Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #35

Platina32

Aanbevolen berichten

21 uur geleden zei ivago:

Heb ik iets verkeerd gedaan? :classic_laugh:

Iets verkeerd gedaan niet,maar ge kunt kop noch staart aan u krijgen.

Ge zijt een vat vol verrassingen.

Altijd een hekel gehad aan alles wat onder het brede genre van metal valt en nu afkomen met wat tegenwoordig het Belgisch nationaal product is in dat genre,samen met Amenra,Stake en Wiegedood.

Direct gaat ge nog metalhead worden.

Spoiler

aac4133623c557321a67dc3c920e9a52.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei hjs:

Altijd een hekel gehad aan alles wat onder het brede genre van metal valt en nu afkomen met wat tegenwoordig het Belgisch nationaal product is in dat genre,samen met Amenra,Stake en Wiegedood.

Toon verborgen inhoud

Ik denk dat er in elk genre wel af en toe nummers opduiken die ik goed vind. Bij deze vind ik de zang geweldig. Doet mij trouwens aan Sinead O'Connor denken qua klankkleur en intensiteit. Het arrangement past ook perfect bij de teneur van de song.

Metalhead, neuh dat zie ik niet te gebeuren ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei hjs:

Inhoud verbergen

Telt blackgaze ook mee als metalhead?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Pharrell:

Kleine peiling:

Wat vinden we van de inzending van Japan?

Ik weet het niet. Ik heb het nog niet beluisterd, maar ik heb een tijdje geleden van het nichemuziekgenre nintendocore gehoord, en ik heb een vermoeden dat jouw liedje daar ook deel van uitmaakt, gezien de titel en het feit dat het een remix is. Ik heb het zelf nog niet gehoord, en ik ken het niet, maar ik neem aan dat jouw inzending laatste zal eindigen. Ook al kan het zijn dat ik zelf punten geef, maar dat weet ik niet. Ik ken het namelijk niet, en heb het nog niet beluisterd.

F.Y.I. ik kan het ook niet luisteren, omdat de track op soundcloud verwijderd is.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minutes ago, Laki said:

Ik weet het niet. Ik heb het nog niet beluisterd, maar ik heb een tijdje geleden van het nichemuziekgenre nintendocore gehoord, en ik heb een vermoeden dat jouw liedje daar ook deel van uitmaakt, gezien de titel en het feit dat het een remix is. Ik heb het zelf nog niet gehoord, en ik ken het niet, maar ik neem aan dat jouw inzending laatste zal eindigen. Ook al kan het zijn dat ik zelf punten geef, maar dat weet ik niet. Ik ken het namelijk niet, en heb het nog niet beluisterd.

F.Y.I. ik kan het ook niet luisteren, omdat de track op soundcloud verwijderd is.

1. Het is nintendocore

2. Ik ga de link eventjes fixen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu dat Pharrell een aantal weken van het forum is verbannen, zal hij ook worden uitgesloten van deelname aan deze editie van het Worldvisionsongfestival. Het land Japan is daardoor ook weer vrijgekomen, mocht iemand interesse hebben in deelname met dat land of zijn deelname willen aanpassen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei 007mark:

Ik laat een land debuteren volgens mij :)

Land: Dominicaanse Republiek

Artiest: Ambar Lucid

Nummer: Fantasmas

Youtube/SoundCloud link:

Ik heb het even opgezocht, en het is al de vierde keer dat het Dominicaanse Republiek meedoet (wat ik zelf absurd veel vind).

Jamaica gaat trouwens de derde keer nog maar zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites