La Pulga Geplaatst 18 januari 2022 Share Geplaatst 18 januari 2022 Mrogen start het EK zaalvoetbal n Amsterdam, wilde er heen maar gelukkig geen kaartjes gekocht. Dit is het schema: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 18 januari 2022 Share Geplaatst 18 januari 2022 Word het ook nog ergens uitgezonden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 18 januari 2022 Share Geplaatst 18 januari 2022 EK Futsal op tv De NOS zendt de duels van de Nederlandse ploeg allemaal live op tv uit. Ook zijn een kwartfinale, de halve finales en de finale van het EK Futsal op tv te zien. Daarnaast is elke speeldag één duel live te zien op NOS.nl. Woensdag 19 januari om 21.00 uur: Nederland - Oekraïne (NPO 3) Zondag 23 januari om 17.30 uur: Portugal - Nederland (NPO 1) Vrijdag 28 januari om 21.00 uur: Nederland - Servië (NPO 3) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 januari 2022 Auteur Share Geplaatst 18 januari 2022 (bewerkt) Morgenavond dus mooi kijken. Jammer dat Mo Darri op het einde toch moet afhaken, toch wel één van de betere vind ik. Hier was ik nog bij 18 januari 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 januari 2022 Auteur Share Geplaatst 19 januari 2022 Iemand enig idee waar je de andere wedstrijden zou kunnen volgen? Is dat niet op YouTube ergens of iets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 Toch eeuwig zonde dat België hier niet bij is. We klopten onlangs NL nog 5-1 (in een oefenpot) en wonnen ook van Azerbeidjan. Volgens mij eindigden we in de poule achter Finland, tja.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 32 minuten geleden zei La Pulga: Iemand enig idee waar je de andere wedstrijden zou kunnen volgen? Is dat niet op YouTube ergens of iets? Uefa.tv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 januari 2022 Auteur Share Geplaatst 19 januari 2022 5 minuten geleden zei delichris: Uefa.tv Bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 Ik verwacht niet dat ik dit EK op de futsal volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 januari 2022 Auteur Share Geplaatst 19 januari 2022 Hup Holland hup! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 19 januari 2022 Share Geplaatst 19 januari 2022 Gewonnen blijkbaar, ik dacht dat ze met drie nederlagen en de staart tussen de benen de zaal uit zouden worden gestuurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 januari 2022 Share Geplaatst 20 januari 2022 15 uur geleden zei himan: Gewonnen blijkbaar, ik dacht dat ze met drie nederlagen en de staart tussen de benen de zaal uit zouden worden gestuurd. Komende wedstrijd gaan ze zeker verliezen. Portugal is de regende Europees en wereldkampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 januari 2022 Auteur Share Geplaatst 22 januari 2022 Nog best een leuke wedstrijd bij Spanje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 januari 2022 Auteur Share Geplaatst 24 januari 2022 Nu maar bij Italië kijken, toch één van de grote favorieten? Zo spelen ze er namelijk niet naar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 januari 2022 Share Geplaatst 24 januari 2022 Waarom staat dit onder overige sporten ipv onder voetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 januari 2022 Auteur Share Geplaatst 24 januari 2022 Omdat zaalvoetbal heel weinig overeenkomt met veldvoetbal. Maar als je wilt dat het verplaatst wordt dan dikke prima uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 Het PEC topic staat hier toch ook? Had tot vrij recent ook weinig met voetbal te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 januari 2022 Share Geplaatst 28 januari 2022 Sneuhaas die keeper van Servië zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 28 januari 2022 Share Geplaatst 28 januari 2022 13 minuten geleden zei 007mark: Sneuhaas die keeper van Servië zeg Doet me een beetje denken aan Van Nistelrooij tegen Andorra. Toen hij de penalty miste en de speler hem uitlachte en hij daarna revanche nam na een goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 februari 2022 Share Geplaatst 4 februari 2022 Ik kijk nu Spanje - Portugal, wat een heerlijke pot. Wat een tempo. Portugal nu terug van een 2-0 achterstand, bijna verlengingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2022 Rusland - Oekraïne was ook niet mis trouwens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 februari 2022 Share Geplaatst 5 februari 2022 Haha ja heerlijk hoor, met ook een keeper die dan gewisseld wordt voor een veldspeler als ze achterstaan, mooi werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 februari 2022 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2022 5 minuten geleden zei cimbomcu: Haha ja heerlijk hoor, met ook een keeper die dan gewisseld wordt voor een veldspeler als ze achterstaan, mooi werk. Ja is toch een heerlijke sport om te kijken, hopelijk dat ESPN de rechten van Nederlands zaalvoetbal overneemt en dat zaalvoetbal uiteindelijk ook een Olympische Sport wordt. Qua spanning ligt het in ieder geval niet veel onder veldvoetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september Heerlijke goal vandaag van Ouaddouh Terug te zien in dit nieuwsartikel: https://nos.nl/artikel/2537519-zaalvoetballers-laten-ondanks-prachtgoal-winst-glippen-in-tweede-wk-duel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten