MisterX Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari 58 minuten geleden zei Chiemel: Wel opvallend dat Kees een vraag invulde op Babs (en er niet uit ging) 1 vraag zegt echt helemaal niets. Sowieso kun je heel lang op de verkeerde mol zitten, maar toevallig niet de slechtste zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Op 29-1-2024 om 18:01 zei Rogier.: Zit nog steeds op Rian. Die had natúúrlijk ook een fel-oranjerood shirtje met rieten hoed op bij de opdracht op de markt Door allemaal zijdelingse hints nu ook op Rosario. Vind het nog erg lastig moet ik zeggen. Valt voor veel kandidaten toch wel wat te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari 2 uur geleden zei Chiemel: Ik denk 1 van de 2 (Rosario of Anna dus) die daar mingeld had. Denk dat de mol ervan schrok dat er zo weinig met mingeld waren. Tooske vind ik gewoon kandidaat, Fons een kandidaat die veel molt. Rianne is met Kees wat op de achtergrond (qua acties vooral). Wel opvallend dat Kees een vraag invulde op Babs (en er niet uit ging) Rosario (de mol) deed alles samen met Babs deze aflevering, dus helemaal niet raar dat hij door is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 februari Auteur Share Geplaatst 6 februari Ik vond het vooral interessant dat zoveel mensen gingen voor een topito. Omdat je daar pas wat aan hebt als je deze kunt combineren met twee anderen. Dus je hebt dan een kans van 1 op 9 en dat moet dan dus bij drie mensen lukken die voor de Topito gaan. Dan is de kans echt heel klein dat zoiets gaat lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari 47 minuten geleden zei Kelvin: Ik vond het vooral interessant dat zoveel mensen gingen voor een topito. Omdat je daar pas wat aan hebt als je deze kunt combineren met twee anderen. Dus je hebt dan een kans van 1 op 9 en dat moet dan dus bij drie mensen lukken die voor de Topito gaan. Dan is de kans echt heel klein dat zoiets gaat lukken. Zoveel? Volgens mij waren er maar 2 die voor de topito kozen, de rest voor de jokers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 februari Auteur Share Geplaatst 6 februari 20 minuten geleden zei Vitesse88: Zoveel? Volgens mij waren er maar 2 die voor de topito kozen, de rest voor de jokers. Yes, Fons en Jeroen. Dus zelfs als die allebei een topito hadden gepakt, zouden ze er niets aan hebben gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari 1 uur geleden zei Kelvin: Ik vond het vooral interessant dat zoveel mensen gingen voor een topito. Omdat je daar pas wat aan hebt als je deze kunt combineren met twee anderen. Dus je hebt dan een kans van 1 op 9 en dat moet dan dus bij drie mensen lukken die voor de Topito gaan. Dan is de kans echt heel klein dat zoiets gaat lukken. Ja, dat was gewoon dom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari 2 uur geleden zei Kelvin: Ik vond het vooral interessant dat zoveel mensen gingen voor een topito. Omdat je daar pas wat aan hebt als je deze kunt combineren met twee anderen. Dus je hebt dan een kans van 1 op 9 en dat moet dan dus bij drie mensen lukken die voor de Topito gaan. Dan is de kans echt heel klein dat zoiets gaat lukken. Ik denk wel dat er in een later stadium van het spel ook nog topito's in het spel gaan komen. Desalniettemin ben ik persoonlijk van mening dat je ook nog eens meer hebt aan 3 jokers en was dat altijd mijn keuze geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Op 4-2-2024 om 19:45 zei Aaron21: Rosario (de mol) deed alles samen met Babs deze aflevering, dus helemaal niet raar dat hij door is. Je bent er heilig van overtuigd zo te lezen. Ik zit nog beetje in de Rian tunnel eigenlijk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Rian doet te weinig, en dat kan een redactionele keuze zijn maar in mijn ogen staat ze daardoor vrij laag op de molladder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Rosario of Kees voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari 30 minuten geleden zei Erwin.: Rian doet te weinig, en dat kan een redactionele keuze zijn maar in mijn ogen staat ze daardoor vrij laag op de molladder. Het is vaak wel een redactionele keuze om de mol buiten beeld te houden, zodat ze nog mutatie hebben voor de laatste aflevering. Daarom vond ik Rian juist lange tijd wel verdacht. Al begreep ik ook dat ze de eerste paar afleveringen wat ziekig was, dat kan natuurlijk ook invloed hebben. Ondertussen probeer ik haar wel wat meer los te laten en focus ik me meer op Rosario. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Dat wordt vaak gezegd maar dat valt reuze mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari (bewerkt) 6 uur geleden zei Elano: Je bent er heilig van overtuigd zo te lezen. Ik zit nog beetje in de Rian tunnel eigenlijk.. Nee. Ik vind hem wel heel verdacht, misschien wel TE. Rian was ook mijn mol, maar ze is echt nooit in beeld en doet ook echt niks. Dus daarvan ben ik een beetje afgestapt. We kunnen er niet omheen dat de beste hints naar Rosario leiden en dat ik de rest (buiten Rian ook) al op kandidatenacties betrapt heb. Voor topito's gaan bij opdracht 3 is een typische 'greedy' kandidatenactie. Jeroen en Fons bevestigden daar eens te meer niet de mol te zijn. Die bereidt voor en beseft dat dit een domme keuze is als kandidaat en gaat dat net niet doen om dus onder de radar te blijven. 6 februari bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari 1 uur geleden zei Aaron21: Nee. Ik vind hem wel heel verdacht, misschien wel TE. Rian was ook mijn mol, maar ze is echt nooit in beeld en doet ook echt niks. Dus daarvan ben ik een beetje afgestapt. We kunnen er niet omheen dat de beste hints naar Rosario leiden en dat ik de rest (buiten Rian ook) al op kandidatenacties betrapt heb. Voor topito's gaan bij opdracht 3 is een typische 'greedy' kandidatenactie. Jeroen en Fons bevestigden daar eens te meer niet de mol te zijn. Die bereidt voor en beseft dat dit een domme keuze is als kandidaat en gaat dat net niet doen om dus onder de radar te blijven. Ik vond Jeroen en Fons echt heel onlogisch bij die opdracht met die kleuren. Was ook een en al chaos. Maarja, Jeroen vloog eruit, dus die is het niet. Rosario begint iets meer op te vallen. Maar -3000 pakken is wel echt een heel brutale molactie. Meestal doen mollen dat niet zo overduidelijk. Bovendien, als de mol weet dat Rosario -3000 pakt, kun je natuurlijk best 0 pakken. Kees blijft wel echt verdacht, al werd nu wel erg duidelijk in beeld gebracht dat hij niets deed bij die belopdracht. Tooske, Rian en Anna vind ik weinig verdachts aan, eerlijk gezegd. En Babs, ze gaan de mol niet 3 afleveringen niet mee laten doen met het spel toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Vond bij Rosario de vogelverschikker ook een verdachte aangezien dat een molik is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari 15 minuten geleden zei Jeroen.: Vond bij Rosario de vogelverschikker ook een verdachte aangezien dat een molik is. Goede hint inderdaad. Mol-ik. Een verwijzing naar Dennis Weening? Is eGo de mol? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari 13 uur geleden zei Hwb: Ik vond Jeroen en Fons echt heel onlogisch bij die opdracht met die kleuren. Was ook een en al chaos. Maarja, Jeroen vloog eruit, dus die is het niet. Rosario begint iets meer op te vallen. Maar -3000 pakken is wel echt een heel brutale molactie. Meestal doen mollen dat niet zo overduidelijk. Bovendien, als de mol weet dat Rosario -3000 pakt, kun je natuurlijk best 0 pakken. Kees blijft wel echt verdacht, al werd nu wel erg duidelijk in beeld gebracht dat hij niets deed bij die belopdracht. Tooske, Rian en Anna vind ik weinig verdachts aan, eerlijk gezegd. En Babs, ze gaan de mol niet 3 afleveringen niet mee laten doen met het spel toch? Ja Jeroen nam m.i. voornamelijk het voortouw in die kleuren opdracht en Fons het allemaal wel prima wat imo juist verdachter is. Al lag het er afgelopen afleveringen ook weer zo dik op bij Fons dat ik daardoor juist weer ga twijfelen. Wat betreft de -3000, ik mag hopen dat de mol niet wist wat waar lag want ook voor de mol zou de kansberekening moeten gelden imo. Wel eens dat Rosario meer op begint te vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari 13 uur geleden zei Hwb: En Babs, ze gaan de mol niet 3 afleveringen niet mee laten doen met het spel toch? Doordat ze een rood scherm heeft gehad is de kans exact 0 procent dat zij de mol is. Daarom is het zo raar dat Kees haar als verdachte meeneemt. Dat is wel een snel ticket voor uitschakeling, want zij is de enige van wie je zeker hoort te weten dat ze het niet kan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari 1 uur geleden zei Tim': Doordat ze een rood scherm heeft gehad is de kans exact 0 procent dat zij de mol is. Ik begreep dat in de Belgische WIDM de mol vorig jaar rood kreeg. Verschil daar was alleen dat de mol in de opdracht erna meteen terug kwam en dus nooit echt naar huis was gegaan. Babs heeft er gewoon meerdere afleveringen uitgelegen. Hoe gaat zoiets dan met de test als het goede antwoord er niet tussen stond? Een rood scherm an sich is dus geen probleem, wel dat het zoveel afleveringen duurde voordat ze terug kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari 38 minuten geleden zei MisterX: Ik begreep dat in de Belgische WIDM de mol vorig jaar rood kreeg. Verschil daar was alleen dat de mol in de opdracht erna meteen terug kwam en dus nooit echt naar huis was gegaan. Babs heeft er gewoon meerdere afleveringen uitgelegen. Hoe gaat zoiets dan met de test als het goede antwoord er niet tussen stond? Een rood scherm an sich is dus geen probleem, wel dat het zoveel afleveringen duurde voordat ze terug kwam. Rik zegt letterlijk voor elke test dat de mol het spel nooit verlaat. Dan kun je Babs toch echt met een hele vette permanent marker doorstrepen als mogelijke mol. Dat is absoluut uitgesloten vanwege het rode scherm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Bovendien is de Belgische mol gewoon een ander programma, dus wat ze daar doen is geen argument voor de Nederlandse. Buiten dat het sowieso qua situatie niet te vergelijken valt met Babs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Ik zeg toch ook dat Babs niet de mol kan zijn, omdat ze zolang eruit lag? Ik zeg alleen dat het rode scherm alleen niet voldoende was voor die conclusie. Wel het feit dat zij en de andere er langere tijd uit lagen na het rode scherm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Op 7-2-2024 om 11:10 zei Tim': Rik zegt letterlijk voor elke test dat de mol het spel nooit verlaat. Dan kun je Babs toch echt met een hele vette permanent marker doorstrepen als mogelijke mol. Dat is absoluut uitgesloten vanwege het rode scherm. Maar het spel nooit verlaten is iets anders dan nooit een rood scherm krijgen. Toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari 3 uur geleden zei Hwb: Maar het spel nooit verlaten is iets anders dan nooit een rood scherm krijgen. Toch? Met een rood scherm verlaat je het spel mijns inziens. Een mogelijke move waarbij de mol een rood scherm krijgt lijkt me in elk geval echt een idioot besluit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten