Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wielerprono 2021 - Discussietopic

Erwin.

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Satyr:

Alpecin start niet meer, vanwege een positieve test bij een medewerker.

Pff eerste WT koers en het is alweer raak. Ik hoop echt dat dit niet al te veel invloed gaat hebben dit seizoen.

Vorig jaar in deze koers ook al een drama, maar toen was het nog relatief nieuwig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Erwin.:

Ja, wat betreft de prono kunnen we denk ik 2 dingen doen. Of niks en je hebt pech of werken met invallers.

Dat als iemand uitvalt door Covid dat dan de 1e reserve invalt. Maar ja waarom dan voor Covid wel en voor valpartijen niet.

Eerlijk is eerlijk, ik heb geen zin om bij een Grote Ronde voor bijna 20 man dat bij te gaan houden.

edit: Misschien kunnen we bij een rittenkoers als deze naar 15 man gaan ipv 10? Dat je zelf de spreiding in de hand hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is wmb gewoon een risico bij het opstellen van een lijstje. Net als valpartijen, positieve test etc. Invallers tijdens de koers ben ik niet zo'n voorstander van.

VdPoel trouwens als laatste geschrapt: eerste koers na WK veldrijden, lekker beetje inkomen, geen echte etappes voor hem, topsprinters aan de start --> Toch maar niet doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Hwb:

Is wmb gewoon een risico bij het opstellen van een lijstje. Net als valpartijen, positieve test etc. Invallers tijdens de koers ben ik niet zo'n voorstander van.

VdPoel trouwens als laatste geschrapt: eerste koers na WK veldrijden, lekker beetje inkomen, geen echte etappes voor hem, topsprinters aan de start --> Toch maar niet doen...

Aan de andere kant is hij er nu uit dus mis je 'maar' 100 punten.

Ik ben het overigens ook eens dat het het beste is om niks te doen. Maar het is wel kut

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel mee eens - gewoon pech. Zou verder ook niets wijzigen aan de opzet. En is idd 100% kut.

22 uur geleden zei FlyD:

Ik ben gelukkig niet de enige die Van der Poel niet gekozen heeft :D Wat een fenomeen is het toch.

Nog steeds net zo blij? ;c 

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Abe@Richarð.@007mark@neva@Elano@Viktor@Zeus@NicoHaak@FlyD@Hwb@Erwin.@Hans.@Going up

Tussenstand na etappe 5:  
1 Abe 1480
2 Richarð 1470
3 007Mark 1470
4 neva 1440
5 Satyr 1400
6 Elano 1400
7 Viktor 1340
8 Zeus 1310
9 NicoHaak 1300
10 FlyD 1260
11 Hwb 1230