Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Champions League [2021/2022]

Satyr

Aanbevolen berichten

7 minutes ago, Michaelinho* said:

Ja dit is echt verschrikkelijk.. Die designer bij Puma heeft echt een één of andere toeval gehad toen dit ontworpen werd. Groot deel van PUMA clubs hebben zo'n foeilelijk shirt als dit (PSV bijv. ook). Echt niet om aan te gluren. 

Wel op 0-2 voor gelukkig, dus de 1e drie punten zijn normaal gesproken in de tas. 

vind de kleur opzich wel mooi, alleen dat domme gedoe zonder logo vind ik niks en die naam in het midden in die balk ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijf het idioot vinden dat die bondscoaches hun werk nooit doen. Als Klaassen (redelijk) goed speelt bij Werder Bremen in de Bundesliga: boeiend. Groeneveld de smaakmaker van de Championship: boeiend. Lang de Neymar van België: boeiend. Schouten loopt op het middenveld te bazen in Italië: nou en.

Maar schiet je er een paar in bij Feyenoord (Til) of ben je bankzitter of speel je heel gemiddeld bij Ajax (Rensch & Klaassen)? Dan zien we je; in het Nederlands elftal!

Kijk, ik snap dat wij op dit forum sommige niet volgen en/of goed kennen. Maar kom op, als bondscoach met je staff, wat doe je dan? Studio Sport om 19u-scouting, hoor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De spijker op zijn kop. Klaassen speelt bij Ajax nu echt een stuk minder dan hij bij Werder deed, maar toen werd zijn naam niet eens een keer genoemd. Hetzelfde met bijvoorbeeld St. Juste. Speelt prima in Duitsland, maar iedereen doet lacherig dat hij bij de selectie zat. Vervolgens hoor je datzelfde geluid niet over bankzitter Rensch. Een schromelijke overschatting van de Eredivisie denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Chiemel:

Op basis van de samenvatting: Noa Lang leek het leuk te doen, maar die De Ketelaere leek heerlijk bezig te zijn. 

Correct. Ik heb de hele wedstrijd gezien en Lang deed het zeker goed en De Ketelaere nog beter. Zou die 2 graag bij Ajax zien :)

Mata (behalve bij de goal van PSG) en Sobol speelden ook prima.

PSG had het enorm lastig met de hoge druk die Club Brugge zette. Achterin en op het middenveld ontbreekt het daar toch aan voetballend vermogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites