hjs Geplaatst 4 maart 2021 Share Geplaatst 4 maart 2021 Toch weer een paar puntjes toegevoegd aan het totaal. Blijf zo in het linkerrijtje. Hartelijk dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 4 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 4 maart 2021 MU Wereldsongfestival #32 De blik van Aad ‘Ik kan het me nog goed heugen. We stonden op de drempel van de finale en de eindzege was nabij, maar daarvoor moesten we nog wel eerst vlammen in de laatste halve finale. Nog twee potjes, twee uitslagen, en die grote titel kon van ons zijn. Ik zei tegen de jongens…’ Prima Aad, we zijn hier voor de muziek. Schrijf je memoires maar ergens anders. Stemronde 18/19: Finland Met haar 39 levensjaren in de benen mogen we Chisu misschien wel benoemen als de grande dame van dit WSF (of noemen we haar toch gewoon de cougar van deze editie…? Daar zijn we nog niet over uit). Christel Martina Sundberg, zoals de artieste uit Helsinki eigenlijk heet, draait al heel wat jaren mee in het Finse muziekcircuit. In 2008 bracht ze haar eerste album (Alkovi) en eerste single (Mun koti ei oo täällä op de markt. Meerdere gouden, platina, dubbelplatina of driedubbelplatina schijven verder waagt de singer-songwriter een poging op het MU Wereldsongfestival met het nummer Kohtalon oma, dat overigens niets met een grootmoeder te maken heeft, mocht iemand dat denken. Het liedje gaat over het lot en hoe je daar je eigen keuzes in kunt maken. We luisteren naar Chisu! De punten van Finland MU Wereldsongfestival #32 :: ScoreWIZ Spoiler Spoiler Houden jullie het nog?? @Fabian. | @Zeus | @Platina32 | @Chiemel | @Satyr | @Rogier. | @Titan | @Erwin. | @nasje92 | @ivago | @komodo25 | @Roprop | @Grote Ree | @Badmuts | @bas2204 | @007mark | @chrisje1993 | @Chimpa | @hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 4 maart 2021 Share Geplaatst 4 maart 2021 Spannend bovenin! Dank voor de 7 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 4 maart 2021 Share Geplaatst 4 maart 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 maart 2021 Share Geplaatst 4 maart 2021 Weer 6 punten, we nemen afstand van de laatste plek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 maart 2021 Share Geplaatst 4 maart 2021 23 uur geleden zei Titan: SPANNUND! Merci voor de 12 punten, sta op het punt de hoogste plek in mijn Worldvision-geschiedenis te halen zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 4 maart 2021 Share Geplaatst 4 maart 2021 Jammer dat ik niks meer scoor. Dus ik weet mijn eindscore en ik weet wie wint al de rest zal nog ff moeten wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 4 maart 2021 Share Geplaatst 4 maart 2021 2 puntjes bijgesprokkeld, we eindigen dus sowieso ergens rechts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 4 maart 2021 Share Geplaatst 4 maart 2021 Heb nog een theoretisch kansje op de winst. Maar plek 2 of 3 is uiteraard ook prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 maart 2021 Share Geplaatst 4 maart 2021 Helaas weer niets Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 5 maart 2021 MU Wereldsongfestival #32 De blik van Aad ‘Na jullie interruptie van de afgelopen keer gun ik jullie geen blik meer waardig. In een ogenblik is dit toernooi voorbij, en zoals de Aad is, vertrouwt hij zijn gasten. Veel plezier met de ontknoping!’ Stemronde 19/19: België Drie teams zijn nog in de race voor de eindzege en zeven teams maken kans op een podiumplek. De spanning is ongekend en dan is het aan België om de rust in de tent te bewaren. Het is een schone, maar ook enigszins oneervolle taak om dit festival af te sluiten, wetende dat eremetaal er niet meer inzit. Psychonaut – och, wat missen we nu Lange Frans met zijn epistels – is een post-metalband uit Mechelen die zes jaar na de oprichting zijn eerste album uitbracht: Unfold the god man. In de jaren daarvoor was de band al goed voor twee EP’s, waarmee het al een beperkte schare fans wist te verzamelen. In 2020 werd Psychonaut opgenomen in De Zwaarste Lijst van StuBru; een uitverkiezing die mede te danken is aan het nummer The Fall of Consciousness, waarin het woord aan de Grote Creator wordt gericht. De punten van België MU Wereldsongfestival #32 :: ScoreWIZ Spoiler Afsluiting Een songfestival dat werd afgetrapt door Lange Frans, maar na meerdere fouten werd een interne motie van wantrouwen unaniem aangenomen en mocht Ome Aad het zorgvuldig afronden. Mensen, mijn excuses voor de paar foutjes die er in zijn geslopen (drie in totaal). Pas later ontdekte ik dat ik een kolommetje in mijn Excel-bestand had veranderd zonder dat ik er erg in had. Dank allemaal voor het volgen en het meedoen; het was een spannende strijd met uiteindelijke een mooi en gevarieerd podium! Op naar editie 33 (of, zoals Lange Frans zegt: de cijfers bij elkaar optellen, daar derde worden en je zit al snel aan het getal van de duivel)! Wie zou de organisatie op zich willen nemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 5 maart 2021 Share Geplaatst 5 maart 2021 Shit, met de laatste stem van deze editie nog net buiten de top-5 geduwd. Dat is wel jammer, maar ook de 6e plek kan je mee thuis komen. @Fabian. Proficiat met de overwinning @Titan Bedankt voor de mooie organisatie weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 5 maart 2021 Share Geplaatst 5 maart 2021 Pfoeh kneep hem behoorlijk toen ik 'maar' 2 puntjes kreeg, maar toch over de streep getrokken. Trots op m'n eerste overwinning Dank iedereen voor de punten en @Titan weer bedankt voor de vlekkeloze organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 5 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 5 maart 2021 2 minuten geleden zei Fabian.: Pfoeh kneep hem behoorlijk toen ik 'maar' 2 puntjes kreeg, maar toch over de streep getrokken. Trots op m'n eerste overwinning Dank iedereen voor de punten en @Titan weer bedankt voor de vlekkeloze organisatie. En maar duimen dat die twaalfpunter niet naar Sudan zou gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 maart 2021 Share Geplaatst 5 maart 2021 Oei, drie punten verwijderd van mijn derde overwinning op rij. Het kan natuurlijk niet altijd feest zijn en ik ben ook zeker content met mijn tweede plek. Felicitaties aan @Fabian. die een inzending had die van mij geen punten kreeg maar die de eerste reserve op mijn lijstje was. In elke andere editie had 'ie wel punten van me gekregen, maar dit deelnemersveld was wat mij betreft over de hele linie gewoon onwijs sterk. Dank ook weer aan @Titan voor de puike en hilarische organisatie. Van mij uit geen hAad of Lange gezichten om de foutjes, want ik weet hoe lastig het is om een volledige foutloze organisatie te draaien. En nu is het wachten totdat Fabian revanche gaat nemen en mijn nieuwe inzending inpikt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 5 maart 2021 Share Geplaatst 5 maart 2021 Ellende zeg deze editie. Snel op naar de volgende. Gefeliciteerd @Fabian. en dank @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 maart 2021 Share Geplaatst 5 maart 2021 Bedankt voor de organisatie @Titan! Spannend tot het laatste moment, maar helaas tekort geschoten. Leuk dat ik in een door velen als sterk bezette editie zulke hoge ogen kon gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 6 maart 2021 Share Geplaatst 6 maart 2021 Bedankt voor de organisatie, @Titan! Altijd weer hilarisch. Slechte editie als je laatste eindigt, natuurlijk. Gauw vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2021 Als er geen liefhebbers zijn om editie 33 te organiseren (nog geen reacties tot dusver in dit topic), dan wil ik wel proberen vanavond een nieuwe te openen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Je bent ook de mentions vergeten bij de uitslag @Titan Heb zo het vermoeden dat nog niet iedereen door heeft dat de uitslag er al is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2021 Kut Jongens, de uitslag is bekend. @Fabian. | @Zeus | @Platina32 | @Chiemel | @Satyr | @Rogier. | @Titan | @Erwin. | @nasje92 | @ivago | @komodo25 | @Roprop | @Grote Ree | @Badmuts | @bas2204 | @007mark | @chrisje1993 | @Chimpa | @hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Laatste deel nog wel wat punten gepakt, maar nooit serieus mee kunnen doen om het linker rijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Ah, kijk. Mention is fijn inderdaad Gefeliciteerd Fabian met je eerste overwinning! En uiteraard weer een vlekkeloze organisatie. Voor mezelf echter heel teleurstellend verlopen qua punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 Proficiat @Fabian. was een leuk nummer, verdiende winst Bedankt @Titan je was weer een toporganisator! Op naar 33 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 7 maart 2021 Share Geplaatst 7 maart 2021 (bewerkt) Gefelicteerd @Fabian. met de eerste eindoverwinning! Het brengt Australië op gelijke hoogte met Duitsland. Uiteraard @Titan ook bedankt weer voor de top organisatie. Wederom weer heel tof (en hilarisch) om te volgen. Op m'n eigen prestaties zal ik ditmaal maar niet ingaan. Overigens is de database in z'n basisversie af nu. Zodra #33 is geplaatst zal ik naar een passende wijze zoeken om dit bestand (Excel) met jullie te delen. Met behulp hiervan kan je o.a. in één oogopslag alle reeds deelgenomen artiesten zien, een vaak gedane verzoek. Ook zal ik vanaf nu jullie weer verblijden met een aantal lijsten met statistieken vooraafgaande de start van een editie (punten all-time per scout etc.). 7 maart 2021 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten