Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Pro Cycling Manager

chrisje1993

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei NicoHaak:

PCM 19 is 10 euro zie ik op steam. Dus dat is wel de moeite als PJ en Satyr die beiden spelen. Is die laatste database via steam te downloaden denk ik dan toch?

Ik zag dat je zelfs PCM 21 voor minder dan een tientje kan krijgen als je ergens een key koopt. Al is het altijd maar de vraag hoe betrouwbaar die keys dan zijn. Daarmee speel je dan ook via steam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei MisterX:

Ik zag dat je zelfs PCM 21 voor minder dan een tientje kan krijgen als je ergens een key koopt. Al is het altijd maar de vraag hoe betrouwbaar die keys dan zijn. Daarmee speel je dan ook via steam

Ja daar ga ik me niet aan wagen op de werk laptop :) en een wat oudere versie geeft alleen maar meer kans dat het soepeler draait. Plus al wat edities niet gespeeld dus voor mij is het nieuw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei NicoHaak:

Ja daar ga ik me niet aan wagen op de werk laptop :) en een wat oudere versie geeft alleen maar meer kans dat het soepeler draait. Plus al wat edities niet gespeeld dus voor mij is het nieuw.

Zo'n key vul je in op Steam en unlocked het spel op Steam. Vervolgens download je het spel gewoon via Steam. Ik kan met niet voorstellen dat je op die manier een virus ofzo binnen haalt. Het risico dat je loopt is vooral dat je je geld kwijt bent aan een key die niet door Steam wordt geaccepteerd (of al eerder is gebruikt). Maar goed, dit soort keys zijn toch een grijze markt, dus ik snap het helemaal als je zoiets niet zit zitten. Helemaal als het om een werklaptop gaat.

Ik vraag me af of ik überhaupt Steam zou kunnen installeren op mijn werklaptop. Er zitten zoveel beveiligingen op... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei NicoHaak:

PCM 19 is 10 euro zie ik op steam. Dus dat is wel de moeite als PJ en Satyr die beiden spelen. Is die laatste database via steam te downloaden denk ik dan toch?

Ik heb ook 19 gekocht voor een tientje en toen idd via de Workshop laatste db gedownload en bevalt prima moet ik zeggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MisterX:

Zo'n key vul je in op Steam en unlocked het spel op Steam. Vervolgens download je het spel gewoon via Steam. Ik kan met niet voorstellen dat je op die manier een virus ofzo binnen haalt. Het risico dat je loopt is vooral dat je je geld kwijt bent aan een key die niet door Steam wordt geaccepteerd (of al eerder is gebruikt). Maar goed, dit soort keys zijn toch een grijze markt, dus ik snap het helemaal als je zoiets niet zit zitten. Helemaal als het om een werklaptop gaat.

Ik vraag me af of ik überhaupt Steam zou kunnen installeren op mijn werklaptop. Er zitten zoveel beveiligingen op... 

Daar heb je een punt. Ik wist niet dat je elders een code kocht, maar als je die code hebt dan kan er idd niks kwaadaardigs gebeuren als je em probeert te verzilveren in Steam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Erwin.:

Ik heb ook 21. In Pro Cyclist mode vind ik het soms wel vervelend hoe tergend langzaam je renner vooruit komt in het peloton.

Als je opdracht is om in de ontsnapping te zitten red je dat soms gewoon niet.

Heb je die ene Skil upgrade niet meer? Dat je als een gladde aal door het peloton kunt? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-4-2022 om 13:01 zei NicoHaak:

Ownee crap. Heb het t/m 2018 zie ik nu op steam:

ownee.jpg.0b4eba5a10c2538bfdab13ade94d44c8.jpg

Wel genoeg PCM's om uit te kiezen :D  Want dit staat ook nog in de kast:

20220407_105716.thumb.jpg.56af8e6e9771554bee47ad83a87b6ac3.jpg

EN DE COMPLETE BASSIE EN ADRIAAN COLLECTIE. Zullen we beste vrienden worden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit zelf in jaar 2 inmiddels met pcm19. 

Begonnen bij een Italiaanse continentale ploeg. Alle u23 wedstrijden waar ik aan mee gedaan heb gewonnen. Oa de piccolo Lombardije. 

In jaar 2 overgestapt naar Leopard. Een proconti ploeg. 

We zitten inmiddels halverwege mei en sta bovenaan de Continentale ranking. Heb oa de rond van Oman gewonnen en ronde van Astoria.

Door mijn resultaten mogen we straks san sebatian rijden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor het tweede jaar op rij een lekkere coup gepleegd met Cantafio in de Tirreno. Na de vierde etappe stonden we vijf seconden achter op Pogi met nog één heuveletappe, een vlakke etappe en een tijdrit van 10km. In die laatste twee gingen we sowieso geen verschil maken gezien Cantafio's sprint en TT-stats van 61, dus moest het in de heuvelrit gebeuren. 

Op de voorlaatste klim, zo'n 12 km van het einde, liet ik Cossa en Abrahamsen op het steilste stuk gang trekken voor Cantafio, waardoor ze met zijn drieën wegkwamen. Toen een soort mini-TTT gereden over afdaling en vlakke finale richting slotklim waar we de vluchters één voor één oppakten en uiteindelijk iets van 40 seconden voorsprong hadden op de favorieten. Cossa en Abrahamsen waren opgerookt maar Cantafio nog redelijk fit, en de laatste muur is hij op hoog tempo omhoog geknald. Uiteindelijk 50 seconden gepakt op Pogi, Dumoulin en Evenepoel plus de tien bonis voor de etappewinst. Zoals je kan zien hebben ze daar in de tijdrit nog veel vanaf gesnoept, maar het was net genoeg voor de eindzege. 

Sowieso gaat het dit seizoen erg lekker en hebben we al heel veel WT-punten gesnoept. Samuele Zanni won de Tour Down Under, Cadel Evans Road Race en een etappe in Parijs-Nice, Abrahamsen won de UAE Tour (zes seconden voorsprong op Egan Bernal). Voorlopig ruim bovenaan in de WT met het laagste budget - halverwege maart 994 punten meer dan Aviva - maar daar zullen de grote rondes straks vast verandering in brengen. 

Nu richting MSR en de Vlaamse (semi-)klassiekers. Daar ligt de vormpiek van Zanni, dus ik ben benieuwd wat hij in de RvV en P-R, waar hij vorig jaar beide keren niets had in te brengen, kan gaan laten zien. 

Grote verrassing tot nu toe is Wilmer Ibañez, die met een gemiddelde van 70 en 'slechts' 74 klimmen 5e is geworden in de UAE Tour en in het Colombiaans kampioenschap tot de laatste twee kilometer mee kon met Bernal, Ardila en wereldkampioen Higuita. image.png.3464b7a9255d354d524ae63e4b508c0e.png

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Erwin.:

Ik begin te denken dat ik het niveau misschien iets te laag heb gezet. F. Ietser is in ieder geval zojuist Nederlands kampioen tijdrijden geworden!

Naamloos.thumb.png.43b881f848582f08991a428b4e6a176a.png

Je kan het niveau nog steeds omhoog zetten ;)

Zonet mijn eerste noemenswaardige prestatie gereden: een tweede plek in de slotrit.

image.thumb.png.f341e7812b04124eae823f325b8d942a.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-4-2022 om 01:45 zei rich ruzzian:

Zit zelf in jaar 2 inmiddels met pcm19. 

Begonnen bij een Italiaanse continentale ploeg. Alle u23 wedstrijden waar ik aan mee gedaan heb gewonnen. Oa de piccolo Lombardije. 

In jaar 2 overgestapt naar Leopard. Een proconti ploeg. 

We zitten inmiddels halverwege mei en sta bovenaan de Continentale ranking. Heb oa de rond van Oman gewonnen en ronde van Astoria.

Door mijn resultaten mogen we straks san sebatian rijden

Bij Leopard San Sebastian gewonnen. In het seizoen daaropvolgend overgestapt naar Katusha en tot mijn verbazing de Tirreno gewonnen. In Milaan San Remo 2de geworden achter een ontketende Sagan. 
Tevens San Sebastian voor de 2de keer gewonnen. In de andere klimklassiekers geen resultaten kunnen overleggen waarvan je zegt: Wauw.  Grootste verrassing was nog wel dat ik erin geslaagd ben om de Giro te winnen met Ion Izagirre en Vlasov als superknechten. Vuelta helaas niet opgewassen tegen een ijzersterke Simon Yates. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites