Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

69YtS9O.jpeg

Als tweede heeft ons favoriete forumlid Karel gekozen voor wat zonnigere oorden namelijk Spanje. Echter is zijn inzending niet van Spaanse komaf en dat is hier natuurlijk geen enkel probleem. Maar heeft gekozen voor een Amerikaanse muzikant die in deze Challenge populair is want Sufjan Stevens is namelijk twee keer ingezonden. Sufjan is geboren in Detroit. Hij heeft een Arabisch/Islamitische naam wat als betekenis heeft " Hij die komt met het zwaard " In de zaal toch wat verschrikte gezichten want iedereen hoopt dat Sufjan zijn zwaard heeft thuis gelaten en we hier geen tweede Bataclan krijgen. Sufjan zijn muziek is een mix van Pop , country en folk. Met het nummer Visions of Gideon wat uit de film Call me by your name wat in 2017 uitkwam hoopt hij op succes in deze editie. Het liefdesliedje heeft ondergetekende in ieder geval niet kunnen bekoren. Maar goed wie weet hoe hij het gaat doen. Voorlopig blijft het nummer zonder punten aangezien je niet op jezelf mag stemmen

De punten uit Spanje

@chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @Keko @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7wfBqMM.jpeg

Gister even geen tijd vanwege het ontvluchten van Limburg. Maar nu live vanuit Drenthe weer een update. Waar Titan land heeft gekozen waar waarschijnlijk alleen de hardcore FM'er van heeft gehoord maar wel een artiest en nummer die waarschijnlijk iedereen wel kent. En dan vooral de clip. Titan heeft gekozen voor Saint-Pierre en Miquelon een Frans overzees gebied wat bestaat uit 8 kleine eilanden op zo'n 25 km van de Canadese grens. Nou ja schiereiland van Newfoundland om precies te zijn. De artiest is zeker bekender want de Italiaanse Marco Benassi die als artiestennaam Bennie Benassi heeft is geboren in Reggio Emilia in 1967. De Italiaanse DJ is vooral bekend in de euro-house en euroclashmuziek. In 2001 scoorde hij zijn 1e hit met I feel so fine. En toen hij in 2002 overging van house naar electro scoorde hij zijn grootste hit met het nummer wat jullie zo gaan zien op het podium. Voor mij is dit nummer persoonlijk 1 van de favorieten , gezien mijn punten. Benieuwd hoe een hit het gaat doen in deze contest. Na twee ronden staat Bennie 2e maar mag nu zelf de punten insturen

De punten uit Saint-Pierre en Miquelon

@chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @Keko @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verwachtte dit nummer niet bij Titan eerlijk gezegd, want vind dit echt één van de gaarste platen van deze ronde. Maargoed, ik ben dan ook niet opgegroeid met Benny Benassi. 

Met deze vierpunter blijven we er prima voorstaan, maar de koppositie is helaas als sneeuw voor de zon verdwenen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Urbeto:

Ik verwachtte dit nummer niet bij Titan eerlijk gezegd, want vind dit echt één van de gaarste platen van deze ronde. Maargoed, ik ben dan ook niet opgegroeid met Benny Benassi. 

Met deze vierpunter blijven we er prima voorstaan, maar de koppositie is helaas als sneeuw voor de zon verdwenen. 

Wilde een keer iets totaal anders insturen :D Guilty pleasure, dat wel, maar een paar keer per jaar is genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 10-2-2024 om 11:44 zei Tim':

@Titan stelt eigenlijk nooit teleur zo te zien hoor

Idem hier, voor deze ronde dan toch.

Het nummer van Benni Benassi een kutnummer of gaar vinden, schaam jullie diep!

bewerkt door xanderoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites