Titan Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Dat is een mooi begin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Als tweede heeft ons favoriete forumlid Karel gekozen voor wat zonnigere oorden namelijk Spanje. Echter is zijn inzending niet van Spaanse komaf en dat is hier natuurlijk geen enkel probleem. Maar heeft gekozen voor een Amerikaanse muzikant die in deze Challenge populair is want Sufjan Stevens is namelijk twee keer ingezonden. Sufjan is geboren in Detroit. Hij heeft een Arabisch/Islamitische naam wat als betekenis heeft " Hij die komt met het zwaard " In de zaal toch wat verschrikte gezichten want iedereen hoopt dat Sufjan zijn zwaard heeft thuis gelaten en we hier geen tweede Bataclan krijgen. Sufjan zijn muziek is een mix van Pop , country en folk. Met het nummer Visions of Gideon wat uit de film Call me by your name wat in 2017 uitkwam hoopt hij op succes in deze editie. Het liefdesliedje heeft ondergetekende in ieder geval niet kunnen bekoren. Maar goed wie weet hoe hij het gaat doen. Voorlopig blijft het nummer zonder punten aangezien je niet op jezelf mag stemmen De punten uit Spanje @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @Keko @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Ik teken voor het voortzetten van deze achtpunters! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Barbaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Wtf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Geen punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Niet slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Eerste punten binnen hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 februari Share Geplaatst 8 februari Prima hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Mooi zo, een fijne clip is het halve werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Wat een teleurstelling, geen punten van Karel. Dan gaat het goed mis met m'n inzending Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Kareltje weet wat de knallers zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari Ja ik heb voor de in mijn ogen beste muziek gekozen. Dit zijn mijn "knallers" rest totaal niet. Sorry not sorry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 9 februari Share Geplaatst 9 februari niente Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Gister even geen tijd vanwege het ontvluchten van Limburg. Maar nu live vanuit Drenthe weer een update. Waar Titan land heeft gekozen waar waarschijnlijk alleen de hardcore FM'er van heeft gehoord maar wel een artiest en nummer die waarschijnlijk iedereen wel kent. En dan vooral de clip. Titan heeft gekozen voor Saint-Pierre en Miquelon een Frans overzees gebied wat bestaat uit 8 kleine eilanden op zo'n 25 km van de Canadese grens. Nou ja schiereiland van Newfoundland om precies te zijn. De artiest is zeker bekender want de Italiaanse Marco Benassi die als artiestennaam Bennie Benassi heeft is geboren in Reggio Emilia in 1967. De Italiaanse DJ is vooral bekend in de euro-house en euroclashmuziek. In 2001 scoorde hij zijn 1e hit met I feel so fine. En toen hij in 2002 overging van house naar electro scoorde hij zijn grootste hit met het nummer wat jullie zo gaan zien op het podium. Voor mij is dit nummer persoonlijk 1 van de favorieten , gezien mijn punten. Benieuwd hoe een hit het gaat doen in deze contest. Na twee ronden staat Bennie 2e maar mag nu zelf de punten insturen De punten uit Saint-Pierre en Miquelon . @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @Keko @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Hoppa! thx @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari @Titan stelt wederom teleur,, al voor de zoveelste keer in korte tijd. Geef hem punten, hij mij helaas nooit meer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari @Titan stelt eigenlijk nooit teleur zo te zien hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Ik verwachtte dit nummer niet bij Titan eerlijk gezegd, want vind dit echt één van de gaarste platen van deze ronde. Maargoed, ik ben dan ook niet opgegroeid met Benny Benassi. Met deze vierpunter blijven we er prima voorstaan, maar de koppositie is helaas als sneeuw voor de zon verdwenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Ik had gehoopt op 3x 6 punten, maar helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Eindelijk op het bord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari 3 uur geleden zei Urbeto: Ik verwachtte dit nummer niet bij Titan eerlijk gezegd, want vind dit echt één van de gaarste platen van deze ronde. Maargoed, ik ben dan ook niet opgegroeid met Benny Benassi. Met deze vierpunter blijven we er prima voorstaan, maar de koppositie is helaas als sneeuw voor de zon verdwenen. Wilde een keer iets totaal anders insturen Guilty pleasure, dat wel, maar een paar keer per jaar is genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 februari Share Geplaatst 10 februari Vind het echt een kutnummer, sorry. Vroeger al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Op 10-2-2024 om 19:03 zei neva: Vind het echt een kutnummer, sorry. Vroeger al. Ik niet. Ik vind nog kutter ik geen punten van hem kreeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari (bewerkt) Op 10-2-2024 om 11:44 zei Tim': @Titan stelt eigenlijk nooit teleur zo te zien hoor Idem hier, voor deze ronde dan toch. Het nummer van Benni Benassi een kutnummer of gaar vinden, schaam jullie diep! 11 februari bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten