Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Haha wel grappig Geneetje heeft het altijd over de woorden van Cruijff over Blind ''Zoals Cruijff zegt hij is niet zo snel en weinig techniek'' ja Cruijff zei dat over Blind als CM niet als controlerende middenvelder of back ;c

Edit : Reiziger en Chadli :cab:?

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha wel grappig Geneetje heeft het altijd over de woorden van Cruijff over Blind ''Zoals Cruijff zegt hij is niet zo snel en weinig techniek'' ja Cruijff zei dat over Blind als CM niet als controlerende middenvelder of back ;c

Hangt snelheid en techniek af van een positie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

leest ieamnd hier ook wel eens die reacties bij artikelen op VI.nl. Stelletje debielen daar joh :-D

Bijvoorbeeld:

3-4-3 ruit :

Krul

Van rijn , van dijk , blind

De jong , narsingh , strootman , Sneijder

Robben , van Persie , depay

Wissel : Douglas , Martins indi , wijnaldum , klaasen , huntelaar , affelay , cillesen

Met als reactie van iemand anders:

Goed opgelet zeker. Robben is afgehaakt

:r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Van Rhijn, Klaassen, Afellay en Cillessen al verkeerd gespeld.

Zulke mensen denken er heel makkelijk over ja. Ook iemand die ik zag, joh we moeten gewoon zo spelen, hollandse school wij spelen altijd aanvallend!!

Cillessen,

Janmaat , Vlaar, Indi, Blind

De Jong

Robben - Depay (Links en rechtshalf dus)

Sneijder

Van Persie - Huntelaar

:r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ook niet geweldig met grammatica maar ik word is toch wel simpel ;c

Tja, lidwoorden zijn ook erg simpel en die zie ik ook vaak zat fout gaan ;c Niet alleen bij jou trouwens.

Net nog wat oude fragmenten bekeken, ging een paar keer lekker stuk :-D Kijk tegenwoordig eigenlijk nooit meer. Af en toe pak ik nog die fragmenten op Youtube mee, maar vind er eigenlijk weinig meer aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel jammer dat verhaal van Bakkali, blijft een groot talent. Wel eens benieuwd wie die Belgische club was, hoop wel op Anderlecht :D Hebben een uitstekende reputatie op het gebied van probleemjongens op het goeie pad krijgen :LO:

Overigens vind ik 400.000 euro voor een speler die als toptalent de boek staat tegenwoordig niet meer zo heel veel. Is natuurlijk waanzin als je het zo leest, maar wel de harde realiteit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch wel jammer dat verhaal van Bakkali, blijft een groot talent. Wel eens benieuwd wie die Belgische club was, hoop wel op Anderlecht :D Hebben een uitstekende reputatie op het gebied van probleemjongens op het goeie pad krijgen :LO:

Overigens vind ik 400.000 euro voor een speler die als toptalent de boek staat tegenwoordig niet meer zo heel veel. Is natuurlijk waanzin als je het zo leest, maar wel de harde realiteit

Voor een normaal toptalent misschien (Alsnog teveel imo) maar iemand die zoveel problemen heeft veroorzaakt alsnog zo'n contract :cab:

Eriksen op zijn top kreeg bij Ajax 7/8 ton, Bakkali die 5 wedstrijden heeft gespeeld ook zoiets is erg raar (Zou meer geld krijgen mocht die terug keren naar de selectie)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor een normaal toptalent misschien (Alsnog teveel imo) maar iemand die zoveel problemen heeft veroorzaakt alsnog zo'n contract :cab:

Eriksen op zijn top kreeg bij Ajax 7/8 ton, Bakkali die 5 wedstrijden heeft gespeeld ook zoiets is erg raar (Zou meer geld krijgen mocht die terug keren naar de selectie)

In het hedendaagse voetbalklimaat vind ik dat niet zo raar. Om je talenten aan je te kunnen binden moet je nu eenmaal eerder betalen voor wat ze kunnen brengen op termijn ipv wat ze op dit moment brengen. Praet kreeg bij Anderlecht bijvoorbeeld op z'n 17de met nog geen 10 matchen bij de A ploeg ook een contract van 800k voorgeschoteld, anders was hij weg geweest. Is een risico dat je moet nemen imo. Topsalarissen aan toptalenten geven is op lange termijn altijd winstgevend. Moet natuurlijk hand in hand gaan met een goede sociale begeleiding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het hedendaagse voetbalklimaat vind ik dat niet zo raar. Om je talenten aan je te kunnen binden moet je nu eenmaal eerder betalen voor wat ze kunnen brengen op termijn ipv wat ze op dit moment brengen. Praet kreeg bij Anderlecht bijvoorbeeld op z'n 17de met nog geen 10 matchen bij de A ploeg ook een contract van 800k voorgeschoteld, anders was hij weg geweest. Is een risico dat je moet nemen imo. Topsalarissen aan toptalenten geven is op lange termijn altijd winstgevend. Moet natuurlijk hand in hand gaan met een goede sociale begeleiding

Haha kan aan mij liggen, maar ik heb sowieso het gevoel dat er in België beter wordt betaald, namen als Defour, Ben Haim, en ook jonge Afrikanen bij kleinere clubs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn helemaal niet simpel voor buitenlanders. Er zijn geen regels voor, je moet het echt weten. Anders dan in andere talen waar je gewoon regels hebt

Ff fragmentjes teruggekeken, weinig tijd meer om echt te kijken maar het is al stukken beter dan VI Oranje gelukkig

Klopt en voor sommige mensen is grammatica ook moeilijk, ook al betreft het Nederlanders. Vooral als je snel ff wat typt kan zoiets weleens fout gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites