Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'managersutd'🔥 ×
MU vraagt zich af... gebruik jij de preview-functionaliteit wel eens op MU? ×

Recommended Posts

Gepost

EK Futsal op tv
De NOS zendt de duels van de Nederlandse ploeg allemaal live op tv uit. Ook zijn een kwartfinale, de halve finales en de finale van het EK Futsal op tv te zien. Daarnaast is elke speeldag één duel live te zien op NOS.nl.

Woensdag 19 januari om 21.00 uur: Nederland - Oekraïne (NPO 3)
Zondag 23 januari om 17.30 uur: Portugal - Nederland (NPO 1)
Vrijdag 28 januari om 21.00 uur: Nederland - Servië (NPO 3)

Gepost (edited)

Morgenavond dus mooi kijken. Jammer dat Mo Darri op het einde toch moet afhaken, toch wel één van de betere vind ik.

Hier was ik nog bij :classic_love:

Edited by La Pulga
Gepost

Toch eeuwig zonde dat België hier niet bij is. We klopten onlangs NL nog 5-1 (in een oefenpot) en wonnen ook van Azerbeidjan. Volgens mij eindigden we in de poule achter Finland, tja.. 

Gepost
15 uur geleden zei himan:

Gewonnen blijkbaar, ik dacht dat ze met drie nederlagen en de staart tussen de benen de zaal uit zouden worden gestuurd.

Komende wedstrijd gaan ze zeker verliezen. Portugal is de regende Europees en wereldkampioen.

Gepost
13 minuten geleden zei 007mark:

Sneuhaas die keeper van Servië zeg ;e 

Doet me een beetje denken aan Van Nistelrooij tegen Andorra. Toen hij de penalty miste en de speler hem uitlachte en hij daarna revanche nam na een goal.

Gepost

Ik kijk nu Spanje - Portugal, wat een heerlijke pot. Wat een tempo. Portugal nu terug van een 2-0 achterstand, bijna verlengingen.

Gepost
5 minuten geleden zei cimbomcu:

Haha ja heerlijk hoor, met ook een keeper die dan gewisseld wordt voor een veldspeler als ze achterstaan, mooi werk.

Ja is toch een heerlijke sport om te kijken, hopelijk dat ESPN de rechten van Nederlands zaalvoetbal overneemt en dat zaalvoetbal uiteindelijk ook een Olympische Sport wordt. Qua spanning ligt het in ieder geval niet veel onder veldvoetbal.