Mido Geplaatst 21 februari 2015 Share Geplaatst 21 februari 2015 Dat van Pelle had jij aan zien komen uiteraard ;cNee het gaat niet om dat ik dit zag aankomen maar meer om 't feit dat ze dit nog steeds zeggen. Ze beweren nog steeds dat Eredivisie spitsen het niet kunnen redden in 't buitenland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 21 februari 2015 Share Geplaatst 21 februari 2015 Ik vond Gijp wel gelijk hebben over Bruma, als hij die Danny naar buiten dwingt kan hij niet die pass op Hulk geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 22 februari 2015 Share Geplaatst 22 februari 2015 Ik vind Genee en Gijp maar zelfingenomen, pedante kutkereltjes, geef mij maar mensen als Hansie Hansie en Snor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 22 februari 2015 Share Geplaatst 22 februari 2015 Gijp kan ik wel om lachen, al ben ik de enige. Genee vind ik zo fucking irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 22 februari 2015 Share Geplaatst 22 februari 2015 Dat verhaal van Youri. :-D Help. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 22 februari 2015 Share Geplaatst 22 februari 2015 Schreuder heeft de Champions League gewonnen - Youri Mulder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 22 februari 2015 Share Geplaatst 22 februari 2015 Ik kan het aan zijn broer vragen of het waar is :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 februari 2015 Share Geplaatst 23 februari 2015 Er werden serieus shots gefired gisteren bij Studio Voetbal, grimmige sfeer. Pierre 'nare man' van Hooijdonk maakte Visser belachelijk, maar Jack was dat volledig ontgaan. Dick Advocaat kraakt Twente af, ondanks de protesterende Mulder Junior. Enige waarom je deze uitzending trouwens zou moeten bekijken, is dit: http://nos.nl/video/2020861-zestig-jaar-betaald-voetbal-luc-nilis.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 23 februari 2015 Share Geplaatst 23 februari 2015 Nilis :< Mooie zin ook. "Vele waren succesvoller, vrijwel niemand was beter" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 23 februari 2015 Share Geplaatst 23 februari 2015 Beste deel van het programma, elke week wel eigenlijk. Heerlijke stem heeft die man ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 23 februari 2015 Share Geplaatst 23 februari 2015 Sowieso is dat altijd mooi aan het eind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 23 februari 2015 Auteur Share Geplaatst 23 februari 2015 René van Rijswijk toevallig al geweest dat ik die heb gemist? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 februari 2015 Share Geplaatst 28 februari 2015 Bizar dat Aspire project, gewoon negertjes importeren om ze uiteindelijk te naturaliseren tot Qatarees voor het WK 2022. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 28 februari 2015 Share Geplaatst 28 februari 2015 Ja nogal. Zo extreem had ik niet verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 28 februari 2015 Share Geplaatst 28 februari 2015 Bizar dat Aspire project, gewoon negertjes importeren om ze uiteindelijk te naturaliseren tot Qatarees voor het WK 2022. Toevallig ook dat artikel gelezen, maar ze hadden het er juist over dat er geen voetballers genaturaliseerd zijn tot op heden. 'Tot op heden' inderdaad, kan natuurlijk in de toekomst nog gaan gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 28 februari 2015 Share Geplaatst 28 februari 2015 Ja dat gaat nog wel gebeuren, daar kun je je klok op gelijk zetten. Kijk maar naar die handballers en die andere sporters uit het laatste stuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 1 maart 2015 Share Geplaatst 1 maart 2015 Prima uitzending met deze gasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 De Bombarda _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Wie heeft die intro's verzonnen he, Derksen altijd met zijn ingestudeerde stukje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Dat stukje over Depay, Castaignos en Ronaldo. (d) Walgelijke types. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Hans zegt meestal nuttige dingen, zo ook in de tafel van Kees, zegt hij vaak interessante dingen. Maar, bij VI wordt hij gewoon gebruikt als de sukkel van het programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Gaat het wééér over het welbekende verhaal van FC Twente en het plan van aanpak :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Wie heeft die intro's verzonnen he, Derksen altijd met zijn ingestudeerde stukje. Slecht is dat ja, heel ongemakkelijk ziet het eruit. [MENTION=8759]E2E[/MENTION]; Kraay heeft ook best kijk op het spelletje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Ach gelukkig zei René al dat Kompany er niet veel van kan. Als ie dat nou nog even 13 keer zegt de komende tijd gaat Nederland het vanzelf overnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Haha over Ronaldo :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten