Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Wie is de Mol? 2024

Kelvin

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei MisterX:

Ik ben er nog niet aan toegekomen om te kijken. Is het de moeite waard? Ik merk dat er veel minder een hype is rondom deze online versie t.o.v. de normale versie. Ligt dat aan mij? Of is deze serie minder goed?

Het is beter dan het regulier NL seizoen, minder dan de Vlaamse variant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Michaelinho*:

Wat is trouwens het grootste verschil nog met de Vlaamse? Heb die nog nooit gezien namelijk. 

Uitwerking van opdrachten, dubbele lagen. Ze doen wel hun best dit seizoen. Het begint er op te lijken. Soms al een voice over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Aaron21:

Het is beter dan het regulier NL seizoen, minder dan de Vlaamse variant.

De NLse kijk ik altijd, de Vlaamse heb ik ooit proberen te kijken, maar ben ik steeds al snel afgehaakt. Dus ik weet niet zo goed wat ik met je reactie kan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-7-2024 om 09:19 zei Aaron21:

Dubbelpost: Nou aangezien 1 verdachte eruit is, kan ik concluderen dat Nyree de mol is.

Groetjes

Molprofessor21

Idem. Wij hebben de tot nu toe 6 online afleveringen gezien, nu nog met 4 kandidaten over. Leuk seizoen, wel wat apart verdeeld qua afleveringen maar zit een prima tempo in. Leuke spellen, leuke kandidaten en toch ook wel een toffe locatie. En de presentatrice doet het ook prima. Nog wel minder dan de Vlaamse versie maar veel beter dan de bn’er versie. Benieuwd naar het einde. Winnaar is denk ik ook wel bekend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Vitesse88:

Idem. Wij hebben de tot nu toe 6 online afleveringen gezien, nu nog met 4 kandidaten over. Leuk seizoen, wel wat apart verdeeld qua afleveringen maar zit een prima tempo in. Leuke spellen, leuke kandidaten en toch ook wel een toffe locatie. En de presentatrice doet het ook prima. Nog wel minder dan de Vlaamse versie maar veel beter dan de bn’er versie. Benieuwd naar het einde. Winnaar is denk ik ook wel bekend. 

Vind dat ze prima gebruik maken van de locatie en stiekem vind ik Oman wel een beetje mooi, ook al vind ik het nog steeds een kutland. Het is wel heel erg duidelijk geworden dat Nyree de mol is, maar ik denk wel dat dit te maken is met de streamingseditie en dat de insteek toch net iets anders ligt, dan wanneer heel Nederland (of België) wekenlang op zoek is naar de mol. Hoe het in beeld gebracht wordt, vind ik wel op niveau België ondertussen, maar het niveau van de opdrachten en hoe het soms uitgelegd wordt, zit daar toch nog een niveautje of 2 onder. Er zijn echter wel al verbeteringen te merken, met af en toe een schemaatje, voice-over of een opdracht met deelopdrachten die invloed hebben op elkaar. Al bij al een leuk seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best een bekende groep zo, en de verschillende achtergronden spreekt wel echt een breed publiek aan. 

12 uur geleden zei delichris:

Maar ook die vrouw links met die zwarte kleding komt mij bekend voor.

Uit de Luizenmoeder heeft grootste kans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cambodja, vet :D Heb niet veel gezien daar, maar was ontzettend veelbelovend. Angkor Wat een van de vetste plekken waar ik ooit geweest ben, benieuwd wat voor opdracht ze daar in de buurt gaan doen, dat complex met al die tempels is echt enorm, dus ongetwijfeld dat daar iets op de planning staat.

Ken vrijwel niemand van die BNers, maar kijk ook amper tv, is ook niet zo spannend voor Widm vind ik, hopelijk is het wat leuker dan vorig seizoen.

bewerkt door Sick Blik
Link naar opmerking
Deel via andere websites