Elsjorro1990 Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 2 uur geleden zei 007mark: Vond beide backposities best lastig eigenlijk. Wijndal heeft talent, maar heb mijn twijfels over zijn top. Daarom uiteindelijk gestemd op Bakker, omdat die op een hoger niveau gewoon in de basis speelt (Europese top). Op rechts vind ik Dumfries behalve zijn fysiek en doorzettingsvermogen een heel beperkte keuze. Alleen is het ook onzin om te gokken op spelers die nog enorm weinig hebben laten zien. Ik heb ook gekozen voor bakker. Was bij Ajax al een groot talent en de wedstrijden die ik hem heb zien meedoen bij psg viel hij niet uit de toon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 26 oktober 2020 Share Geplaatst 26 oktober 2020 Ik heb voor Wijndal gekozen omdat ik denk dat hij meer potentieel heeft dan Bakker. Of het er gaat uitkomen is een andere vraag. Als rechtsback heb ik Rensch ingevuld. De huidige opties kunnen mij niet overtuigen en Rensch doet het bij Jong Ajax prima als rechtsback. Ik weet dat hij eigenlijk een centrale verdediger is, maar hij doet me denken aan (een betere versie) van van der Wiel, die ook begon als CV en uiteindelijk doorbrak als RB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 oktober 2020 Share Geplaatst 28 oktober 2020 Stemde op Willems en Zeefuik. Had wel meer dan één stem op Willems verwacht. Wel leuk om te zien dat Zeefuik meerdere stemmen heeft gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 oktober 2020 Auteur Share Geplaatst 30 oktober 2020 (bewerkt) Het Nederlands elftal van 2024 1 man was vanaf het begin al duidelijk dat hij een plekje in de verdediging zou veroveren, bijna iedereen stemde namelijk op Matthijs de Ligt. Maar ook voor zijn compagnon werd het al vrij gauw duidelijk, ze kennen elkaar inmiddels toch al best goed in het veld want ze spelen nu ook al samen. Natuurlijk heb ik het over Virgil van Dijk als 2e centrale man achterin. van Dijk ||||| de Ligt ||||| ||| Botman || Rensch | Schuurs || Ake || Beugelsdijk | (Sophomore) We gaan door met de middenvelders. Aangezien ik niet de keus ga maken voor punt vooruit of achteruit, let niet op het plaatje, stel ik voor om ze alle 3 tegelijk te doen. Stuur dus 3 middenvelders per pm naar mij door. *Mochten er 3 overduidelijk aanvallende of 3 overduidelijk verdedigende middenvelders uitkomen kan er door mij besloten worden om er 1 over te slaan 30 oktober 2020 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 oktober 2020 Share Geplaatst 30 oktober 2020 Prima keuzes centraal achterin. Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat er over vier jaar anderen instaan dan De Ligt en Van Dijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 oktober 2020 Share Geplaatst 30 oktober 2020 Van Dijk is dan al 33. Het lijkt me niet onmogelijk dat hij dan gepasseerd is door Nathan Aké. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 oktober 2020 Share Geplaatst 30 oktober 2020 Deze stemming gemist, maar schrik er een beetje van dat er geen enkele stem op De Vrij is uitgebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 30 oktober 2020 Share Geplaatst 30 oktober 2020 45 minuten geleden zei PJHoutman: Van Dijk is dan al 33. Het lijkt me niet onmogelijk dat hij dan gepasseerd is door Nathan Aké. Ondanks dat het niet onmogelijk is nee, vind ik dat we hier wel een beetje in doorslaan om spelers zo snel af te schrijven. Ook in FM trouwens, waar de fysieke attributes ook gigantisch aftakelen bij 30 plus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 oktober 2020 Share Geplaatst 30 oktober 2020 1 uur geleden zei MetalMichael: Deze stemming gemist, maar schrik er een beetje van dat er geen enkele stem op De Vrij is uitgebracht. Helemaal mee eens. Ik heb op Van Dijk en De Ligt gestemd, maar ik zou De Vrij toch zeker verkiezen boven Botman, Schuurs en Rensch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 oktober 2020 Share Geplaatst 30 oktober 2020 2 uur geleden zei MetalMichael: Deze stemming gemist, maar schrik er een beetje van dat er geen enkele stem op De Vrij is uitgebracht. Is nu al geen basisspeler als iedereen fit is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 oktober 2020 Share Geplaatst 30 oktober 2020 1 minuut geleden zei PJHoutman: Is nu al geen basisspeler als iedereen fit is. Nouja, hij lijkt me toch wel dé aangewezen kandidaat als je Van Dijk wegens leeftijd niet kiest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 oktober 2020 Share Geplaatst 30 oktober 2020 Zojuist zei MetalMichael: Nouja, hij lijkt me toch wel dé aangewezen kandidaat als je Van Dijk wegens leeftijd niet kiest. De Vrij is een half jaar jonger slechts? Hier gestemd op Aké en Botman. Puur omdat ze nog wat jonger zijn, waardoor ik verwacht dat die namen de toekomst hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 oktober 2020 Share Geplaatst 30 oktober 2020 De Ligt kan je toch nooit omheen lijkt me. Verder heeft Van Dijk wel zijn fysiek mee tov De Vrij. Ik zie Van Dijk ook minder snel aan de kant geschoven worden. Ik denk dat Van Dijk het langer vol gaat houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 oktober 2020 Share Geplaatst 30 oktober 2020 (bewerkt) 30 minuten geleden zei 007mark: De Vrij is een half jaar jonger slechts? Hier gestemd op Aké en Botman. Puur omdat ze nog wat jonger zijn, waardoor ik verwacht dat die namen de toekomst hebben. Ah, in mijn herinnering scheelde het minstens 1 á 2 jaar. Dan is mijn verbazing al wat minder. 30 oktober 2020 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 oktober 2020 Share Geplaatst 31 oktober 2020 Van Dijk en De Ligt kunnen dan beide nog prima mee leek mij, gewoon logische keuzes. Mentions zou ik wel prettig vinden trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 november 2020 Auteur Share Geplaatst 3 november 2020 Het Nederlands elftal van 2024 Ik heb nu nog een gelijkspel om de 3e plek, dus ik hoop met nog minstens 1 extra stem de doorbraak te hebben. Lukt dat niet dat komt er een shoot-out in het topic tussen de 3 kanshebbers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 november 2020 Auteur Share Geplaatst 3 november 2020 Het Nederlands elftal van 2024 Zijn we weer na deze spannende strijd. Er kwamen nog twee extra stemlijstjes binnen en één daarvan gaf een doorslaggevende stem. Frenkie de Jong is namelijk verkozen in het elftal! Eigenlijk was er maar 1 iemand die hem niet opnam in zijn keuzes. Ook de tweede speler op het middenveld werd redelijk unaniem gekozen, de kersvers United-speler Donny van de Beek mag ook zijn opwachting maken. Vervolgens werd het spannender en ging het tussen nog een ajacied, een AZ'er en een PSV'er. Het werd uiteindelijk ajacied Ryan Gravenberch die het middenveld compleet maakt. Een op het oog goed uitgebalanceerd middenveld en met Ihattaren en Koopmeiners achter de hand een optie om het aanvallender of juist verdedigender te maken. Subs zijn toegevoegd, op het middenveld maar 2 omdat de 3e ver achter ligt en er onderling geschoven kan worden. Frenkie de Jong ||||| ||||| | Mohammed Ihattaren |||| Ryan Gravenberch ||||| Donny van de Beek ||||| ||| Teun Koopmeiners |||| Xavi Simons || Kenneth Taylor | Davy Klaassen | We zijn al een heel eind met ons 2024 elftal, we gaan door met de buitenspelers. Geef aub per kant (Linksbuiten/linksvoor en rechtsbuiten/rechtsvoor) aan welke speler je in het elftal wilt zien. Mentions @Chiemel mentions doe ik voor nu alleen op aanvraag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 Dit wordt nog een leuke. Kan amper op namen komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 Verdomd lastig ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 (bewerkt) Zelf gestemd op Frenkie, Donny en Koopmeiners. Die laatste voor de balans. Zullen waarschijnlijk best veel gestemd hebben op Frenkie, Donny en Ihatarran, maar dat zie ik niet snel gebeuren. Gravenberch eigenlijk niet eens overwogen. Ik kan bij de volgende keuze toch nog wel op zo'n 10 namen komen die zeker wel een kans hebben anders. Heb een soort van out of the box waarvan ik hoop dst anderen die ook zo meenemen 3 november 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 november 2020 Auteur Share Geplaatst 3 november 2020 Ik vind Koopmeiners anders toch echt net een niveau minder dan die andere gasten. Zeker een prima voetballer maar niet als vaste basisspeler in het NL elftal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 Ik heb Koopmeiners in plaats van Gravenberch verkozen maar met dit middenveld kan ik ook wel leven. Voor de aanval had ik al een idee, dus die sturen we vast in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 31 minuten geleden zei Erwin.: Ik vind Koopmeiners anders toch echt net een niveau minder dan die andere gasten. Zeker een prima voetballer maar niet als vaste basisspeler in het NL elftal Over 4 jaar wel, daar gaat het om. Gravenberch speelt over 4 jaar bij Vitesse of is door Juventus verhuurd om in het B-elftal van Sporting Portugal te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 Koopmeiners 4 stemmen, ja joh? Overschatte speler man. Van de Beek ook trouwens. Zag zelf een middenveld met De Jong-Ihattaran-Gravenberch wel zitten. Zo maar eens studeren op de buitenspelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 november 2020 Share Geplaatst 3 november 2020 Van de Beek overschat en dan Ihattaren en Gravenberch. Tja. Je ziet vast veel wedstrijden van Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten