Djurovski Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Teleurstellend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 januari 2023 Auteur Share Geplaatst 6 januari 2023 Deadline voor het inzenden van de nieuwe ronde is: 8-1 12:00 uur! @Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @Bogatyr @Urbeto @Titan @Kyrill En mogelijk geïnteresseerd: @Tamara84 @Gert @Grote Ree @Fabian. @Erwin. @aron24 @007mark @Platina32 @bas2204 @Bolderbast en ieder ander die mee wilt doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 Op 4-1-2023 om 13:10 zei Bogatyr: De Bee Gee's ook.. Je eindigt 5e toch niet direct ondergewaardeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 1 uur geleden zei Steels: Je eindigt 5e toch niet direct ondergewaardeerd? In die laatste ronde he .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 8 januari 2023 Share Geplaatst 8 januari 2023 Ik zie nu pas dat we moeten een lied inzenden voor de volgende ronde, dus ik ga nu kijken en ik stuur meteen in. Gefeliciteerd met de overwinning @Tim'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 januari 2023 Auteur Share Geplaatst 11 januari 2023 Ten eerste sorry voor de vertraging van mijn kant dit keer! We gaan snel door met ronde 2. Bijna iedereen heeft weer een inzending gestuurd. Het is dus weer tijd om de punten te geven! Andorra: Polen: Gambia: Australië: Zweden: Griekenland: Italië: Nepal: Jamaica: Noord-Korea: Canada: Taiwan: Nieuw-Zeeland: @Bogatyr @Djurovski @Tim' @Justin @Urbeto @nasje92 @Keko @Steels @ivago @ElMarcos @Laki @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Er zitten echt een paar hele goede nummers bij, maar de rest moet ik eens goed gaan luisteren. Wat is de deadline? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 11 januari 2023 Auteur Share Geplaatst 11 januari 2023 13 minuten geleden zei Urbeto: Er zitten echt een paar hele goede nummers bij, maar de rest moet ik eens goed gaan luisteren. Wat is de deadline? Vergeten erbij te zetten. Volgende week Woensdag 23:59. Als iedereen de punten eerder heeft ingestuurd zullen we ook eerder verder gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 januari 2023 Share Geplaatst 12 januari 2023 Deze is echt moeilijk hoor. Een afgetekende winnaar wel maar daar onder.. dat gaat nog wat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 13 januari 2023 Share Geplaatst 13 januari 2023 Sinds wanneer zijn California & Tennessee steden of landen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 13 januari 2023 Share Geplaatst 13 januari 2023 55 minuten geleden zei Steels: Sinds wanneer zijn California & Tennessee steden of landen? Sinds een tijdje: Gênante topokennis hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 13 januari 2023 Share Geplaatst 13 januari 2023 (bewerkt) 47 minuten geleden zei Keko: Sinds een tijdje: Gênante topokennis hoor Verbaasd me dat je Hotel City en Whiskey Town niet hebt gevonden.. 13 januari 2023 bewerkt door Steels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 januari 2023 Share Geplaatst 13 januari 2023 5 uur geleden zei Steels: Sinds wanneer zijn California & Tennessee steden of landen? Ik vind dat ook niet echt voldoen aan de opdracht - de nummers verwijzen natuurlijk niet naar dit soort stipjes op de kaart - dus ik denk zelf dat ik het wel meeneem in de punten. Al is dat natuurlijk ieder voor zich Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 California zijn zelfs meerdere plaatsen van. Die in Pennsylvania heeft bijna 6000 inwoners Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 januari 2023 Auteur Share Geplaatst 16 januari 2023 Jullie hebben nog tot morgen (Woensdag 18-1 23:59) de tijd voor het inzenden van jullie punten. Ik moet ze nog van 5 man ontvangen!! @Bogatyr @Djurovski @Tim' @Justin @Urbeto @nasje92 @Keko @Steels @ElMarcos @ivago @Laki @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 17 januari 2023 Share Geplaatst 17 januari 2023 Laten we anders lekker gaan muggenziften over een plaats, stad, land of staat…. Beetje kinderachtig. @chrisje1993 laat maar weten of ik iets anders moet insturen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 januari 2023 Share Geplaatst 17 januari 2023 Ik had er eerder nog weinig tijd voor, maar vanmiddag of vanavond komen mijn punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 17 januari 2023 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2023 3 uur geleden zei nasje92: Laten we anders lekker gaan muggenziften over een plaats, stad, land of staat…. Beetje kinderachtig. @chrisje1993 laat maar weten of ik iets anders moet insturen Nee hoeft niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 17 januari 2023 Share Geplaatst 17 januari 2023 Op 13-1-2023 om 11:47 zei Steels: Sinds wanneer zijn California & Tennessee steden of landen? Dit vind ik een idiote comment. Met stad of land wordt een geografische connectie bedoeld, dat zijn Californië en Tennessee zeker ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 januari 2023 Share Geplaatst 17 januari 2023 Er is trouwens één inzending waarop ik erg jaloers ben. Die heb ik direct genoteerd bij 12 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 17 januari 2023 Share Geplaatst 17 januari 2023 Als je zeurt over geografie kan je zo ook zeuren over Stockholm dat niet verwijst naar Stockholm maar naar het stockholmsyndroom (wat op zich niet naar geografie verwijst, alleen dat de medische/psychologische term van daar komt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 21 januari 2023 Auteur Share Geplaatst 21 januari 2023 Stemronde 1/13 Andorra De keuze van @Bogatyr in deze ronde is gevallen op I Muvrini - A Te Coriscia. Met dit nummer hoopt hij minimaal weer 5de te worden. De groep maakt gebruik van de eigen Corsicaanse geluid. In het begin van de jaren tachtig hadden ze het wel moeilijk. Dit kwam doordat sommige dorpen concerten van hun verbood. Dit omdat zij de "openbare orde" zouden verstoren. Toch werden ze razend populair zowel op het eiland als daarbuiten. Ze hebben onder andere concerten gegeven in Frankrijk, Duitsland, Spanje, Nederland en België. Music challenge R2 :: ScoreWIZ @Bogatyr @Djurovski @Tim' @Justin @Urbeto @nasje92 @Keko @Steels @ivago @ElMarcos @Laki @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 januari 2023 Share Geplaatst 21 januari 2023 Dat is een heerlijk voortvarende start. Dank @Bogatyr! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 januari 2023 Share Geplaatst 21 januari 2023 Aardige start Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 21 januari 2023 Share Geplaatst 21 januari 2023 Lekker begin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten