cimbomcu Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Tuurlijk niet :D Lullen allemaal wat die Rene ook. Overigens, die Rene voelt zich totaal niet thuis he nu :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 RIP beelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 (bewerkt) Haha wel grappig Geneetje heeft het altijd over de woorden van Cruijff over Blind ''Zoals Cruijff zegt hij is niet zo snel en weinig techniek'' ja Cruijff zei dat over Blind als CM niet als controlerende middenvelder of back ;c Edit : Reiziger en Chadli :cab:? 5 september 2014 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Haha wel grappig Geneetje heeft het altijd over de woorden van Cruijff over Blind ''Zoals Cruijff zegt hij is niet zo snel en weinig techniek'' ja Cruijff zei dat over Blind als CM niet als controlerende middenvelder of back ;c Hangt snelheid en techniek af van een positie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Hangt snelheid en techniek af van een positie? Nee maar Cruijff had kritiek op De Boer omdat hij Blind op CM zette, dat kan die niet vanwege zijn techniek en balbehandeling. En ja als VMC heb je dat minder nodig dan CM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Chanturia achter Wilfred :D in het witte shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 leest ieamnd hier ook wel eens die reacties bij artikelen op VI.nl. Stelletje debielen daar joh :-D Bijvoorbeeld: 3-4-3 ruit : Krul Van rijn , van dijk , blind De jong , narsingh , strootman , Sneijder Robben , van Persie , depay Wissel : Douglas , Martins indi , wijnaldum , klaasen , huntelaar , affelay , cillesen Met als reactie van iemand anders: Goed opgelet zeker. Robben is afgehaakt :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 Goh Van Rhijn, Klaassen, Afellay en Cillessen al verkeerd gespeld. Zulke mensen denken er heel makkelijk over ja. Ook iemand die ik zag, joh we moeten gewoon zo spelen, hollandse school wij spelen altijd aanvallend!! Cillessen, Janmaat , Vlaar, Indi, Blind De Jong Robben - Depay (Links en rechtshalf dus) Sneijder Van Persie - Huntelaar :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 Op Fifa zou die opstelling prima werken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 Als Bert er zit kan je moeilijk een leuke uitzending hebben, maar die uitzending van gisteren :r Dat was de slechtste in jaren man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 Genee: 'Je moet Memphis zeggen, ik wordt daar moe van' :r Als die jongen zo genoemd wilt worden ivm z'n Pa, dan doe je dat toch gewoon :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 Wordt=word Wanneer komen die bokalen weer verdomme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 *zucht* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 Waarom zucht je? Je bent toch ook gewoon stom als je ik wordt met dt spelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 Misschien een spellingstopic aanmaken of lekker meedoen aan het nationale dictee. Niet iedereen is geweldig goed in de Nederlandse taal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 Ben ook niet geweldig met grammatica maar ik word is toch wel simpel ;c Overigens leuke uitzending vandaag, paar keer goed gelachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 Ben ook niet geweldig met grammatica maar ik word is toch wel simpel ;c Tja, lidwoorden zijn ook erg simpel en die zie ik ook vaak zat fout gaan ;c Niet alleen bij jou trouwens. Net nog wat oude fragmenten bekeken, ging een paar keer lekker stuk :-D Kijk tegenwoordig eigenlijk nooit meer. Af en toe pak ik nog die fragmenten op Youtube mee, maar vind er eigenlijk weinig meer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 Toch wel jammer dat verhaal van Bakkali, blijft een groot talent. Wel eens benieuwd wie die Belgische club was, hoop wel op Anderlecht :D Hebben een uitstekende reputatie op het gebied van probleemjongens op het goeie pad krijgen :LO: Overigens vind ik 400.000 euro voor een speler die als toptalent de boek staat tegenwoordig niet meer zo heel veel. Is natuurlijk waanzin als je het zo leest, maar wel de harde realiteit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 Toch wel jammer dat verhaal van Bakkali, blijft een groot talent. Wel eens benieuwd wie die Belgische club was, hoop wel op Anderlecht :D Hebben een uitstekende reputatie op het gebied van probleemjongens op het goeie pad krijgen :LO: Overigens vind ik 400.000 euro voor een speler die als toptalent de boek staat tegenwoordig niet meer zo heel veel. Is natuurlijk waanzin als je het zo leest, maar wel de harde realiteit Voor een normaal toptalent misschien (Alsnog teveel imo) maar iemand die zoveel problemen heeft veroorzaakt alsnog zo'n contract :cab: Eriksen op zijn top kreeg bij Ajax 7/8 ton, Bakkali die 5 wedstrijden heeft gespeeld ook zoiets is erg raar (Zou meer geld krijgen mocht die terug keren naar de selectie) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 Voor een normaal toptalent misschien (Alsnog teveel imo) maar iemand die zoveel problemen heeft veroorzaakt alsnog zo'n contract :cab: Eriksen op zijn top kreeg bij Ajax 7/8 ton, Bakkali die 5 wedstrijden heeft gespeeld ook zoiets is erg raar (Zou meer geld krijgen mocht die terug keren naar de selectie) In het hedendaagse voetbalklimaat vind ik dat niet zo raar. Om je talenten aan je te kunnen binden moet je nu eenmaal eerder betalen voor wat ze kunnen brengen op termijn ipv wat ze op dit moment brengen. Praet kreeg bij Anderlecht bijvoorbeeld op z'n 17de met nog geen 10 matchen bij de A ploeg ook een contract van 800k voorgeschoteld, anders was hij weg geweest. Is een risico dat je moet nemen imo. Topsalarissen aan toptalenten geven is op lange termijn altijd winstgevend. Moet natuurlijk hand in hand gaan met een goede sociale begeleiding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 In het hedendaagse voetbalklimaat vind ik dat niet zo raar. Om je talenten aan je te kunnen binden moet je nu eenmaal eerder betalen voor wat ze kunnen brengen op termijn ipv wat ze op dit moment brengen. Praet kreeg bij Anderlecht bijvoorbeeld op z'n 17de met nog geen 10 matchen bij de A ploeg ook een contract van 800k voorgeschoteld, anders was hij weg geweest. Is een risico dat je moet nemen imo. Topsalarissen aan toptalenten geven is op lange termijn altijd winstgevend. Moet natuurlijk hand in hand gaan met een goede sociale begeleiding Haha kan aan mij liggen, maar ik heb sowieso het gevoel dat er in België beter wordt betaald, namen als Defour, Ben Haim, en ook jonge Afrikanen bij kleinere clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 8 september 2014 Share Geplaatst 8 september 2014 TV geld is in België ook veel meer dan in Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 september 2014 Share Geplaatst 9 september 2014 Marktwerking Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 9 september 2014 Share Geplaatst 9 september 2014 VI is weer prima ja. Vorig jaar ging VI ook voor VI Oranje vaak al nergens meer over. Hele tijd amper gekeken eigenlijk, alleen af en toe op de maandag. Nu gaat het tenminste weer over voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 9 september 2014 Share Geplaatst 9 september 2014 Zijn helemaal niet simpel voor buitenlanders. Er zijn geen regels voor, je moet het echt weten. Anders dan in andere talen waar je gewoon regels hebt Ff fragmentjes teruggekeken, weinig tijd meer om echt te kijken maar het is al stukken beter dan VI Oranje gelukkig Klopt en voor sommige mensen is grammatica ook moeilijk, ook al betreft het Nederlanders. Vooral als je snel ff wat typt kan zoiets weleens fout gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten