Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Music Challenge

chrisje1993

Aanbevolen berichten

Deadline voor het inzenden van de nieuwe ronde is: 8-1 12:00 uur!

@Tim' @Satyr @nasje92 @Djurovski @Keko @Steels @ivago @Justin @ElMarcos @Laki @Bogatyr @Urbeto @Titan @Kyrill 

En mogelijk geïnteresseerd:

@Tamara84 @Gert @Grote Ree @Fabian. @Erwin. @aron24 @007mark @Platina32 @bas2204 @Bolderbast en ieder ander die mee wilt doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

0ViIdoI.jpg

Ten eerste sorry voor de vertraging van mijn kant dit keer! We gaan snel door met ronde 2. Bijna iedereen heeft weer een inzending gestuurd. Het is dus weer tijd om de punten te geven!

Andorra:

Polen:

Gambia:

Australië:

Zweden:

Griekenland:

Italië:

Nepal:

Jamaica:

Noord-Korea:

Canada:

Taiwan:

Nieuw-Zeeland:

@Bogatyr @Djurovski @Tim' @Justin @Urbeto @nasje92 @Keko @Steels @ivago @ElMarcos @Laki @Titan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Steels:

Sinds wanneer zijn California & Tennessee steden of landen?

Ik vind dat ook niet echt voldoen aan de opdracht - de nummers verwijzen natuurlijk niet naar dit soort stipjes op de kaart - dus ik denk zelf dat ik het wel meeneem in de punten. Al is dat natuurlijk ieder voor zich :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JcALEBh.jpg

Stemronde 1/13 Andorra

De keuze van @Bogatyr in deze ronde is gevallen op I Muvrini - A Te Coriscia. Met dit nummer hoopt hij minimaal weer 5de te worden. De groep maakt gebruik van de eigen Corsicaanse geluid. In het begin van de jaren tachtig hadden ze het wel moeilijk. Dit kwam doordat sommige dorpen concerten van hun verbood. Dit omdat zij de "openbare orde" zouden verstoren. Toch werden ze razend populair zowel op het eiland als daarbuiten. Ze hebben onder andere concerten gegeven in Frankrijk, Duitsland, Spanje, Nederland en België.

Music challenge R2 :: ScoreWIZ

nYhMGAU.png

@Bogatyr @Djurovski @Tim' @Justin @Urbeto @nasje92 @Keko @Steels @ivago @ElMarcos @Laki @Titan

Link naar opmerking
Deel via andere websites