Jump to content

Praatprogramma's

Mvdv
 Share

Recommended Posts

12 uur geleden zei cimbomcu:

Waarom mag het programma niet terug keren van sommigen hier terwijl het blijkt dat het verhaal van Derksen gewoon onzin was?

Omdat je toch wel een verdomd zieke geest moet hebben om zo'n beladen verhaal te verzinnen, het op nationale televisie te vertellen en vervolgens het woord sorry je strot niet door kunt krijgen voor je mispeer van ongekende proporties? 

Op 13-5-2022 om 11:00 zei ElMarcos:

Omdat je toch wel een verdomd zieke geest moet hebben om zo'n beladen verhaal te verzinnen, het op nationale televisie te vertellen en vervolgens het woord sorry je strot niet door kunt krijgen voor je mispeer van ongekende proporties? 

Dat laatste ben ik helemaal met je eens. Ik vind verder dat je best grappen mag maken over van alles en nog wat.

Gepost (edited)
2 minuten geleden zei delichris:

Ook over Koerden en Turken? 

Dat doet Derksen toch ook altijd, had dat maar voor wat meer ophef gezorgd ;)

Ik heb geen problemen met Koerden en Turken dus ja mag van mij. Hoewel met discriminatie en racisme heb ik wel moeite mee maar goed.

Edited by cimbomcu

1 minuut geleden zei cimbomcu:

Ik heb geen problemen met Koerden en Turken dus ja mag van mij. Hoewel met discriminatie en racisme heb ik wel moeite mee maar goed.

Dat doet Derksen toch ook altijd, had dat maar voor wat meer ophef gezorgd ;)

Je kan genoeg grappen maken over Koerden en Turken zonder dat het over racisme gaat.

11 minuten geleden zei Vitesse88:

Ik ging stuk om dit, sneue gasten :-D 

Derksen, mooi begin van de uitzending.

409CF7E8-26C9-4821-B781-76EC4A18E79E.jpeg

Mooie was nog op sbs 6. Heel Nederland is er klaar mee en dan die 11 laten zien :D

hap hap mark