Roprop Geplaatst 28 april 2021 Share Geplaatst 28 april 2021 15 minuten geleden zei Christian.: Goh, 0 punten van die Italianen. Wat een ordinaire misgunner die @Christian. Naice. Voor de grap en de twaalfpunter. <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 29 april 2021 Share Geplaatst 29 april 2021 13 uur geleden zei Roprop: Naice. Voor de grap en de twaalfpunter. <3 Ik vond die 12 punten voor jou toch ook een grote grap hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 april 2021 Share Geplaatst 29 april 2021 Staan we toch mooi stevig even op een podiumplek. Dat had ik niet verwacht op voorhand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 29 april 2021 Share Geplaatst 29 april 2021 1 uur geleden zei ivago: Ik vond die 12 punten voor jou toch ook een grote grap hoor Je weet, ik doe alles om een lach op jouw gezicht te krijgen. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 29 april 2021 Share Geplaatst 29 april 2021 2 uur geleden zei Roprop: Je weet, ik doe alles om een lach op jouw gezicht te krijgen. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefanos Geplaatst 29 april 2021 Share Geplaatst 29 april 2021 20 uur geleden zei Christian.: Goh, 0 punten van die Italianen. Wat een ordinaire misgunner die @Christian. Wansmaak die jongen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 3 mei 2021 MU Worldvision #33 Stemronde 10/20: Jamaica Na een aantal Europese stemronden, mogen we nu naar het land van Bob Marley. Don't worry be happy, denkt ook de presentator van dienst. Een dikke joint later kondigt hij dan ook pas het volgende nummer aan. Het is namelijk Titan die de zanger Liam Bailey instuurt en ten gehore brengt in de zaal. Deze man was al goed voor 2 scores van 12 punten, dus er zijn zeker mensen die deze inzending waarderen. De punten van Jamaica Worldvision #33 - Stemronde 10 @Roprop @Chiemel @Laki @ivago @Fabian. @Rogier. @Satyr @Christian. @Titan @komodo25 @nasje92 @bas2204 @hjs @Chimpa @Zeus @Grote Ree @Stefanos @Platina32 @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 En toen deden we opeens mee voor de winst. Hebben Heintje en Heino gebruik gemaakt van hun Jamaicaanse netwerk en een geste geleverd als goedmakertje voor de lugubere moord op een zekere mascotte? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Wow 10 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Hekaas niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 mei 2021 Share Geplaatst 3 mei 2021 Deel ik er heul veul uit, krijg ik er maar 2 terug @Titan. Ik zet mijn hooivork en strobalen alvast klaar. Blijf onderin hangen zo. Zie het niet meer goed komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Dat zijn 7 hele mooie punten weer! Danku Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 Bedankt voor de 4 puntjes,kan ze goed gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 4 mei 2021 Share Geplaatst 4 mei 2021 5 punten uit minder verwachte hoek Er heeft zich een duidelijke top 3 ontwikkeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 5 mei 2021 MU Worldvision #33 Stemronde 11/20: Kazachstan Een land wat je hier op MU niet zo vaak tegenkomt, is Kazachstan. Toch heeft komodo25 de moed gevonden om het ermee te proberen. Voorlopig doet hij mee onderin het rechterrijtje en zijn het vooral lage scores die hij krijgt. Wellicht gaat dan in de tweede helft van deze show nog veranderen. De punten van Kazachstan Worldvision #33 - Stemronde 11 @Roprop @Chiemel @Laki @ivago @Fabian. @Rogier. @Satyr @Christian. @Titan @komodo25 @nasje92 @bas2204 @hjs @Chimpa @Zeus @Grote Ree @Stefanos @Platina32 @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 Ah, 10 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 5 mei 2021 Share Geplaatst 5 mei 2021 (bewerkt) Ja, dit is dus opnieuw geen succes. Twee keer 12 punten en dat is het dan. Dan hoop ik maar op 12 punten van Zeus, dan kunnen we ons eigen bandje oprichten. 5 mei 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 Hmmm, rondje niets. Dat is jammer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 Dank voor de punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 Met dat 1 schamel puntje zeggen we de linkerrij vaarwel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 mei 2021 Share Geplaatst 6 mei 2021 Deze editie wordt steeds beter! Dank voor de acht punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 7 mei 2021 Share Geplaatst 7 mei 2021 Erg blij met de ontvangen punten,sta zowaar in de top 5. Afgetekende top 3 momenteel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 9 mei 2021 Auteur Share Geplaatst 9 mei 2021 MU Worldvision #33 Stemronde 12/20: Mexico Vanuit Kazachstan is het uiteraard maar een klein stukje vliegen naar Mexico, dat deze editie onder leiding van Nasje92 meedoet. Kijkende naar de muziekrprijzen waar Reik voor genomineerd is, en die hij hier en daar ook gewonnen heeft lijkt het een grote artiest die hier meedoet aan ons festijn. Vooralsnog wordt het alleen nog niet op waarde geschat door de muziekproleten van MU. De punten van Mexico Worldvision #33 - Stemronde 12 @Roprop @Chiemel @Laki @ivago @Fabian. @Rogier. @Satyr @Christian. @Titan @komodo25 @nasje92 @bas2204 @hjs @Chimpa @Zeus @Grote Ree @Stefanos @Platina32 @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 9 mei 2021 Share Geplaatst 9 mei 2021 En we stomen weer de top 4 binnen. Waarvoor dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 9 mei 2021 Share Geplaatst 9 mei 2021 Zeven punten, waarvoor dank. Het podium blijft desalniettemin akelig ver weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten