Satyr Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Ah, twee punten, we gaan goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Yes boys, 10 punten erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Wederom punten al wordt het wel steeds wat minder. Hopen dat dit zich niet doorzet.@Chiemel binnen bepaalde gelederen gaat Titan sinds kort door het leven als Titantisemitisme Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Nog steeds puntloos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Wederom de 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 december 2020 Auteur Share Geplaatst 22 december 2020 Titanisme, dat zou nog een aardige politieke stroming kunnen worden, al zeg ik het zelf. Maar even serieus: mochten er mensen zijn die aanstoot nemen aan wijze van presenteren, laat het me dan echt weten. De propagandamachine zal dan de juiste instructies gaan ontvangen. Wil niemand beledigen (sowieso niet bewust). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 10 minuten geleden zei Titan: Titanisme, dat zou nog een aardige politieke stroming kunnen worden, al zeg ik het zelf. Maar even serieus: mochten er mensen zijn die aanstoot nemen aan wijze van presenteren, laat het me dan echt weten. De propagandamachine zal dan de juiste instructies gaan ontvangen. Wil niemand beledigen (sowieso niet bewust). Het is een regelrechte schande!!! (Dat je mij geen punten gaf, je presentatie is erg vermakelijk) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Hoppa! 12 punten. VIELEN DANK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 2 uur geleden zei Titan: Wat zeggie?! @Rogier. Nee, ik luister echt van alles door elkaar, absoluut geen uitgesproken muzieksmaak. Van alle nummers van deze editie kreeg ik slechts van een paar jeukende bultjes. Eén daarvan is gelukkig al geweest. Waarschijnlijk die van mij ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Drie punten, I take it! Je presentatiestijl is overigens genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 22 december 2020 Auteur Share Geplaatst 22 december 2020 (bewerkt) MU Wereldsongfestival #31 Hadden we een mascotte? Tragisch nieuws vanuit het festivalterrein. Wat niet iedereen ter ore was gekomen, was dat de gemeente Leinach ter ere van het liedjesfestijn een mascotte in het leven had geroepen. Het edelmoedige hert Ananas, vernoemd naar de artiest die de afgelopen editie won, moest het symbool van dit jaar worden. Er is echter één probleem waar niemand rekening mee had gehouden: Heino had zijn Duitse herder meegenomen. Denis (naar de hit van Blondie) had zich los weten te rukken van zijn ketting en in het geweidragende dier zijn eerste slachtoffer gevonden. Lang kon er niet getreurd worden, want Engeland stond te popelen om hun nummer te presenteren. Stemronde 4/18: Engeland Noisy gaat nog niet bijzonder lang mee in de muziekwereld, maar kan al op veel waardering rekenen van muziekliefhebbers. Het drietal uit Brighton, dat in 2019 een bescheiden hit scoorde met Do it like that, zit nog vol vragen. Dat blijkt uit het nummer So What, dat hier in Duitsland met het publiek gedeeld gaat worden. Wat maakt het uit als ze Justin leuk vinden? Wat maakt het uit dat ze van een rollenspel houden? It’s fucking Brighton! Ondersteund door wat elektrische beats hopen ze op voldoende punten. De punten van Engeland MU WORLDVISIONSONGFESTIVAL #31 :: ScoreWIZ Spoiler Es ist Doppel Dienstag! @Satyr | @Platina32 | @ivago | @Titan | @Zeus | @nasje92 | @Badmuts | @komodo25 | @Erwin. | @Fabian. | @Chiemel | @bas2204 | @Roprop | @chrisje1993 | @Grote Ree | @007mark | @Chimpa | @Rogier. 22 december 2020 bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Goedzo @Platina32, ik ben trots op je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Wederom punten, maar de grote klappers blijven vooralsnog uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Zolang er landen geen punten krijgen worden we niet laatste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Geef mij eens even punten jongens, ik kan jullie bokalen afpakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Rip Ananas. De wereld zal nooit meer hetzelfde zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 10 punten! Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 1 uur geleden zei Zeus: Goedzo @Platina32, ik ben trots op je. Meestal mag ik jouw inzendingen niet zo, maar deze is echt fantastisch. Misschien wel het beste nummer ooit over alle festivals waaraan ik heb meegedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Meestal mag ik jouw inzendingen niet zo, maar deze is echt fantastisch. Misschien wel het beste nummer ooit over alle festivals waaraan ik heb meegedaan. Toen je die vorige comment plaatste, wist ik al dat je op die van Zeus doelde. Had ook zo een inzending van jezelf kunnen zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 Scoren zeer stabiel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 En nu weer niets. Lijkt een trieste editie te worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 december 2020 Share Geplaatst 22 december 2020 (bewerkt) Mooie puntenopbouw van mijn Oostenrijkse inzending. 1 tot en met 4 punten nu een keer gekregen 22 december 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Wel bijzonder dat Platina de hele linkerkant punten geeft, is ook vaak anders geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 23 december 2020 Auteur Share Geplaatst 23 december 2020 MU Wereldsongfestival #31 Das grüne Zimmer Trompetgeschal over het festivalterrein. HH heeft zojuist aangekondigd een inspectieronde te houden in de green room. Iedereen kijkt reikhalzend naar dit moment uit, want waar werden eigenlijk al die artiesten ondergebracht? De kleedkamers bij dit sportterrein waren al in gebruik genomen als opvangplekken voor bezoekers met liberale uitingen. In perfecte maat marcheerden Heino en Heintje naar de zijkant van het podium en trokken een gordijn opzij. Een metalen deksel werd met een piepend geluid aan de kant geschoven en enkele angstkreten ontsnapten in een weg omhoog. ‘Rühe!’ Plotsklaps was het stil en kon Heino de ondergrondse bunker betreden. Helaas mocht de cameracrew niet mee naar beneden en moesten alle volgers ruim vijf minuten in vertwijfeling wachten. Toen, na al die minuten van spanning, kwam de zanger weer boven. Met een rood-zwart geblokte zakdoek veegde hij zijn voorhoofd schoon. Achter hem kwamen nog vijf personen omhoog gekropen – tijd voor Estland! Stemronde 5/18: Estland Het vijftal, dat duidelijk aan het daglicht moest wennen, is geen onbekende in het songfestivalcircuit. Sterker nog, Traffic lijkt bijna een fetisj te hebben voor het toernooi. Al vijf keer werd deelgenomen aan de nationale voorrondes, telkens zonder succes. Dat belette zanger en songwriter Paul-Stig Rästa er niet van om in 2015 samen met Elina Blom een poging te wagen. Hun Goodbye to Yesterday bereikte zelfs de internationale finale, waarin het als zevende eindigde. Met zijn eigen band Traffic wordt dit jaar geprobeerd een mooie eindklassering neer te zetten met het nummer Für Elise. Een prima titel, aldus vele Duitsers. De punten van Estland MU WORLDVISIONSONGFESTIVAL #31 :: ScoreWIZ Spoiler @Satyr | @Platina32 | @ivago | @Titan | @Zeus | @nasje92 | @Badmuts | @komodo25 | @Erwin. | @Fabian. | @Chiemel | @bas2204 | @Roprop | @chrisje1993 | @Grote Ree | @007mark | @Chimpa | @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 Nadat ik de tranen uit mijn ogen heb gewreven om de ondergrondse bunker zie ik ineens 12 mooie punten bijgeschreven worden. De dank van Ierland is groot! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten