sennid Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Het spel van Feyenoord is vele malen beter dan onder Dickie. Als Dickie nog trainer was waren ze al in de voorrondes uitgevlogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 3 minuten geleden zei sennid: Het spel van Feyenoord is vele malen beter dan onder Dickie. Als Dickie nog trainer was waren ze al in de voorrondes uitgevlogen. Zet Botteghin weer naast Senesi en Fer naast Kökcu en je verliest hier met 4-0, hoor. Overigens niet eens met dat Roma zo schandelijk speelde (laatste tien minuten een beetje, maar dat weet je; heb het echt al veel erger gezien) en er geen idee achter zat. Juist een hele sterke organisatie, alle (loop)acties die Feyenoord graag maakt voorin werden onmogelijk gemaakt. Dat is ook knap. Aan de bal was het niet heel bijzonder, maar ze hadden ook niet heel veel man voorin staan iedere keer. Over het algemeen was het ook een hele matige wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 8 minuten geleden zei sennid: Het spel van Feyenoord is vele malen beter dan onder Dickie. Als Dickie nog trainer was waren ze al in de voorrondes uitgevlogen. Als Til niet puur bij toeval drie keer tegen een bal was aangelopen was Slot ook in de voorrondes eruit gevlogen. Had weinig met tactische kwaliteiten te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Nou, de finale van het B-toernooi van de B-toernooien zit er weer op. Hopelijk laten de Feyenoorders de stad een beetje heel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Verrassende post, verrassende like. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 8 minuten geleden zei MisterX: Nou, de finale van het B-toernooi van de B-toernooien zit er weer op. Hopelijk laten de Feyenoorders de stad een beetje heel. Jij bent toch ook wel goed in na afloop van evenementen wat slap lullen en het evenement in kwestie wegzetten als ongein, hè. Beetje een patroon, ook al met het songfestival pas. Maar wel over de meest onzinnige korfbalwedstrijdjes in Barendrecht-Noord komen vertellen hier. Nee, dat is interessant en boeiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 13 minuten geleden zei MetalMichael: Verrassende post, verrassende like. was meer op het feit om de stad heel te laten. succes met je verdriet. Wil je dat op mij afreageren mag dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 1 uur geleden zei Socrates: Je kwam gewoon voetballend vermogen en individuele kwaliteit tekort voor zo'n finale tegen dit AS Roma. Dat is wel heel duidelijk gebleken. Wel iets teveel spelers bij ons in de selectie waarvoor dit een tempo'tje (ook al vertraagden ze behoorlijk) te hoog is of fysiek wat te zwaar. Doel ik vooral op Dessers en Til, waaraan je niks hebt gehad vandaag. Linssen normaliter ook als hij basis zou staan, en vond Kokcu ook niet uitblinken. Doordat die eerste 2 wel belangrijk zijn geweest afgelopen seizoen met behoorlijk wat goals, zit je er waarschijnlijk komend seizoen weer naar te kijken en schiet je onderaan de streep er dus weinig mee op. Of Arnesen moet ineens een topspits gaan halen, maar ook dat zie ik niet meer gebeuren na komst van Danilo. 42 minuten geleden zei PJHoutman: Die zit er nu sinds januari en heeft denk ik één aardige wedstrijd gespeeld. Maar had een leuke kapbeweging in die wedstrijd en wordt sindsdien opgehemeld. Mooie solo tegen Cambuur. Verder niks. Had ook al eens eerder zo'n kansloze bal de tribunes in. Wat Pedersen vandaag weer bij elke keer balbezit had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 Wat een volslagen idioten toch weer. Sta je dan aan een paal met een verkeersbord te trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 mei 2022 Share Geplaatst 25 mei 2022 7 minuten geleden zei Socrates: Wat een volslagen idioten toch weer. Sta je dan aan een paal met een verkeersbord te trekken. terwijl MisterX nog zo had gewaarschuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 26 mei 2022 Share Geplaatst 26 mei 2022 (bewerkt) 7 uur geleden zei Socrates: Wat een volslagen idioten toch weer. Sta je dan aan een paal met een verkeersbord te trekken. Toch jammer dat je m'n post af deed als slap gelul toen ik deze ongein al voorspeld had. Zo vreemd was mijn post dus helemaal niet... Of is dit niet het slopen van de stad in jouw ogen? En dan heb ik het niet alleen over deze kerel die een verkeersbord sloopt, maar al het wangedrag bij elkaar opgeteld. https://nos.nl/collectie/13900/artikel/2430261-tientallen-mensen-opgepakt-in-onrustig-rotterdam-na-nederlaag-feyenoord 26 mei 2022 bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 mei 2022 Share Geplaatst 26 mei 2022 9 uur geleden zei Chiemel: Sinisterra en Senesi enige spelers die potentie hebben, rest zit al redelijk tegen hun top aan. De rest zou ik snel verkopen als je er flink geld voor kan krijgen. Edit: en Bijlow ook nog wel. Als ik dit soort dingen lees, vraag ik me echt af of Geertruida, Malacia en Kokcu op korfbal zitten. Zeker na gisteravond, waar Geertruida én Malacia uitstekend voor de dag komen, kan ik me haast niet voorstellen dat je zo blind naar een wedstrijd kijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 mei 2022 Share Geplaatst 26 mei 2022 12 uur geleden zei ElMarcos: Die andere twee zijn toch niet veel beter? Hoe is Zaniolo teruggekomen van zijn blessure eigenlijk? Goed zo te zien, want hij scoorde de winnende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 26 mei 2022 Share Geplaatst 26 mei 2022 2 uur geleden zei MisterX: Toch jammer dat je m'n post af deed als slap gelul toen ik deze ongein al voorspeld had. Zo vreemd was mijn post dus helemaal niet... Of is dit niet het slopen van de stad in jouw ogen? En dan heb ik het niet alleen over deze kerel die een verkeersbord sloopt, maar al het wangedrag bij elkaar opgeteld. https://nos.nl/collectie/13900/artikel/2430261-tientallen-mensen-opgepakt-in-onrustig-rotterdam-na-nederlaag-feyenoord Hee pipo, ik reageerde op dat je wederom een evenement kwam afkraken na afloop. Geen enkele zin ging over fans die de stad slopen (wat ook helemaal geen verrassing was trouwens). 10 uur geleden zei Socrates: Jij bent toch ook wel goed in na afloop van evenementen wat slap lullen en het evenement in kwestie wegzetten als ongein, hè. Beetje een patroon, ook al met het songfestival pas. Maar wel over de meest onzinnige korfbalwedstrijdjes in Barendrecht-Noord komen vertellen hier. Nee, dat is interessant en boeiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 mei 2022 Share Geplaatst 26 mei 2022 2 uur geleden zei Urbeto: Als ik dit soort dingen lees, vraag ik me echt af of Geertruida, Malacia en Kokcu op korfbal zitten. Zeker na gisteravond, waar Geertruida én Malacia uitstekend voor de dag komen, kan ik me haast niet voorstellen dat je zo blind naar een wedstrijd kijkt. Ik zeg niet dat ze slecht zijn, maar ik verwacht niet dat er nog veel rek in zit. Ik zie deze 3 niet slagen bij een buitenlandse subtopper. Kokcu zou het niet redden bij Roma bijvoorbeeld. Malacia werd eens in verband gebracht met Man Utd geloof ik, dat gaat verre van een succes worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 mei 2022 Share Geplaatst 26 mei 2022 32 minuten geleden zei Chiemel: Ik zeg niet dat ze slecht zijn, maar ik verwacht niet dat er nog veel rek in zit. Ik zie deze 3 niet slagen bij een buitenlandse subtopper. Kokcu zou het niet redden bij Roma bijvoorbeeld. Malacia werd eens in verband gebracht met Man Utd geloof ik, dat gaat verre van een succes worden. Op basis waarvan verwacht je dat er bij hen niet veel rek in zit, maar bij Senesi wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 26 mei 2022 Share Geplaatst 26 mei 2022 Die Mancini is trouwens ook niet goed. Gaat tot twee keer toe een eigen speler een vuistslag geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten