Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Rode Duivels

Miz

Aanbevolen berichten

Benieuwd wie Tedesco gaat oproepen en vooral wie er bij gaat komen als vervanger van Theate die waarschijnlijk (?) niet mee kan gaan. Tijd voor Maxim De Cuyper? 

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lichtpuntje van vandaag: De Cuyper. Lijkt dat we een deftige linksback gevonden hebben. Verder heb ik me super hard geërgerd aan Loïs Openda. Wat is die man dramatisch bij België. Het was geen hoogstaande wedstrijd vandaag, maar dat is bij de oefenmatchen van de andere toplanden ook niet echt het geval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop op onderstaande opstelling:

Lukaku

Trossard                                 Doku

Onana       De Bruyne

Tielemans

De Cuyper Theate Debast Castagne

Casteels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan mij wel vinden bijvoorbeeld in Carrasco in de plaats van Doku (op links) om de onervaren De Cuyper te ontlasten, aangezien Carrasco enorm goed scoort op fysieke testen en beter kan verdedigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom zet ik ook Doku op rechts ipv op links, omdat anders onze hele linkerflank open ligt.

En ik zie liever Theate en Debast centraal dan Faes, die altijd wel minstens 1 foutje maakt. En vaak te wild uitstapt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Steels:

Daarom zet ik ook Doku op rechts ipv op links, omdat anders onze hele linkerflank open ligt.

En ik zie liever Theate en Debast centraal dan Faes, die altijd wel minstens 1 foutje maakt. En vaak te wild uitstapt.

Ik vermoed niet dat hij al risico zal nemen met Theate. En Faes lijkt mij een certitude onder Tedesco.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Grote Ree:

Zouden onze zuiderburen al des duivels zijn door al die afgekeurde goals?

Zuur voor ze maar wel terecht lijkt mij. Hands wel echt ongelukkig trouwens. Zie je wel dat Openda meteen laat zien dat hij gewoon moet starten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Vitesse88:

Zuur voor ze maar wel terecht lijkt mij. Hands wel echt ongelukkig trouwens. Zie je wel dat Openda meteen laat zien dat hij gewoon moet starten. 

Een snelheidsduivel als Openda tegen een 34jarige Skriniar? nee dat is veel te logisch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als dat handspel was moesten we in het begin ook een strafschop gehad hebben. Deze floot alvast de wedstrijd van zijn leven, maar dat mag het excuus niet zijn. Ondermaatse bondscoach die verkeerde keuzes heeft gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bondscoach en scheids zaten op hetzelfde niveau.

Het kan ook niet zijn dat omdat je in elkaar geslagen wordt in Turkije een EK match cadeau krijgt, terwijl je helemaal dat niveau niet aantikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites