cimbomcu Geplaatst 27 maart Share Geplaatst 27 maart Op 26-3-2024 om 21:24 zei Bogatyr: Die pass van Lukaku. Wereldklasse. Zo hej, de tering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei (bewerkt) Benieuwd wie Tedesco gaat oproepen en vooral wie er bij gaat komen als vervanger van Theate die waarschijnlijk (?) niet mee kan gaan. Tijd voor Maxim De Cuyper? 16 mei bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Of Sabbe. Kan links en rechts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei Alderweireld en Witsel in de voorselectie blijkbaar.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei 1 uur geleden zei Steels: Alderweireld en Witsel in de voorselectie blijkbaar.. Zin in het EK van 2016! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei (bewerkt) 28 mei bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Jantje voor de sfeer. Hopelijk dan , want op het veld kan die niet meer mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei 54 minuten geleden zei Glenn08: Jantje voor de sfeer. Hopelijk dan , want op het veld kan die niet meer mee. Als hij fit is gaat hij zeker spelen volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Poulefase overleven zou mogelijk moeten zijn met dit team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Lichtpuntje van vandaag: De Cuyper. Lijkt dat we een deftige linksback gevonden hebben. Verder heb ik me super hard geërgerd aan Loïs Openda. Wat is die man dramatisch bij België. Het was geen hoogstaande wedstrijd vandaag, maar dat is bij de oefenmatchen van de andere toplanden ook niet echt het geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Ik hoop op onderstaande opstelling: Lukaku Trossard Doku Onana De Bruyne Tielemans De Cuyper Theate Debast Castagne Casteels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Een verdediging zonder Faes lijkt me niet meteen realistisch. En ik vermoed dat Trossard en Doku omgekeerd zullen staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Ik kan mij wel vinden bijvoorbeeld in Carrasco in de plaats van Doku (op links) om de onervaren De Cuyper te ontlasten, aangezien Carrasco enorm goed scoort op fysieke testen en beter kan verdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Daarom zet ik ook Doku op rechts ipv op links, omdat anders onze hele linkerflank open ligt. En ik zie liever Theate en Debast centraal dan Faes, die altijd wel minstens 1 foutje maakt. En vaak te wild uitstapt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni 45 minuten geleden zei Steels: Daarom zet ik ook Doku op rechts ipv op links, omdat anders onze hele linkerflank open ligt. En ik zie liever Theate en Debast centraal dan Faes, die altijd wel minstens 1 foutje maakt. En vaak te wild uitstapt. Ik vermoed niet dat hij al risico zal nemen met Theate. En Faes lijkt mij een certitude onder Tedesco. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Certitude. Wat een schitterende woorden heeft het Vlaams toch ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni 1 uur geleden zei Fantasy: Certitude. Wat een schitterende woorden heeft het Vlaams toch ook Hier is nog zo een woord voor onze Belgische bondscoach. Nen fok harry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Zou Openda er in doen voor Lukaku, Tielemans voor Mangala en Baka voor Trossard en dan Doku en Baka omwisselen. Dan win je Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Zie je, Lukaku er uit halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Mag er gepest worden in dit topic of staan daar strafpunten op door Belgische mods? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Zouden onze zuiderburen al des duivels zijn door al die afgekeurde goals? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni 1 minuut geleden zei Grote Ree: Zouden onze zuiderburen al des duivels zijn door al die afgekeurde goals? Zuur voor ze maar wel terecht lijkt mij. Hands wel echt ongelukkig trouwens. Zie je wel dat Openda meteen laat zien dat hij gewoon moet starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni 3 minuten geleden zei Vitesse88: Zuur voor ze maar wel terecht lijkt mij. Hands wel echt ongelukkig trouwens. Zie je wel dat Openda meteen laat zien dat hij gewoon moet starten. Een snelheidsduivel als Openda tegen een 34jarige Skriniar? nee dat is veel te logisch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Als dat handspel was moesten we in het begin ook een strafschop gehad hebben. Deze floot alvast de wedstrijd van zijn leven, maar dat mag het excuus niet zijn. Ondermaatse bondscoach die verkeerde keuzes heeft gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni Bondscoach en scheids zaten op hetzelfde niveau. Het kan ook niet zijn dat omdat je in elkaar geslagen wordt in Turkije een EK match cadeau krijgt, terwijl je helemaal dat niveau niet aantikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten