Rykjvk1 Gepost March 5 Share Gepost March 5 19 uur geleden zei Badmuts: Inzending ingestuurd. Eens zien wat jullie van mijn nummer vinden Rapper Sjors denk ik heh? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badmuts Gepost March 5 Share Gepost March 5 42 minuten geleden zei Rykjvk1: Rapper Sjors denk ik heh? Als je mijn muzieksmaak een beetje kent komt het aardig in de buurt hahahaha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost March 5 Share Gepost March 5 1 minuut geleden zei Badmuts: Als je mijn muzieksmaak een beetje kent komt het aardig in de buurt hahahaha Dat wordt genieten dan.... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badmuts Gepost March 5 Share Gepost March 5 9 minuten geleden zei bas huijsmans: Dat wordt genieten dan.... Kijk maar alvast bij The Voice MU voor een voorproefje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost March 8 Share Gepost March 8 En we gaan weer door met een raadsel. Nee niet die van Gigi D'Agostino maar van Five for Fighting de artiestennaam van John Ondrasik, Zijn bekendste nummer is Superman 9 Its not easy. De Amerikaan die al bijna de 60 aantikt heeft een prima stem en hoopt het hier goed te doen. Met een voorlopige top 5 notering mag hij zeker niet klagen. En dus Samoa ook niet De punten uit Samoa @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @Keko @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos p.s denken we nog aan een nieuwe inzending wie dat nog niet gedaan hebben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost March 8 Share Gepost March 8 Hoppa, de volle buit! Thanks Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost March 8 Share Gepost March 8 Die tweede plaats lijkt me wel binnen eerlijk gezegd, top! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost March 8 Share Gepost March 8 Eindelijk nog eens degelijke punten! Danku! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 8 Share Gepost March 8 Ik kan heus wel tegen mijn verlies, en het is maar een spelletje, maar ik vind het bizar mijn nummer hier zo gigantisch weinig punten scoort. In mijn ogen heb ik editie's gewonnen van dit soort spellen met mindere goede nummers, dan dit nummer in mijn mening. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost March 8 Share Gepost March 8 10 punten zijn heel erg welkom. Sluip dan toch weer een beetje naar het linkerrijtje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost March 12 Share Gepost March 12 We naderen langzaam het einde van de eerste ronde. Nog een aantal landen die hun punten moeten geven en 1 daarvan is het Faröer Eilanden van Xanderoo die het wel bekende Smooth Criminals van Alien Ant Farm de wei in stuurt. Het nummer wat bij mij direct associatië oproept met American Pie 2 met de wel bekende dak scene. En een tube secondenlijm in plaats van glijmiddel. Blijft toch 1 van de leukste scene's in dat soort films van die tijd. Een goede tweede is een bepaalde scene uit de film Euro Trip. Maar goed Alient Ant Farm dus. Een Amerikaanse alternatieve rock band uit de States. Opgericht in 1996. De naam komt door een idee van gitarist Terry Corso over aliens en de aarde. Citaat "I was daydreaming at my dull desk job with my feet up, and I thought to myself, 'Wouldn't it be cool if the human species were placed on earth and cultivated by alien intelligence?' Maybe the aliens added us to an atmosphere that was suitable for us, and they've been watching us develop and colonize, kind of like what a kid does with an ant farm" Hun grootste hit is het nummer dus wat jullie zo gaan horen. Behalve dat dit nummer dus in een film zat hadden ze ook nog nummers die gebruikt werden in diverse spellen. Tony Hawk Pro Skater 3 , Madden 2004 en NHL 2004. Het nummer Bug Bytes zat nog in de soundtrack van de Eerste Spiderman film. Met nog net in het linkerrijtje scoort het nummer minder goed dan ik verwacht had. Had deze wel in de top 3 verwacht. Maar goed we zijn nog niet in Rome natuurlijk. De punten uit Faroër Eilanden. @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @Keko @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos p.s denken we nog aan een nieuwe inzending wie dat nog niet gedaan hebben 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost March 12 Share Gepost March 12 Goede ronde, maar helaas net niet goed genoeg. Hopelijk kunnen we de 100 punten nog aan gaan tikken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost March 12 Share Gepost March 12 Dringen geblazen voor plekje 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost March 12 Share Gepost March 12 M'n eerste 12 punter!! Danku! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost March 12 Share Gepost March 12 Dank u voor de punten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost March 13 Share Gepost March 13 Ik begin langzaam weer weg te zakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost March 14 Share Gepost March 14 Keko stuurt de Engelse Stuart Staples in. Die Nepal mag vertegenwoordigen. De in Basford geboren zanger is het meest bekend als leadzanger van Tindersticks. De muziek van de band is Indie en solo is het vooral Indie rock. Ook heeft hij diverse nummers opgenomen voor de soundtrack van diverse films waaronder de Belgische Tot Ziens! Met het nummer That Leaving Feeling hoopt hij op succes in deze ronde. Met een plekje onderin het linkerrijtje lijkt dat deze ronde niet meer te gebeuren. Maar misschien wel in het nieuwe thema mits hij nog een nummer instuurt. De punten uit Nepal. @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @Keko @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos Ik moet nog inzendingen krijgen voor het nieuwe thema van : @Kyrill @Keko @Djordison 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
neva Gepost March 14 Share Gepost March 14 Whoohoo. Grazie Nepal! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 14 Share Gepost March 14 10 punten heel fijn, bedankt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost March 14 Share Gepost March 14 Van 12 naar 0 punten. Jammer :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost March 14 Share Gepost March 14 Prima score weer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivago Gepost March 14 Share Gepost March 14 Leuk om nog eens een degelijke score te krijgen. Dank Nepal. Tindersticks hebben best leuke nummers gemaakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keko Gepost March 15 Share Gepost March 15 Alstu, @Djurovski Ik doe voorlopig even niet mee. Ben de laatste tijd weinig op het forum te vinden, dus punten geven aan nummers ga ik waarschijnlijk niet doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost March 16 Share Gepost March 16 De een na laatste inzending is aan de beurt. Djordison heeft gekozen voor Jonathan Jeremiah die mag uitkomen voor de Salamon Eilanden. Jonathan is geboren in Londen. En is een soul-folkzanger en componist. Hij haalde veel van zijn inspiratie en invloeden uit zijn vaders platenkast waar veel muziek uit de jaren 60 te vinden was. Op zijn 20e verhuisde hij naar Amerika. Het nummer Happiness wat hij zo dadelijk laat horen kwam in 2011 uit. Op dit moment staat hij op een keurige 3e plaats maar kan hij het podium vasthouden na het indienen van zijn eigen punten? De punten uit de Salamon Eilanden. @chrisje1993 @bas huijsmans @Steels @Djordison @Urbeto @Kyrill @Bogatyr @Satyr @Tim' @Roprop @neva @Keko @ivago @xanderoo @Titan @Rykjvk1 @nasje92 @ElMarcos @Kyrill @Djordison Komen jullie nog met een nieuwe inzending? 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost March 16 Share Gepost March 16 Dit is nog mooi meegenomen zeg. Lekker spannend ook bovenin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts