ivago Geplaatst 2 maart 2021 Share Geplaatst 2 maart 2021 Apart, origineel, lekker opzwepende vibe en dat middenstuk maakt het net nog verrassender. Ik heb hier van genoten, erg leuk nummer Dikke +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 3 maart 2021 Inderdaad een heel vreemd middenstuk, maar verder wel een lekker nummertje. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 3 maart 2021 De echte La Malinche was nergens meer geliefd, maar dat geldt niet voor dit nummer. Een mooie score van +6. Remy van Kesteren - Leviathan Keko Remy van Kesteren is een Nederlandse harpist. Voor het grote publiek is hij bekend vanwege zijn deelname aan het tv-programma Wie is de Mol?, maar we doen hem tekort als we het daarbij laten. Van Kesteren won veel prijzen met zijn harpspel. Hij wil verhalen vertellen met zijn muziek en doet dat onder meer met het stuk Leviathan. Deze vinden we op zijn album Tomorrow Eyes, waarin hij zijn klassieke achtergrond combineert met de stijl van andere muzikanten. "Tegenwoordig is het erg gemakkelijk om de hoop te verliezen. Muziek helpt om in veel zaken toch weer het goede te zien", vertelde hij over dit album. Deadline: vrijdag 19.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler Mdou Moctar - Chismiten Richarð. Birdy - Surrender 007mark AWOLNATION - Battered Black & Blue hjs Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast Squid - The Cleaner Juca Karol G - Bichota chrisje 1993 Jorja Smith - Blue Lights ivago Son Mieux - 1992 Tim' Sigur Rós - Ekki múkk Kyrill FKJ & Masego - Tadow Erwin. Asaf Avidan - The Labyrinth Keko CARM - Land Richarð. Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto Catnapp - Down in the Basement hjs Nino & Priester - Uit Het Oog chrisje1993 Wild Nothing - Chinatown ivago High Hi - Daggers Tim' Bag Raiders - Shooting Stars Kyrill Stand: Spoiler Arcade Fire - Windowsill Tim' +8 Flyte - Under The Skin Bolderbast +7 Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. +6 The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Dabeull - Dr. Fonk Rogier. +5 beanadoobee - Care ivago +3 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 +2 TV Priest - Decoration Richarð. +2 Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree +1 SAULT - Up All Night Kyrill +1 Sleaford Mods - Nudge It Juca -1 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Zeus @Rogier. @The Kerfts @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 maart 2021 Share Geplaatst 3 maart 2021 Vind ook deze gewoon fijn +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 4 maart 2021 Share Geplaatst 4 maart 2021 0 Spoiler Begrijp de lyrics niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 4 maart 2021 Share Geplaatst 4 maart 2021 Uiteraard via WIDM leren kennen en naar een optreden geweest van hem. Ontzettend gaaf, ook al trekt volledig instrumentale muziek mij normaliter niet per se. Dit nummer sprong er wat betreft energie echt bovenuit, ben vooral benieuwd hoe de rest het ervaart. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 4 maart 2021 Share Geplaatst 4 maart 2021 +1 Voor de titelkeuze in combinatie met de muziek. Passend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 4 maart 2021 Share Geplaatst 4 maart 2021 Klinkt als een klassieke bewerking van de begingeneriek van een derderangs politieserie of iets dergelijks. Muzikaal-technisch zal dit wel niet min zijn, maar mij beklijft het geen seconde. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 maart 2021 Share Geplaatst 4 maart 2021 Nee dit is niet mijn ding. Hij kan vast/opzich wel goed Harp Spelen maar anisch voor een instrumental nummers zonder lyrics vind ik het gewoon echt zwaar matig en onvoldoende -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 maart 2021 Share Geplaatst 4 maart 2021 Ben geen groot fan van volledig instrumentale nummers, maar vond dit wel prima. Net niet genoeg voor een positieve score, though. Ik houd het op 0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 5 maart 2021 Ik kan me alleen maar aansluiten bij Richard boven mij. Kan het prima hebben maar een instrumentaal nummer moet wel heel erg goed zijn om mij te bekoren. 0 dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 5 maart 2021 Even een verandering, zo'n instrumentaal nummer. Een lichte meerderheid kon het wel bekoren: +1. Mdou Moctar - Chismiten Richarð. Mdou Moctar is een muzikant uit Niger, die buiten de muziek door het leven gaat onder de naam Mahamadou Souleymane. Hij wordt gezien als een van de eerste muzikanten die moderne elektronische aanpassingen doet aan de guitaarmuziek van de Toeareg. Van zijn ouders mocht hij niet gitaarspelen dus bouwde hij als kind zijn eigen gitaar. Vorig jaar tekende hij een platendeal bij het label Matador Records en dat vierde hij met het nummer Chismiten. Dit nummer moet op het album komen wat later dit jaar uit gaat komen. Volgens Moctar gaat het over 'hoe mensen zichzelf kunnen verliezen in een relatie en jaloers op elkaar kunnen worden'. Deadline: zondag 19.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler Birdy - Surrender 007mark AWOLNATION - Battered Black & Blue hjs Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast Squid - The Cleaner Juca Karol G - Bichota chrisje 1993 Jorja Smith - Blue Lights ivago Son Mieux - 1992 Tim' Sigur Rós - Ekki múkk Kyrill FKJ & Masego - Tadow Erwin. Asaf Avidan - The Labyrinth Keko CARM - Land Richarð. Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto Catnapp - Down in the Basement hjs Nino & Priester - Uit Het Oog chrisje1993 Wild Nothing - Chinatown ivago High Hi - Daggers Tim' Bag Raiders - Shooting Stars Kyrill Stand: Spoiler Arcade Fire - Windowsill Tim' +8 Flyte - Under The Skin Bolderbast +7 Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. +6 The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Dabeull - Dr. Fonk Rogier. +5 beanadoobee - Care ivago +3 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 +2 TV Priest - Decoration Richarð. +2 Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree +1 Remy van Kesteren - Leviathan Keko +1 SAULT - Up All Night Kyrill +1 Sleaford Mods - Nudge It Juca -1 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Zeus @Rogier. @The Kerfts @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 maart 2021 Share Geplaatst 5 maart 2021 Heb niet echt op gitaar muziek hier vind ik het heerlijk. Rest van nummer ook erg funky, mij betreft zeker een +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 5 maart 2021 Share Geplaatst 5 maart 2021 Ik hou niet van (stereotiepe) gitaarsolo's en ik hou niet van typische bakfiets-mondiale wereldverbeteraar chants logisch besluit, met stellige overtuiging -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 maart 2021 Share Geplaatst 6 maart 2021 Nee, dit is hem niet voor mij. Kan me totaal niet raken. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 6 maart 2021 Share Geplaatst 6 maart 2021 Bekoort me niet,irriteert me niet. 0 dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 maart 2021 Share Geplaatst 6 maart 2021 De Nigerese Jimmy Hendrix. Heeft zichzelf leren spelen op een zelfgemaakte gitaar. Heerlijke typische Touareg sound. Nummer is afkomstig van zijn nieuwe album, die wordt uitgebracht via Matador (o.a. Interpol), dus hopelijk leren meer mensen die te waarderen. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Ik vond het wel origineel en ging er richting het einde best lekker op. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Wel geinig +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2021 Dit nummer komt op dezelfde score uit als de eerdere inzending van Richard. Een klein plusje: +2. Birdy - Surrender 007mark Birdy kennen we natuurlijk allemaal na de cover Skinny Love van Bon Iver in 2011. Op hetzelfde album, wat haar eigen naam droeg kwam ook People Help the People uit wat een hoge notering bereikte in de charts. Later bereikte ook Wings en Let It All Know nog respectabele hoogte, maar daarna bleef het lang stil. Met Surrender is ze helemaal terug. Het is de eerste single van haar vierde studioalbum Young Heart dat op 30 april verschijnt. (tekst door @007mark) Deadline: dinsdag 19.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler AWOLNATION - Battered Black & Blue hjs Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast Squid - The Cleaner Juca Karol G - Bichota chrisje 1993 Jorja Smith - Blue Lights ivago Son Mieux - 1992 Tim' Sigur Rós - Ekki múkk Kyrill FKJ & Masego - Tadow Erwin. Asaf Avidan - The Labyrinth Keko CARM - Land Richarð. Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto Catnapp - Down in the Basement hjs Nino & Priester - Uit Het Oog chrisje1993 Wild Nothing - Chinatown ivago High Hi - Daggers Tim' Bag Raiders - Shooting Stars Kyrill Stand: Spoiler Arcade Fire - Windowsill Tim' +8 Flyte - Under The Skin Bolderbast +7 Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. +6 The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Dabeull - Dr. Fonk Rogier. +5 beanadoobee - Care ivago +3 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 Mdou Moctar - Chismiten Richarð. +2 Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 +2 TV Priest - Decoration Richarð. +2 Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree +1 Remy van Kesteren - Leviathan Keko +1 SAULT - Up All Night Kyrill +1 Sleaford Mods - Nudge It Juca -1 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Zeus @Rogier. @The Kerfts @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Ik hou enorm van het stemtimbre van Birdy. De song zelf valt me echter tegen. Tegenover parels als People help the people en Skinny Love is dit maar een stroperig gedoe. Omdat het BIrdy is geef ik wel een +1 op voorwaarde dat @007mark belooft volgende keer wat langer na te denken over zijn songkeuzes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Birdy is natuurlijk enkele jaren zeer afwezig geweest. Haar stem is echter niet achteruitgegaan, dat blijkt hier wel. +1 voor mij, ondanks dat ik het nummer zelf niet zo heel bijzonder vind. Ze kan beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Van mijzelf uiteraard ook een +1 @ivagoIk was in de veronderstelling dat dit concept sowieso altijd een nieuwe release moest zijn. Nu blijkt dat mensen ook ineens nummers insturen van jaren geleden, iets wat mij niet duidelijk was dat het mocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 (bewerkt) Kan nog steeds niet verkroppen zij met Cover van Bon Iver in top 2000 staat, en hij met helemaal niks. Neemt niet weg, ondanks geen fan van haar ben. En voor mij niet van niveau van Lord en Billie is, ik dit oprecht erg mooi nummer vind +1 7 maart 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 8 maart 2021 Share Geplaatst 8 maart 2021 Boring,zingen kan ze wel daar niet van maar vind het nummer gewoonweg saai. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten