Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2024

Kelvin

Aanbevolen berichten

800x542

Gisteren zijn in Café de Mol ook de eerste kandidaten van de Belgische versie van de Mol bekend geworden. Wel direct met een mega teaser, want tot dusver zijn er 9 namen bekend. De laatste (of meerdere?) deelnemer wordt pas in de eerste aflevering bekend. Begint aankomende zondag (19 maart weer). 

Ik kon gisteren trouwens Café de Mol zonder VPN oid terugkijken, dat was de voorgaande jaren niet het geval. Hopen dat het zo blijft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-3-2023 om 00:05 zei Rogier.:

Wel jammer dat er niet iemand uitging die het hardste riep dat Lieselot geen info mocht krijgen, zou wel lekkere karma zijn geweest :(

Maar dat is toch gewoon het spel? Je wilt toch gewoon zelf door en gaat daarbij geen anderen helpen. Ik had haar überhaupt nooit uit die Caravan gehaald. :classic_blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als mol ga je niet voor die vrijstelling in aflevering 1. Dat risico is gewoon te groot.

Veel te verdacht in beeld gebracht in aflevering 3, maar brengt uiteindelijk wel nog dat hoefijzer binnen voor 1000 euro. Doe je ook niet.

In die kamer met Lieselot ga je als mol pushen om 2 vrijstellingen te nemen. Hij deed geen enkele moeite. Het lijkt nu verdacht omdat hij zelf geen vrijstelling pakt en 3000 euro laat liggen, maar volgens mij is hij slim genoeg als hij hier een vrijstelling had gepakt, dat niemand hem nog ging verdenken en nu heeft hij de kans om Lieselot in een een tunneltje te duwen. Lieselot speelde het trouwens wel echt goed daar, maar of ze nu haar verhoopte info heeft, weet ik niet.

bewerkt door Aaron21
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Aaron21:

Goed. 

Volgende mensen zijn de mol niet: Lieselot, Toos, Lancelot en Comfort.

Nog 3 verdachten over: Leyla en Thomas. In mindere mate Ruben, maar denk het niet.

Ik ben even benieuwd naar je gedachtengang waarom Lieselot en Comfort afvallen. Leyla heb ik ook op de rader, net als Thomas. Al sluit ik Toos ook niet uit. Juist, omdat hij niet de vrijstelling pakte in het motel. Dat had de pot namelijk € 3.000,00 extra opgeleverd en ik vermoed dat zijn mede kandidaten het hem dan wel vergeven hadden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ElMarcos:

Ik ben even benieuwd naar je gedachtengang waarom Lieselot en Comfort afvallen. Leyla heb ik ook op de rader, net als Thomas. Al sluit ik Toos ook niet uit. Juist, omdat hij niet de vrijstelling pakte in het motel. Dat had de pot namelijk € 3.000,00 extra opgeleverd en ik vermoed dat zijn mede kandidaten het hem dan wel vergeven hadden.

Toos vind ik al sinds aflevering 1 niet verdacht. Je gaat geen risico lopen om de hele eerste aflevering aan opdrachten te missen als mol, waar meer dan 10K op het spel stond.

Lieselot zelfde reden, maar ook nog eens stelde zij voor dat ze zelf geen vrijstelling zou nemen, wat betekende dat er sowieso geld in de pot zou komen. Dat is het laatste wat de mol daar zou voorstellen.

Comfort is vooral op gevoel gebaseerd. Ze hoeft die 4km niet goed te lopen bijvoorbeeld. Ze zat op de trein bij dat voorwerpen gooien en ze was de enige die geen voorwerp gooide (4 voorwerpen, 5 mensen). Als mol maak je dat je daar een voorwerp vasthebt en liefst nog 1 van de juiste ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites