Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Het Nederlands elftal van 2024

Erwin.

Aanbevolen berichten

Copyright-ProShots-9330935.jpg?h=388bc685&itok=HB3hmk2j

Nu Frank de Boer de nieuwe bondscoach is, is het een goed moment om weer eens vooruit te kijken. Wie gaan er nog zijn over 4 jaar en wie komen er dan bij? Meestal zijn we hier niet zo heel goed in om dit te voorspellen, dus we doen weer een nieuwe poging.

Ik wil per keer 2 posities doen om de vaart er een beetje in te houden. Bovendien is het niet overduidelijk meer in welk systeem we gaan spelen dus daar gaan we ook over beslissen.

Dus voor nu wil ik graag via PM krijgen in welk systeem we over 4 jaar spelen (4-3-3, 5-3-2, 4-4-2, etc.) en wie de keeper wordt.

Ik ben benieuwd

Elftal van 2010

Elftal van 2014

Elftal van 2018

Elftallen van 2018

Elftal van 2020

bewerkt door Erwin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had meer verschillen verwacht maar het valt nog reuze mee, beide keuzes hadden een duidelijke winnaar.

lineup.png.3405dd48e3373cd4336197107da425da.png

4-4-2 |

4-2-3-1 ||

3-5-2 ||

4-3-3 |||||

Bijlow ||||| ||

Drommel |

Geen enkel idee |

Cillessen |

We gaan nu door met de linksback en de rechtsback. Voor beide hoor ik graag via PM wie er over 4 jaar in het NL elftal staat. En vergeet ook niet je mening te geven over de uitslag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf voor Bijlow gekozen, Drommel stond ook op m'n lijstje. Cillessen is dan al redelijk oud en die is niet zo goed dat hij op die leeftijd zijn plekje kan houden denk ik. 

Qua linksbacks en rechtsbacks zijn er best veel opties. Hier verwacht ik meer verdeeldheid, denk niet dat mijn opties de meest gekozen opties zullen zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verrassend veel mensen die voor 4-3-3 kiezen vind ik, zonder een echt vooruitzicht op sterke buitenspelers. Had zelf Drommel op doel gezet, ik vind Bijlow nooit overtuigend keepen als ik die zie keepen (niet dat ik dat vaak zie, maar het is een gevoel dat je ontwikkeld). Verwacht eigenlijk een soort Mulder-scenario voor Bijlow, terwijl ik Drommel nog wel naar een hoger niveau zie komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Rogier.:

Verrassend veel mensen die voor 4-3-3 kiezen vind ik, zonder een echt vooruitzicht op sterke buitenspelers. Had zelf Drommel op doel gezet, ik vind Bijlow nooit overtuigend keepen als ik die zie keepen (niet dat ik dat vaak zie, maar het is een gevoel dat je ontwikkeld). Verwacht eigenlijk een soort Mulder-scenario voor Bijlow, terwijl ik Drommel nog wel naar een hoger niveau zie komen.

Dit had ik ook tot zo'n jaar geleden, maar sinds Bijlow terug is van zijn blessure en weer eerste keus is, doet hij het echt heel erg goed. Lijkt erop dat de boel behoorlijk geklikt is. Zal niet zeggen dat ik hem per se als toekomstig eerste keeper van Oranje zie, maar het 'Mulder'-scenario zie ik juist niet meer gebeuren. Mulder maakte vooral ook heel veel foutjes, terwijl Bijlow daar bijna niet op te betrappen is. Mocht hij zich niet ontwikkelen tot een keeper voor de Europese (sub)top, dan denk ik dat Feyenoord er de komende tien jaar een fantastische eerste keeper aan heeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Regis:

Voetbalt ook nog, bij PSM Makasar in Indonesië en zelfs ook international geloof ik. :D   Die Slabbekoorn ooit nog ergens voorbij zien flitsen, kon alleen in zijn kop al 20 kilo kwijt.

Wil net zeggen, dat zal weinig flitsend geweest zijn. Speelt nu bij vv Capelle :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-10-2020 om 10:46 zei Rogier.:

Dat bedacht ik later inderdaad. Veel talent voor de spitspositie, veel minder op de flanken. Zoals ik ook later bedacht dat Drommel mijn keuze als keeper was geweest. Maar dat maakt geen verschil voor de uitslag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De strijd om de links- en rechtsback leek aanvankelijk wel spannend te worden, ondanks een hoop bij gebrek aan beters. Uiteindelijk wonnen beide spelers toch vrij afgetekend. We zien ook de eerste 'nieuwe' spelers tussen de stemmen staan, deze hebben nog niet of nauwelijks gespeeld in het eerste van hun club. Een plek in de selectie kunnen ze nog niet veroveren. Wie hebben er dan wel een plekje in de basis 11 bemachtigd? Nou Wijndal en Dumfries natuurlijk

1713798066_2020-10-2610_28_39-Window.png.e961e6121e5b15e4f2678fa4e07ee4a3.png

Linksback

Bakker |||

Willems |

Wijndal ||||| ||

Malacia ||

Rechtsback

Zeefuik |||

Dumfries ||||| |

Jurriën Timber |

Rensch |

Hateboer ||

Zo bouwen we weer verder aan onze selectie, als volgende de centrale verdedigers. Gelieve deze weer per pm op te sturen. Je hoeft er geen links of recht centraal bij te zetten, ik gooi alles op de grote hoop.

bewerkt door Erwin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond beide backposities best lastig eigenlijk. Wijndal heeft talent, maar heb mijn twijfels over zijn top. Daarom uiteindelijk gestemd op Bakker, omdat die op een hoger niveau gewoon in de basis speelt (Europese top). 

Op rechts vind ik Dumfries behalve zijn fysiek en doorzettingsvermogen een heel beperkte keuze. Alleen is het ook onzin om te gokken op spelers die nog enorm weinig hebben laten zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites