Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Dat het chaos is bij de huidige directie en dat ze er een zooitje van maken. Hij heeft geen tot amper een gevoel bij het blad. Daarnaast zei die dat er een aantal rubrieken in de VI stonden met veel toegevoegde waarde. Deze zijn vervangen door bv Kick Wilstra, een strip dat amper iemand interesseert.

Ik lees 'Kick Wilstra' anders met plezier hoor. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vermeer voor het eerst echt een basisplaats. Uhu Johan, flut journalistje.

Vermeer is toch nooit echt onomstreden geweest bij Ajax? Of wel? Ik dacht dat er eerst met Stekelenburg altijd wel discussie was over de keeperts en daarna met Cillessen, tot hij gepasseerd werd. Bij Feyenoord is hij gewoon absoluut de nummer 1, misschien dat daarop gedoeld werd. Ik heb VI overigens nog niet gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees 'Kick Wilstra' anders met plezier hoor. :-D

Dan kan ik een abonnement op Donald Duck aanbevelen. Het enige interessante in het blad zijn de nieuwtjes (die de volgende dag op voetbalzone.nl en voetbalprimeur.nl staan), de columns van clubredacteuren en soms de interviews. Voor de rest staat er tegenwoordig een halve RTL Boulevard-rubriek en een strip in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan kan ik een abonnement op Donald Duck aanbevelen. Het enige interessante in het blad zijn de nieuwtjes (die de volgende dag op voetbalzone.nl en voetbalprimeur.nl staan), de columns van clubredacteuren en soms de interviews. Voor de rest staat er tegenwoordig een halve RTL Boulevard-rubriek en een strip in.

Hehe, achja. Toch wel eens. Die strips mogen erbij maar natuurlijk niet als aanvulling. Ik lees in de VI's vooral de interviews en columns met plezier. Verder ben ik het ermee eens dat het steeds minder (interessant) wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vermeer is toch nooit echt onomstreden geweest bij Ajax? Of wel? Ik dacht dat er eerst met Stekelenburg altijd wel discussie was over de keeperts en daarna met Cillessen, tot hij gepasseerd werd. Bij Feyenoord is hij gewoon absoluut de nummer 1, misschien dat daarop gedoeld werd. Ik heb VI overigens nog niet gezien.

Jaartje bij Van Basten was die eerste keeper en bij De Boer ook 2 jaar eerste keeper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onomstreden is natuurlijk heel wat anders dan geen basisspeler zijn. Als ie dat bedoelt, moet ie dat zeggen i.p.v. onzin uitkramen. Want feitelijk was Vermeer vanaf het vertrek van Stekelenburg tot begin vorig seizoen + fase bij Van Basten wegens een blessure van diezelfde Stekelenburg gewoon basisspeler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je in de basis staat, sta je in de basis toch? Onomstreden doet er niet heel veel toe, natuurlijk is er concurrentie bij een topclub NL. En alsof Casper vanaf de eerste dag bij Jaxie een international, jeugd product en kind van de stad uit de basis zou spelen.

Ik vind die barvrouw niets

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar onomstreden was hij die jaren nooit. En dat is wat Tomasson zegt.

Tuurlijk wel :cab: Bij Van Basten kun je dat nog betwijfelen (Al hoewel, ben je niet onomstreden als je Stekelenburg op de bank houdt?) En bij De Boer is die gewoon 2 jaar onomstreden 1ste doelman geweest terwijl Cillessen 2de keeper was. Hij keepte ook gewoon heel goed toen. Nu wordt net gedaan of hij bij Feyenoord een niveau haalt dat we nog niet van hem kennen en dat dat komt omdat hij bij Ajax geen kans kreeg. Nou 3 jaar eerste keeper is wel heel veel kans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

How you gonna breast feed me mom? You ain't got no tits...

En er zit een plamuur laag op waar ze zich in de UK nog voor zouden schamen

Die grap maakte je een tijdje terug ook eens en toen maakte ik je met een oneliner compleet af. Dat leed en die schaamte bespaar ik je nu onder het motto 'Kerst is voor iedereen'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

How you gonna breast feed me mom? You ain't got no tits...

En er zit een plamuur laag op waar ze zich in de UK nog voor zouden schamen

Het is 'n mooie vrouw maar ze heeft inderdaad geen tieten, toch jammer.
Link naar opmerking
Deel via andere websites