Raymon. Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Wat dan over mkrabby? Die geeft de cijfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Dat het chaos is bij de huidige directie en dat ze er een zooitje van maken. Hij heeft geen tot amper een gevoel bij het blad. Daarnaast zei die dat er een aantal rubrieken in de VI stonden met veel toegevoegde waarde. Deze zijn vervangen door bv Kick Wilstra, een strip dat amper iemand interesseert. Ik lees 'Kick Wilstra' anders met plezier hoor. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Die geeft de cijfers. Die bovenin staan van Feyenoord spelen ook gewoon elke week goed dusjaaaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Vermeer voor het eerst echt een basisplaats. Uhu Johan, flut journalistje. Vermeer is toch nooit echt onomstreden geweest bij Ajax? Of wel? Ik dacht dat er eerst met Stekelenburg altijd wel discussie was over de keeperts en daarna met Cillessen, tot hij gepasseerd werd. Bij Feyenoord is hij gewoon absoluut de nummer 1, misschien dat daarop gedoeld werd. Ik heb VI overigens nog niet gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars990 Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 (bewerkt) 22 december 2014 bewerkt door Lars990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Ik lees 'Kick Wilstra' anders met plezier hoor. :-D Dan kan ik een abonnement op Donald Duck aanbevelen. Het enige interessante in het blad zijn de nieuwtjes (die de volgende dag op voetbalzone.nl en voetbalprimeur.nl staan), de columns van clubredacteuren en soms de interviews. Voor de rest staat er tegenwoordig een halve RTL Boulevard-rubriek en een strip in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Dan kan ik een abonnement op Donald Duck aanbevelen. Het enige interessante in het blad zijn de nieuwtjes (die de volgende dag op voetbalzone.nl en voetbalprimeur.nl staan), de columns van clubredacteuren en soms de interviews. Voor de rest staat er tegenwoordig een halve RTL Boulevard-rubriek en een strip in. Hehe, achja. Toch wel eens. Die strips mogen erbij maar natuurlijk niet als aanvulling. Ik lees in de VI's vooral de interviews en columns met plezier. Verder ben ik het ermee eens dat het steeds minder (interessant) wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Hahahahaha, dat interview met Zanger Rinus en Khalid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 (bewerkt) Hahahahaha, dat interview met Zanger Rinus en Khalid. Was een hele stomme actie ook om te beginnen over de laatste 40 jaar. Die blunder.. :r 22 december 2014 bewerkt door Mangata Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Vind de grapjes van Gijp erg vervelend en niet bepaald grappig vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Vermeer is toch nooit echt onomstreden geweest bij Ajax? Of wel? Ik dacht dat er eerst met Stekelenburg altijd wel discussie was over de keeperts en daarna met Cillessen, tot hij gepasseerd werd. Bij Feyenoord is hij gewoon absoluut de nummer 1, misschien dat daarop gedoeld werd. Ik heb VI overigens nog niet gezien. Jaartje bij Van Basten was die eerste keeper en bij De Boer ook 2 jaar eerste keeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Vind de grapjes van Gijp erg vervelend en niet bepaald grappig vanavond. Die grappen over Advocaat en Mulder waren echt te slecht, niemand vond het ook echt heel leuk en hij ging er maar krampachtig mee door. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 23 december 2014 Share Geplaatst 23 december 2014 Vermeer is toch nooit echt onomstreden geweest bij Ajax? Of wel? Ik dacht dat er eerst met Stekelenburg altijd wel discussie was over de keeperts en daarna met Cillessen, tot hij gepasseerd werd. Bij Feyenoord is hij gewoon absoluut de nummer 1, misschien dat daarop gedoeld werd. Ik heb VI overigens nog niet gezien. Onomstreden is natuurlijk heel wat anders dan geen basisspeler zijn. Als ie dat bedoelt, moet ie dat zeggen i.p.v. onzin uitkramen. Want feitelijk was Vermeer vanaf het vertrek van Stekelenburg tot begin vorig seizoen + fase bij Van Basten wegens een blessure van diezelfde Stekelenburg gewoon basisspeler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 23 december 2014 Share Geplaatst 23 december 2014 Als jij 3 uur per week op tv zou zijn zou jij je ook wel eens verspreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 23 december 2014 Share Geplaatst 23 december 2014 Jaartje bij Van Basten was die eerste keeper en bij De Boer ook 2 jaar eerste keeper. Maar onomstreden was hij die jaren nooit. En dat is wat Tomasson zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 december 2014 Share Geplaatst 23 december 2014 (bewerkt) Als je in de basis staat, sta je in de basis toch? Onomstreden doet er niet heel veel toe, natuurlijk is er concurrentie bij een topclub NL. En alsof Casper vanaf de eerste dag bij Jaxie een international, jeugd product en kind van de stad uit de basis zou spelen. Ik vind die barvrouw niets 23 december 2014 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 23 december 2014 Share Geplaatst 23 december 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 december 2014 Share Geplaatst 23 december 2014 How you gonna breast feed me mom? You ain't got no tits... En er zit een plamuur laag op waar ze zich in de UK nog voor zouden schamen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 december 2014 Share Geplaatst 23 december 2014 Maar onomstreden was hij die jaren nooit. En dat is wat Tomasson zegt. Tuurlijk wel :cab: Bij Van Basten kun je dat nog betwijfelen (Al hoewel, ben je niet onomstreden als je Stekelenburg op de bank houdt?) En bij De Boer is die gewoon 2 jaar onomstreden 1ste doelman geweest terwijl Cillessen 2de keeper was. Hij keepte ook gewoon heel goed toen. Nu wordt net gedaan of hij bij Feyenoord een niveau haalt dat we nog niet van hem kennen en dat dat komt omdat hij bij Ajax geen kans kreeg. Nou 3 jaar eerste keeper is wel heel veel kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 december 2014 Share Geplaatst 23 december 2014 How you gonna breast feed me mom? You ain't got no tits... En er zit een plamuur laag op waar ze zich in de UK nog voor zouden schamen Die grap maakte je een tijdje terug ook eens en toen maakte ik je met een oneliner compleet af. Dat leed en die schaamte bespaar ik je nu onder het motto 'Kerst is voor iedereen'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 23 december 2014 Share Geplaatst 23 december 2014 How you gonna breast feed me mom? You ain't got no tits... En er zit een plamuur laag op waar ze zich in de UK nog voor zouden schamen Het is 'n mooie vrouw maar ze heeft inderdaad geen tieten, toch jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 23 december 2014 Share Geplaatst 23 december 2014 Wilfred Genee vanavond bij 5 jaar later, 23.10 op NED1. Topshow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 23 december 2014 Share Geplaatst 23 december 2014 Hmm dat is wel boeiend :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 24 december 2014 Share Geplaatst 24 december 2014 Goed progammaatje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 december 2014 Share Geplaatst 24 december 2014 Mooi man, goede vent ook Wilfred. Ook nice dat alles van 10 jaar geleden zowat is uitgekomen ook qua presentatoren ''Ik denk dat ik er dan ben, Jack zal er nog steeds zijn en ik denk ook dat Kees Jansma uiteindelijk het gaat oppakken'' :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten