Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei joostmakaay:

@Beppu heb je al geluisterd? Gijp een treetje Red Bull naar binnen gewerkt voordat ze ging opnemen, schoot weer alle kanten op. 

Ja net. Hij heeft inderdaad talent om geruisloos van bijvoorbeeld het Israël - Palestina conflict uit het niks een sprongetje te maken naar kontneuken en kutjebeffen. Kan er wel om lachen hoor, je luistert het toch niet voor die idioten hun inzichten, maar om lekker slap geouwehoer aan te horen tijdens het koken ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

De Mos kan zich niet vinden in de woorden van Hansie. "Ik begrijp niet wat Hans zegt over spelplezier. Het gaat helemaal niet om spelplezier. De uitvoering is gewoon heel goed onder Reiziger. Als je het hebt over het DNA van het Nederlands voetbal... Ik heb alle wedstrijden live gezien... Het waren moeilijke wedstrijden tegen Moldavië, Georgië en Gibraltar."

Wat goed :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"Praat nou eens over spelers, over linies. Heb je het gezien? Hoe staan ze achterin?", wil De Mos weten. "Hoe staan ze op het middenveld? Noem de namen. Noem de namen. Wie is de draaischijf van het elftal? Dit zijn algemeenheden, daar heb ik niks aan. Wie speelt er op het middenveld, weet jij dat? Zeg het dan!"

Dit is pas geweldig :-D  Hoewel die Kraay altijd wel vreselijk irritant is hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei cimbomcu:

"Praat nou eens over spelers, over linies. Heb je het gezien? Hoe staan ze achterin?", wil De Mos weten. "Hoe staan ze op het middenveld? Noem de namen. Noem de namen. Wie is de draaischijf van het elftal? Dit zijn algemeenheden, daar heb ik niks aan. Wie speelt er op het middenveld, weet jij dat? Zeg het dan!"

Dit is pas geweldig   Hoewel die Kraay altijd wel vreselijk irritant is hoor.

Kraay is een toppertje. Hier liet de Mos zich zo kennen hé. Prachtige tv.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

“De uitvoering is gewoon heel goed onder Reiziger. Als je het hebt over het DNA van het Nederlands voetbal... Ik heb alle wedstrijden live gezien... Het waren moeilijke wedstrijden tegen Moldavië, Georgië en Gibraltar."

Hoe valt deze zin te rijmen met de twee zinnen ervoor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei cimbomcu:

Nou dat is elke week zo, waarom vinden wij nog steeds oud topvoetballers die na hun carrière een ontzettende simpele ziel met veel te weinig verstand zijn zo leuk als ''analist''?

Simpel, de prioriteiten worden verkeerd gelegd. Zoals we doelverdedigers te vaak beoordelen op hun meevoetballende kwaliteiten ipv hun vermogen om het doel te verdedigen, zo beoordelen we analisten vooral op de sfeer die ze brengen i.p.v. hun analyses. Dus liever een mindere analist met veel 'humor' (vd Vaart, vd Meyde) en/of een scherpe mening (Driessen, Derksen) dan een goede rustige analist met een verfijnde mening.

Ik vergeet even de analist met veel zelfoverschatting (Arno Vermeulen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Kelvin:

Simpel, de prioriteiten worden verkeerd gelegd. Zoals we doelverdedigers te vaak beoordelen op hun meevoetballende kwaliteiten ipv hun vermogen om het doel te verdedigen, zo beoordelen we analisten vooral op de sfeer die ze brengen i.p.v. hun analyses. Dus liever een mindere analist met veel 'humor' (vd Vaart, vd Meyde) en/of een scherpe mening (Driessen, Derksen) dan een goede rustige analist met een verfijnde mening.

In welke categorie zou je Afellay indelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Kelvin:

;c  ;c  ;c

En dan wel met zijn hoofd als avatar rondhuppelen, man man man.

Overigens is dit ook wel een beetje wat het Nederlandse publiek wil. Het is niet voor niets dat naar Voetbal Inside honderdduizenden mensen kijken, en dat het voor platforms als VI Pro onmogelijk is om op tv uitgezonden te worden. Men haakt daar gewoon op af. En ja, dan gaan de televisiepartijen natuurlijk niet zo iemand daar neerzetten. Suleyman Öztürk zegt daar ook regelmatig over dat hij eigenlijk niet de tijd heeft om ergens dieper op in te gaan als ‘ie aan tafel op de tv zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Erwin.:

In welke categorie zou je Afellay indelen?

Afellay lijkt mij een type die trots zegt dat ie zijn bad vult met een waterbesparende douchekop. Hij brengt iets alsof het veel zegt, maar uiteindelijk zegt ie niets.

Oftewel categorie: verspilling van woorden

Link naar opmerking
Deel via andere websites