CrisChivu Gepost July 8, 2022 Share Gepost July 8, 2022 Op 5-7-2022 om 16:46 zei Satyr: PCM 21 is nu maar 15 euro op steam. Vaak kun je met een CD key Pcm 22 zo voor 22 euro halen. is het wel waard! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost July 9, 2022 Share Gepost July 9, 2022 8 uur geleden zei CrisChivu: Vaak kun je met een CD key Pcm 22 zo voor 22 euro halen. is het wel waard! Misschien moet ik dat toch eens gaan doen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost July 9, 2022 Share Gepost July 9, 2022 Op 7-7-2022 om 20:30 zei rich ruzzian: Leuke ploeg hoor. Al beetje kunnen scoren in de grote koersen? Ritzege in de giro. In de tour niks kunnen aanrichten want die bestond uit 14 zware bergritten, 3 tt en rest sprint. Na etappe 7 waren er nog 38 man in koers meen ik. Nu zit ik in de vuelta en daar nu steeds net tekort in finales. Maar ik geef niet op. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost July 10, 2022 Share Gepost July 10, 2022 22 uur geleden zei NicoHaak: Ritzege in de giro. In de tour niks kunnen aanrichten want die bestond uit 14 zware bergritten, 3 tt en rest sprint. Na etappe 7 waren er nog 38 man in koers meen ik. Nu zit ik in de vuelta en daar nu steeds net tekort in finales. Maar ik geef niet op. 19e etappe hebben we de dagzege gepakt 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 10, 2022 Share Gepost July 10, 2022 Goh, dit in het verleden ook wel eens gespeeld. Was er bokke slecht in, maar vond het wel leuk. Inmiddels al moeite met tijd vinden voor FM door de kids. Anders had ik dit weer eens opgepakt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost July 10, 2022 Share Gepost July 10, 2022 Op 9-7-2022 om 09:17 zei MisterX: Misschien moet ik dat toch eens gaan doen. https://www.instant-gaming.com/nl/10626-betaling-pro-cycling-manager-2022-pc-spel-steam-europe/?currency=EUR&gclid=EAIaIQobChMIjsb_k-Hu-AIVWojVCh2GkwDXEAQYASABEgKFsvD_BwE ik heb hem hier gehaald voor 24 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost July 10, 2022 Share Gepost July 10, 2022 9 uur geleden zei Michaelinho*: Goh, dit in het verleden ook wel eens gespeeld. Was er bokke slecht in, maar vond het wel leuk. Inmiddels al moeite met tijd vinden voor FM door de kids. Anders had ik dit weer eens opgepakt. Ja same. ben ook niet zo meer van het handson managen. misschien binnen een paar jaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost July 10, 2022 Share Gepost July 10, 2022 (edited) Net de Tour achter de rug, met het parcours van de Tour van 2015. Ging erg matig, mede omdat Giovanni Aleotti in de kasseienrit naar Cambrai maar liefst 9 minuten verloor op de favorieten. Daarmee was elke kans op een klassement naar de vaantjes, maar ook in de bergritten kwam hij er niet aan te pas. Uiteindelijk komt de nummer 3 van vorig jaar niet verder dan de 23e plaats en is hij daarmee onze beste klassementsman. Hij was één seconde sneller dan Ott Abrahamsen. Wel hebben we de groene trui binnengehaald met Samuele Zanni. De sprinter won twee etappes, waaronder die op de Champs, en had in de strijd om de punten alleen concurrentie van Ewan, die met 52 punten verschil wordt geklopt. De nationale kampioenschappen van eind juni vielen tegen. Abrahamsen domineerde de tijdrit en wegrit in Estland en drie van onze Italianen werden 3, 4 en 5 in het NK ITT van Italië, maar in de wegrit was Ulderico Cantafio de torenhoge favoriet - hij maakte het echter niet af. In de VS hadden we in de tijdrit weinig te zoeken, maar in de wegrit leken we op weg naar een stunt. Freddie Abney had een superdag en kon op het laatste heuveltje lanceren, maar hij werd net op de streep ingehaald door Kuss. Met het oog op de financiën wel weer een nieuwe sponsor moeten zoeken. Vanaf volgend jaar rijden we onder de kleuren van Agropur, een Canadese zuivelproducent. Dat bedrijf wilde ons meer betalen dan Stanley én had een hoger max-budget. Daarnaast had de shirtjesmaker een hoop extra nationale shirts, wat ik altijd tof vind, dus dat maakte de keus nog makkelijker. Nu nog daadwerkelijk nationaal kampioen worden. Prima shirtje wat mij betreft. Edited July 10, 2022 by PJHoutman 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost July 10, 2022 Share Gepost July 10, 2022 Knap om het groen naar Parijs te brengen. Hoeveel heeft zanni voor sprint en acceleratie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost July 10, 2022 Share Gepost July 10, 2022 84 om 79 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost July 10, 2022 Share Gepost July 10, 2022 Dat is hele fijne acceleratie. Naast die sprintstat. Kan die ook nog beetje heuvel over? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost July 10, 2022 Share Gepost July 10, 2022 1 uur geleden zei rich ruzzian: Dat is hele fijne acceleratie. Naast die sprintstat. Kan die ook nog beetje heuvel over? Met 71 niet genoeg om de Alaphilippes van deze wereld te bedreigen, maar vaak wel genoeg om het verschil te maken naar jongens als Groenewegen en Gaviria. Dit zijn de elitesprinters van het peloton, Zanni heeft de laagste ACC van iedereen. Hij is zeker top-5, maar een goede Groenewegen of Ewan pakt hem gewoon. Die Léo Spanhoven staat trouwens ruim bovenaan dit seizoen als het gaat om individuele overwinningen - hij rijdt voor een Aziatisch continental team en hij knalt dus letterlijk elke wedstrijd die hij rijdt compleet aan diggelen Al 31 overwinningen terwijl het net augustus is. Zanni staat op 14. Is ook nog maar 22 en staat wmb bovenaan de lijst om Zanni volgend jaar te vervangen als zijn contract op is, want ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik de nieuwe salariseisen niet ga kunnen inwilligen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost July 12, 2022 Share Gepost July 12, 2022 Hier seizoen 5 goed begonnen. De korte etappekoersen overwinningen gepakt nu ik mijn in groepen laat pieken. Heb het zelfs opgeschreven gisteren op een papiertje Verschillende renners al zeges gepakt en het is half februari. Hopelijk kunnen we in de voorjaarskoersen straks ook wat potten breken. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost July 16, 2022 Share Gepost July 16, 2022 Hier nu in seizoen 1 met Jumbo net de tour afgerond. Ging met een vrij sterk blok naar de Tour (Roglic, Vinnegard, Gesink, Laporte, Van Aert, Kruiswijk, Foss, Teunisen). Stond op 30 seconde van Pogacar met Roglic in éen van de laatst bergritten. Nadat ik eerst al Foss verloor bij een valpartij, gaat Pogacar zelf onderuit en neemt Vinnegaard mee in zijn val. Gevolg is dat Vinnegaard de Tour moet verlaten en Pogacar 2 minuten verliest op Roglic. Helaas dus geen goede helpers voor in het hooggebergte meer over. Roglic valt daarna in de bergrit en verliest mede daardoor 3 minuten en Pogcacar wint de Tour. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost July 16, 2022 Share Gepost July 16, 2022 5 minuten geleden zei CrisChivu: Hier nu in seizoen 1 met Jumbo net de tour afgerond. Ging met een vrij sterk blok naar de Tour (Roglic, Vinnegard, Gesink, Laporte, Van Aert, Kruiswijk, Foss, Teunisen). Stond op 30 seconde van Pogacar met Roglic in éen van de laatst bergritten. Nadat ik eerst al Foss verloor bij een valpartij, gaat Pogacar zelf onderuit en neemt Vinnegaard mee in zijn val. Gevolg is dat Vinnegaard de Tour moet verlaten en Pogacar 2 minuten verliest op Roglic. Helaas dus geen goede helpers voor in het hooggebergte meer over. Roglic valt daarna in de bergrit en verliest mede daardoor 3 minuten en Pogcacar wint de Tour. Pfff wat een climax. Dus Gesink gaat de tour winnen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rich ruzzian Gepost July 16, 2022 Share Gepost July 16, 2022 Dat is zuur zeg om zo te verliezen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost July 16, 2022 Share Gepost July 16, 2022 (edited) Rank Name Team Time 1 Tadej Pogacar UAE Team Emirates 81h16'07 2 Primož Roglic Team Jumbo-Visma + 2'56 3 Richard Carapaz INEOS Grenadiers + 7'55 4 Aleksandr Vlasov BORA - hansgrohe + 8'48 5 Wout Van Aert Team Jumbo-Visma + 10'12 6 Miguel Ángel López Astana Qazaqstan Team + 12'36 7 Pello Bilbao Team Bahrain Victorious + 15'35 8 David Gaudu Groupama - FDJ + 15'42 9 Simon Yates Team BikeExchange - Jayco + 17'32 10 Ben O'Connor AG2R Citroën Team + 22'28 Edited July 16, 2022 by CrisChivu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost July 16, 2022 Share Gepost July 16, 2022 (edited) Uiteindelijk Wout van Aert een paar ritzeges gepakt, en de Bolletjestrui. Volgend jaar wil ik voor groen gaan. Wout ook in een ontsnapping gezeten en was in goede vorm. Edit: Misschien nog leuk om te melden; San Remo was een prooi voor Olav Kooij, Waar WVA de Ronde won en Anthony Turgis Roubaix voor Stuyven en VanMarcke. Schachmann won LBL, En Allanplhipe de AGR, De Giro Was het podium Caruso, , Simon Yates en Mas, Vinnegaard werd vierde. Edited July 16, 2022 by CrisChivu 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost July 16, 2022 Author Share Gepost July 16, 2022 Besloten om een carriere te starten met een zelfgemaakt team. Gegaan voor een nederlands team genaamd: Boels Cycling Team. Mijn selectie is vol met renners die niet bij een ploeg zitten in het begin. Met Maurits Lammertink en Wouter Wippert heb ik de nodige ervaring in de ploeg. Verder zijn het allemaal talentvolle renners waarbij we nog moeten gaan kijken wat we eruit gehaald gaan krijgen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost July 18, 2022 Share Gepost July 18, 2022 Ik start nu net een carriere om even wat te checken en zie dat er dit jaar ook koers simulatie bestanden in databases zitten. Iemand enig idee wat ik hier bij moet voorstellen= Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 21, 2022 Share Gepost July 21, 2022 PCM21 voor een prikkie gekocht. Leuk voor de afwisseling! Heb immers zoveel tijd over met 2 kids, maar whatever . Lang geleden dat ik een PCM gespeeld heb. Iemand tips hoe je een beetje snel/goed die persoonlijke doelen per renner en dan vervolgens de seizoensplanner invult? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisChivu Gepost July 22, 2022 Share Gepost July 22, 2022 Hoe gaan jullie carrieres= Ik start nu seizoen 3 gaat lekker! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost July 23, 2022 Author Share Gepost July 23, 2022 Nu vooral een beetje aan het oefenen met klim etappes. Wat is INEOS lekker overpowered hierin, maar wel fijn om het mee te oefenen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost July 24, 2022 Share Gepost July 24, 2022 (edited) Ik spel als een echte noob natuurlijk op makkelijk. Begonnen met FDJ. Net met Küng 3e in Strade Bianchi. Had ‘m kunnen winnen als ik niet pas op 500 meter op de sprint knop had gedrukt Edited July 24, 2022 by Michaelinho* Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost July 24, 2022 Share Gepost July 24, 2022 Ik zit nu bijna een week op de camping en mis het spelen van pcm wel 😳 (omdat ik met kind hier uren voor mezelf heb) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts