olijmpa Ljubljana. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 2 uur geleden zei Lenstra: Klaksvik! Als liefhebber van de sportteams van de Faroer vind ik dit ook mooi. Klopt het trouwens dat ze nu dus sowieso geplaatst zijn voor een Europees toernooi? Als ze van Molde verliezen stromen ze toch in in de laatste EL kwalificatieronde en de verliezers daarvan gaan naar de Conference League? Of mis ik iets? PS: beetje off-topic maar wat is de beste database voor de Faroer? Lijkt mij wel een leuke uitdaging namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 7 uur geleden zei 19CH98: Als liefhebber van de sportteams van de Faroer vind ik dit ook mooi. Klopt het trouwens dat ze nu dus sowieso geplaatst zijn voor een Europees toernooi? Als ze van Molde verliezen stromen ze toch in in de laatste EL kwalificatieronde en de verliezers daarvan gaan naar de Conference League? Of mis ik iets? PS: beetje off-topic maar wat is de beste database voor de Faroer? Lijkt mij wel een leuke uitdaging namelijk. Ja zijn sowieso zeker van Conference League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Altijd leuk als er een paar clubs zijn de stunten in de Europese voorrondes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 10 uur geleden zei Lenstra: Weet je wel niet hoeveel er bij Ajax gebeurt vandaag?! En wat is die Hato goed hé! en jong ook! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 11 uur geleden zei 007mark: Waarom is er nog geen topic voor het huidige CL seizoen? Dit is een algemeen Champions League topic. Moet er perse voor elk seizoen een nieuw topic? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 7 minuten geleden zei rich ruzzian: Dit is een algemeen Champions League topic. Moet er perse voor elk seizoen een nieuw topic? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Elk jaar een nieuw topic lijkt me niet nodig. Ik heb de titel even aangepast voor het komende seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2023 Ik vind de voorrondes van de Europese toernooien zoveel leuker dan de poule/ko fases. Voor de liefhebber: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2023 Om het sprookje nog even extra bizar te maken: 'Als je ziet waar hij vandaan komt, mag dat gerust een wonder heten. Begin 2022 besloot Johansson na een carrière in de lagere competities van Zweden en Noorwegen namelijk zijn handschoenen aan de wilgen te hangen. Op het derde niveau van Noorwegen maakte hij een halfjaar later toch weer zijn opwachting. Maar ook dat avontuur duurde niet langer dan zes maanden. Afgelopen april leverde hij een vriendendienst door op het vijfde niveau van Noorwegen zijn opwachting te maken. Merkwaardig genoeg niet als doelman, maar als veldspeler. Twee maanden later was de nood hoog bij KÍ Klaksvik en overtuigde de kampioen van de Faeröer eilanden hem toch weer de handschoen op te pakken. Daar zal Johansson geen seconde spijt van hebben gehad. Met Klaksvik werkt hij nu toe naar de derde kwalificatieronde van de Champions League. Daarin zal Johansson dit keer een heldenrol op willen eisen tegen Molde FK, de kampioen van Noorwegen, het land waar hij jarenlang in de anonimiteit zijn wedstrijden afwerkte. Bij een eventuele uitschakeling tegen de Noren stroomt Klaksvik terug naar de kwalificatie voor de Europa League. Mocht het daarin misgaan, is Klaksvik Conference League-deelnemer.' vi.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Weet iemand of Driessen al CL-wedstrijden gaat doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Ja op Veronica. Ik dacht dat ie zou stoppen?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten