hjs Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 4 uur geleden zei ivago: Land: België Artiest: Brutus Nummer: War Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 30 minuten geleden zei hjs: Heb ik iets verkeerd gedaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 augustus 2021 Share Geplaatst 25 augustus 2021 Land: Duitsland Artiest: Get Well Soon Liedje: Roland, I Feel You Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Land: Rusland Artiest: Gorky Park Nummer: Moscow Calling Youtube/SoundCloud link: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Land: IJsland Artiest: Friðrik Dór Nummer: Segðu mér YouTube: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 21 uur geleden zei ivago: Heb ik iets verkeerd gedaan? Iets verkeerd gedaan niet,maar ge kunt kop noch staart aan u krijgen. Ge zijt een vat vol verrassingen. Altijd een hekel gehad aan alles wat onder het brede genre van metal valt en nu afkomen met wat tegenwoordig het Belgisch nationaal product is in dat genre,samen met Amenra,Stake en Wiegedood. Direct gaat ge nog metalhead worden. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 Land: Nieuw Zeeland Artiest: Shihad Nummer: Feel the Fire Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 4 uur geleden zei hjs: Iets verkeerd gedaan niet,maar ge kunt kop noch staart aan u krijgen. Ge zijt een vat vol verrassingen. Altijd een hekel gehad aan alles wat onder het brede genre van metal valt en nu afkomen met wat tegenwoordig het Belgisch nationaal product is in dat genre,samen met Amenra,Stake en Wiegedood. Direct gaat ge nog metalhead worden. Toon verborgen inhoud Ik denk dat er in elk genre wel af en toe nummers opduiken die ik goed vind. Bij deze vind ik de zang geweldig. Doet mij trouwens aan Sinead O'Connor denken qua klankkleur en intensiteit. Het arrangement past ook perfect bij de teneur van de song. Metalhead, neuh dat zie ik niet te gebeuren ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 26 augustus 2021 Share Geplaatst 26 augustus 2021 8 uur geleden zei hjs: Iets verkeerd gedaan niet,maar ge kunt kop noch staart aan u krijgen. Ge zijt een vat vol verrassingen. Altijd een hekel gehad aan alles wat onder het brede genre van metal valt en nu afkomen met wat tegenwoordig het Belgisch nationaal product is in dat genre,samen met Amenra,Stake en Wiegedood. Direct gaat ge nog metalhead worden. Inhoud verbergen Telt blackgaze ook mee als metalhead? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 15 uur geleden zei Laki: Telt blackgaze ook mee als metalhead? Zou kunnen,maar dat genre heb ik zelf nog niet ontdekt. Weet wel waar er aanbevelingen zijn gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 Kleine peiling: Wat vinden we van de inzending van Japan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) 33 minuten geleden zei Pharrell: Kleine peiling: Wat vinden we van de inzending van Japan? Je zult het zien aan de punten die jou wel (of niet) tegemoet komen 27 augustus 2021 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 (bewerkt) 2 uur geleden zei Pharrell: Kleine peiling: Wat vinden we van de inzending van Japan? Ik weet het niet. Ik heb het nog niet beluisterd, maar ik heb een tijdje geleden van het nichemuziekgenre nintendocore gehoord, en ik heb een vermoeden dat jouw liedje daar ook deel van uitmaakt, gezien de titel en het feit dat het een remix is. Ik heb het zelf nog niet gehoord, en ik ken het niet, maar ik neem aan dat jouw inzending laatste zal eindigen. Ook al kan het zijn dat ik zelf punten geef, maar dat weet ik niet. Ik ken het namelijk niet, en heb het nog niet beluisterd. F.Y.I. ik kan het ook niet luisteren, omdat de track op soundcloud verwijderd is. 27 augustus 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 27 augustus 2021 Share Geplaatst 27 augustus 2021 18 minutes ago, Laki said: Ik weet het niet. Ik heb het nog niet beluisterd, maar ik heb een tijdje geleden van het nichemuziekgenre nintendocore gehoord, en ik heb een vermoeden dat jouw liedje daar ook deel van uitmaakt, gezien de titel en het feit dat het een remix is. Ik heb het zelf nog niet gehoord, en ik ken het niet, maar ik neem aan dat jouw inzending laatste zal eindigen. Ook al kan het zijn dat ik zelf punten geef, maar dat weet ik niet. Ik ken het namelijk niet, en heb het nog niet beluisterd. F.Y.I. ik kan het ook niet luisteren, omdat de track op soundcloud verwijderd is. 1. Het is nintendocore 2. Ik ga de link eventjes fixen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koperij Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 (bewerkt) Land: Slovenia Artiest: Joker Out Nummer: Gola Link: 28 augustus 2021 bewerkt door koperij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Op 26-8-2021 om 23:25 zei Laki: Telt blackgaze ook mee als metalhead? Ligt eraan of het alleen gaze of ook metal is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koperij Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Toch mijn inzending veranderd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 augustus 2021 Share Geplaatst 28 augustus 2021 Land: Guernsey Artiest: Mura Masa ft. Ellie Rowsell Nummer: Teanage Headache Dreams Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 30 augustus 2021 Auteur Share Geplaatst 30 augustus 2021 Nu dat Pharrell een aantal weken van het forum is verbannen, zal hij ook worden uitgesloten van deelname aan deze editie van het Worldvisionsongfestival. Het land Japan is daardoor ook weer vrijgekomen, mocht iemand interesse hebben in deelname met dat land of zijn deelname willen aanpassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Ik laat een land debuteren volgens mij Land: Dominicaanse Republiek Artiest: Ambar Lucid Nummer: Fantasmas Youtube/SoundCloud link: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Land: Jamaica Artiest: Skip Marley Nummer: Lions Youtube/SoundCloud link: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 22 uur geleden zei 007mark: Ik laat een land debuteren volgens mij Land: Dominicaanse Republiek Artiest: Ambar Lucid Nummer: Fantasmas Youtube/SoundCloud link: Ik heb het even opgezocht, en het is al de vierde keer dat het Dominicaanse Republiek meedoet (wat ik zelf absurd veel vind). Jamaica gaat trouwens de derde keer nog maar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Land: Noorwegen Artiest: Tix Nummer: Tusen Tårer Youtube/SoundCloud link: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 1 september 2021 Share Geplaatst 1 september 2021 Land: Zuid-Afrika Artiest: Manny Walters Nummer: Hear Me Now Link: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 3 september 2021 Auteur Share Geplaatst 3 september 2021 Nog precies één dag voordat de inschrijvingen sluiten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten