cimbomcu Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Johan was weer eens lekker objectief ja :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Aan te bevelen dus om terug te kijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Ik vond het een mooie uitzending ja, typisch VI. Mooie grapjes, Genee en Derksen ruzie en Boskamp die zo nu en dan wat nuttigs toevoegde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Wat is die Mulder toch een naïeve man, valt me weer op, nu in de discussie over de aankopen die een club doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 - Jack ''Als je bij Ajax rondloopt en dat deed ik eergisteren toevallig omdat mijn kleinzoon tegen Ajax moest voetballen'' :-D [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 - Jack ''Als je bij Ajax rondloopt en dat deed ik eergisteren toevallig omdat mijn kleinzoon tegen Ajax moest voetballen'' :-D [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Ik hoorde het ook, maar dat kun je Jack niet kwalijk nemen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Nouja lachwekkend toch. Alsof hij anders nooit bij Ajax rondloopt. En ook al is dat niet zo, beetje geforceerd laten merken dat hij er anders niet zou komen omdat hij de schijn van objectiviteit wil wekken :mrg: terwijl heel Nederland ook wel weet dat ie gewoon voor Ajax is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Hij is geen fan van Ajax he, hij is fan van AFC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Nouja lachwekkend toch. Alsof hij anders nooit bij Ajax rondloopt. En ook al is dat niet zo, beetje geforceerd laten merken dat hij er anders niet zou komen omdat hij de schijn van objectiviteit wil wekken :mrg: terwijl heel Nederland ook wel weet dat ie gewoon voor Ajax is. Erg he, ook altijd geforceerd negatief/cynisch doen over Ajax :D [YOUTUBE]n9tOK5vrTug[/YOUTUBE] Deze blijft mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 AFCA Mokum 1 jaar geleden Jack van Gelder wieeeee kent hem niet! Jack van Gelder Jack van Gelder is een echte Ajacied!!! Jalalalalal en wie er niet tegen kan valt maar lekker in ze stink graf. Mooie comment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 april 2015 Share Geplaatst 12 april 2015 Ghehe, provoceren op youtube was jaren lang één van mijn favoriete bezigheden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 http://www.weekvanhetsportboek.nl/publieksprijs/ Stemmen op Wimpie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Hoe krijgen ze het voor elkaar hè, bellen Edwin Evers op om hem te feliciteren, uiteindelijk gewoon alleen maar over zichzelf gaan praten. ;e;e;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Joh die krijgen dat gesprek ook maar ineens door hun strot gedouwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 http://www.weekvanhetsportboek.nl/publieksprijs/ Stemmen op Wimpie! Ben ik nou gek... Maar Kieft had die toch al gewonnen vorig jaar? :S Of was dat een andere prijs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 dubbel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Joh die krijgen dat gesprek ook maar ineens door hun strot gedouwd. Nou en? Ze zijn radio makers die doen toch niet anders... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Nou en? Ze zijn radio makers die doen toch niet anders... Ik doelde op de mannen van VI. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Ik doelde op de mannen van VI. Ooh ik dacht dat jullie zeiden dat zij het gesprek juist initieerde maar dat is dus niet zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Ben ik nou gek... Maar Kieft had die toch al gewonnen vorig jaar? :S Of was dat een andere prijs? Was volgens mij de ns publieksprijs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 (bewerkt) ;e;e Nooit Milner zien spelen en toch zo erover praten. Beste speler van City (met Hart) dit seizoen. Marcel van Roosmalen _O_ Geweldige vent. 17 april 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Hoort die Van Roosmalen bij het programma.:-D Was net aan het typen dat de man in ruitjesblouse geen makkelijke avond had. Zat gezichten te trekken alsof hij ieder moment onderuit zou gaan. Lange avond gehad gisteren denk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Clubwatcher van Vitesse, geef de man eens ongelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april 2015 Share Geplaatst 17 april 2015 Was volgens mij de ns publieksprijs Ooh ja inderdaad, thnx. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 18 april 2015 Share Geplaatst 18 april 2015 ;e;e Nooit Milner zien spelen en toch zo erover praten. Beste speler van City (met Hart) dit seizoen. Dat illustreert ook meteen het waardeloze seizoen van City tot dusver.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten